Stránka 2 z 4
Re: 1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
Napsal: 27 dub 2016, 22:56
od Palecccp
Dostal som 13% ako fyz. osoba (ziaden lekar, pravnik, ci podobne) a to iba v pripade financovania napr. na 1/4. Neprijemnym prekvapenim pre mna bol spracovatelsky poplatok skoro 1100 EUR. Takze to tak trochu zabija tu "zlavu".
V hotovosti ponukli standardnych 9%, co robilo zhruba tych cennikovych 1800EUR.
Ak to zhrniem, velka velka bieda. Asi som mal moc velke ocakavania.
Re: 1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
Napsal: 28 dub 2016, 07:53
od palah
Pri akci 24 hodin som dostal zľavu 16% s celkovej ceny vozidla, 15% asi "štandartná" maximálna zľava (ako zamestnanec partnerskej firmy opel, OPEL PARTNER) + 1% naviac v akcii 24 hodín opel, kupovaný v hotovosti ako fyzická osoba…. Ten spracovatelský poplatok pri kupe na splátky resp. leasing má opel dosť velký, tam moc velkú výhodu nevidím…
Inak s cenou čo som dostal celkom spokojnosť, už len mať svoje Káčko v garáži…
OPEL ASTRA ST 150k inovation, čierna metalíza, sada inovacie (led matrix a navigácia) …
Re: 1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
Napsal: 28 dub 2016, 14:26
od yggdrasilsk
Ja som dostal 14.5% zlavu a poplatok nieco cez 600 euro.K tomu 1.servisnu prehliadku zdarma a par drobnosti. Astra K Sports tourer innovation 1.4 turbo 92kw.
Re: 1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
Napsal: 28 dub 2016, 14:47
od revive
zlava sa da do tych 18%, ale len ak je firma (alebo jej zamestnanci) zaradena v partnerskom programe opel.
Re: 1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
Napsal: 30 pro 2016, 00:12
od Mike
revive píše:Podla mna to nema vyznam nakolko obe motorizacie bez S/S maju rovnaky krutiaci moment.
Skusal som 125PS verziu a podla mna staci. Rozdiel je 1280 eur (zahrnuty rozdiel za reg. dan) radsej investujem do nejakej vybavy pripadne to staci aj na vybavu Dynamic.
Také souhlasím. Sice jsem 150k nezkoušel, ale upřímně 125k @ 250 Nm je dostatečný motor pro rodinné auto. Navíc dle průběhu výkonu je to vyhoněný až někde okolo 5000 rpm, takže při běžné jízdě oba motory musí jet naprosto shodně. Kdybych chtěl závoďák, koupím 1,6 ku s 200k a 280 Nm. Nebo spíš jdu ke konkurenci třeba pro Focus ST. Příplatek se rozhodně vyplatí investovat do výbavy. Jediný pozitivum vidím v tom, když sousedovi říkám, ta kára má 150 koníků, to zní mnohem honosněji, než kostrbatých stopětadvacet
Re: 1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
Napsal: 30 pro 2016, 08:48
od sladas opc
Tyto motory se lisi jen softwarove..vse je stejny turbo atd.
Re: 1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
Napsal: 30 pro 2016, 09:12
od mia
Mike:ale upřímně 125k @ 250 Nm je dostatečný motor pro rodinné auto. Navíc dle průběhu výkonu je to vyhoněný až někde okolo 5000 rpm, takže při běžné jízdě oba motory musí jet naprosto shodně
porovnávaš 1,4T 245Nm 92kW a 110kW? Čo ťa viedlo k tomu, že "oba motory musí jet naprosto shodně"? Pretože majú rovnaký max. krúťak???
Jak potom vysvetlíš, že v Zrychlení 0–100 km/h (s) je rozdiel 0,9s, v Pružné zrychlení 80–120 km/h (s) je rozdiel 1s, v Max. rychlost (km/h) je rozdiel 10 km????
sladas opc: Tyto motory se lisi jen softwarove..vse je stejny turbo atd.
áno, dajme tomu sú rovnaké hardvérovo, ale ich charakteristiky (sofvér) nie sú rovnaké a teda v konečnom dôsledku parametrovo sú iné -typické dnešné škálovanie motorov
Inak tieto oba vyššie uvedené motory sú ladené skôr na štýl nafťákov a nemá moc význam ich vytáčať, kdežto 1,6T 147kW to už je iné kafé
Re: 1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
Napsal: 31 pro 2016, 11:02
od sladas opc
mia píše:Mike:ale upřímně 125k @ 250 Nm je dostatečný motor pro rodinné auto. Navíc dle průběhu výkonu je to vyhoněný až někde okolo 5000 rpm, takže při běžné jízdě oba motory musí jet naprosto shodně
porovnávaš 1,4T 245Nm 92kW a 110kW? Čo ťa viedlo k tomu, že "oba motory musí jet naprosto shodně"? Pretože majú rovnaký max. krúťak???
Jak potom vysvetlíš, že v Zrychlení 0–100 km/h (s) je rozdiel 0,9s, v Pružné zrychlení 80–120 km/h (s) je rozdiel 1s, v Max. rychlost (km/h) je rozdiel 10 km????
sladas opc: Tyto motory se lisi jen softwarove..vse je stejny turbo atd.
áno, dajme tomu sú rovnaké hardvérovo, ale ich charakteristiky (sofvér) nie sú rovnaké a teda v konečnom dôsledku parametrovo sú iné -typické dnešné škálovanie motorov
Inak tieto oba vyššie uvedené motory sú ladené skôr na štýl nafťákov a nemá moc význam ich vytáčať, kdežto 1,6T 147kW to už je iné kafé
me bylo receno ze motory jsou naprosto stejne,jen je posunut rozsah otacek maximalniho vykonu a tociveho momentu..dalsi vec je prej rozdil v kw kvuli pojistce kde udajne v nemecku se plati pojistka po KW motoru..tohle mi bylo receno...
Re: 1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
Napsal: 31 pro 2016, 11:43
od mattonecz
Tak logicky 150k musí jet líp. Jestli sou ty motory stejný, což nikdo neví, tak to nam s 125 dává šanci to lehko chipnout aspoň na těch 150. Třeba diesly maj každý jiny turbo.
Re: 1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
Napsal: 31 pro 2016, 15:30
od mia
sladas opc píše:me bylo receno ze motory jsou naprosto stejne,jen je posunut rozsah otacek maximalniho vykonu a tociveho momentu.
posunúť (zväčšiť) rozsah otáčok max. krúťaku automaticky znamená nárast výkonu (zmena parametrov motora) a platí to aj pre akýkoľvek iný motor (nemusí byť stejný) a to sú hlavné parametre ktorými sa všetky motory od seba odlišujú