Stránka 2 z 2
Re: Hlasovanie: 1,4T trhnutie pri akcelerácii
Napsal: 06 říj 2016, 16:40
od mattonecz
MY16, najeto skoro 14tis.
Trha na ONO i Vervu
Re: Hlasovanie: 1,4T trhnutie pri akcelerácii
Napsal: 06 říj 2016, 23:00
od kenotek
Kolik km jsi najel na Vervu? Aby se Ti projevili vlastnosti Vervy, budeš muset 3 - 4 tis km na Vervu najet.
Re: Hlasovanie: 1,4T trhnutie pri akcelerácii
Napsal: 07 říj 2016, 08:16
od mattonecz
jednu nádrž. to neni řešení utrácet za drahý benzín, i kdyby to mělo pomoct. je to obyčejný slabý auto na 95
Re: Hlasovanie: 1,4T trhnutie pri akcelerácii
Napsal: 07 říj 2016, 16:53
od kenotek
Myslíš, že to není řešení? Za mě docela choulostivý motor na kvalitu paliva s nepřímým vstřikováním. Bohužel tady u nás v čechách je kvalita paliv velmi mizerná. Mám doma ještě Škoda Rapid 1.6 Tdi 77 kw. Převážně jezdím dálky, tankuji ve většině OMV, občas Shell. Na 182 tis (najeto za 2 roky, pravidelný servis) je filtr pevných částic před smrtí, motor klepe atd., čekám každou chvíli, že něco odejde ve vstřikovacím systému. A to samé jsem pozorval u Astry. Obyčejný benzín 95 a nerezová koncovka výfuku špinavá. Tak asi pro představu, co se děje v motoru. A další můj dojem je takový, že si lidé koupí benzínový motor s turbem a budou ho podtáčet (jak se tomu děje u naftových motorů). Za mě ten motor chodí velmi často do otáček, vydechne si jen ve městě
Re: Hlasovanie: 1,4T trhnutie pri akcelerácii
Napsal: 07 říj 2016, 17:11
od mattonecz
není. mimo to, že by to nepomohlo, tak je to finanční nesmysl, neřeknu kdybych měl 1.6T
já to auto netočím pod 2tis a jezdím dost svižně, takže se to provětrá taky dostatečně.
mimochodem, teď jak je kosa, tak to cuká ještě víc
Re: Hlasovanie: 1,4T trhnutie pri akcelerácii
Napsal: 07 říj 2016, 17:12
od mattonecz
jinak kvalita benzínu.. v O2 TDi to je znát hodně, hlavně ta nafta, tam sem se snažil dávat jen vervu, ta není tak drahá
a zdálo se mi, že v AU a CHOR maj výrazně lepší benzín, ale tam sem právě bral 98. to auto pak jelo lépe a skoro bez těchto problémů
Re: Hlasovanie: 1,4T trhnutie pri akcelerácii
Napsal: 07 říj 2016, 17:42
od kenotek
Jezdím pracovně mimo ČR, např do fabriky v Itálii. Na naftu od It Shell najedu na Rapidu o 200 km víc. Docela smutný.
Zkus investovat do dražšího benzínu s nějkou tou trpělivostí a motor se zlepší. Už nejezdíme v atmosférách starých konstrukcí, které jely skoro na všchno. Pár lidí se tímto motorem svezlo a velmi spokojený s pružností a zátahem. Mám 20" kola, tak spotřeba při svižné jízdě 7,4. A to je moc hezký.
Ještě jeden postřeh. Spotřeba volnoběh na Vervu 0,3 - 0,4 l/h (stejně jakou u naftového rapida), klasická 95 0,6 - 0,7 l/h.