Stránka 2 z 2

Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory

Napsal: 26 čer 2015, 13:59
od Colommbo
Doporučuji něco si o DPF (nikoli PDF) přečíst. Pak by ti možná došlo přinejmenším to, že sajrajt zachycený ve filtru se stejně dostane (musí) ven, jenom v podobě mikročásteček, které sice narozdíl do tebou zmiňovaného hulení nafťáků nejsou vidět, ale jsou stejně nebezpečné, neřkuli ještě horší, protože jsou menší. Takže stejně nula od nuly pojde...

Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory

Napsal: 27 čer 2015, 13:02
od Brembo SV
vysokotlakové vstrekovanie má dnes každý diesel,takže všetky produkuju mikro častice,vrátane benzínu,kde sa to zatial nerieši. A čo sa DPF týka,každý si spieva svoju pesničku,lenže nikto nepredloží žiaden dokaz,že DPF nič z mikročastíc nezachytí a že diesel bez DPF je neškodný. články o DPF píšu odborníci z internetu,čo si prečítaju zopár mýtov a zhrnu to. Prečítal som x článkov o DPF,EGR a katalizátoroch ale ani jeden nepochádzal zo zdroja,ktorý by bol doveryhodný.

Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory

Napsal: 27 čer 2015, 15:01
od lubaan

Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory

Napsal: 20 bře 2016, 20:20
od Brembo SV
takto vyzerá zmiešavač v sacom potrubí recirkulácie výfukových spalín po 147 tisíc km-a podobne vyzerá i sacie potrubie. Predpokladám,že dovodom ukladania bordelu su olejové výpary z odvetrania klukovej skryne. Pri výstupe od EGR je na potrubí len slabá vrstva sádzí http://ulozto.sk/m/brembo-sv/obrazky