Stránka 2 z 2
Re: Jak je na tom Y26SE ?
Napsal: 28 led 2015, 11:43
od Jerry mouse
Tak preto je vidieť po bazaroch hodne x25 bez hlavovych vik!
Re: Jak je na tom Y26SE ?
Napsal: 28 led 2015, 11:45
od Colommbo
Ano, hliníková ventilová víka z 2.5 V6 VeBe jsou na vrakovištích velmi úzký profil...
Re: Jak je na tom Y26SE ?
Napsal: 06 úno 2015, 12:57
od Jerry mouse
TO Colombo: Ako často na tom motore meníš rozvodový remen, čítal som dosť často o tom že nevydrží svoju odporúčanú životnosť!
Re: Jak je na tom Y26SE ?
Napsal: 06 úno 2015, 13:51
od Colommbo
Tyhle motory se do Omeg začaly montovat v září 2000, moje auto je vyrobeno a prodáno v lednu 2001 a podle servisního plánu v servisní knížce ze srpna 2000 je interval výměny rozvodů stanoven na 120tis.km nebo osm let provozu. Tento celkem nesmyslně dlouhý interval byl údajně následně upraven až na cca 90tis.km, přičemž můj kamarád, který se Oply a Omegami zvlášť zabývá, zná je téměř do šroubku a rozvody mi měnil, říká, že dle jeho soudu je optimum zhruba kolem 70tis.km. Když jsem Omču jako osmiletou v r. 2009 pořídil, měla na tachometru 125tis.km, výměna rozvodů u mě proběhla zatím jednou, v létě 20012, na tacho 170tis.km (ano, vím, měl jsem to nechat udělat hned po koupi...
), od té doby najeto dalších cca 36tis.km. Ačkoli to není naprosto nutné, spolu s rozvody se mění současně i vodní čerpadlo (není "na rozvodech", ale pod jedním krytem s nimi), je taká prax.