apolitea píše:Michal80...jedno auto predajca vykupil kvoli trhaniu a predtym na nom menili nejake diely, na druhom aute kde je trhanie nasnimkovane menili vstrekovače...prečo by to robili keby to bola vlastnosť? Kde je táto vlastnosť spomenutá napr v návode? Bola spomenutá pri predaji? Nezávislý odborník samozrejme bude musieť dať vyjadrenie, ale môže to byť aj počas sudneho sporu...všetko zistime ked sa nam vyjadrí právnik. Inak tvoj postoj beriem....uvidis ked ti to trhne ako rychlo sa strati radost z noveho a krasneho auta. Samozrejme ti to neprajem.
Aj keby sme nedokazali že je to chyba....opel zavadza pri kupe a ponuke...pretože nikde neupozornuje na tuto specificku vlastnost, tu si pomozeme so SOI. Telefon ktory by pocas hovoru z nicoho nic mrzol by bol tiez ok?
No držím v každom prípade palce.
Ale na nejaké SOI sa nespoliehaj vôbec. To je impotentná organizácia. Presne čo si napísal o telefone som sa snažil ca 5 rokov dozadu uplatniť na jeden elektronický prístroj. A hádaj aká bola odpoveď?
ČOI: prístroj je OK, len je bug v SW. To sa stáva a nie je to predmetom na reklamáciu alebo vrátenie tovaru !!!!
SOI: odpovede som sa nikdy nedočkal....
Ja som nakoniec bez súdu - 3x v servise, samozrejme že sa závada neprejavila - dosiahol vrátenie tovaru a vyplatenie peňazí späť po skutočne sprostom rozhovore so zástupcom onej renomovanej firmy. Jednalo sa tiež o 17 000, v tom čase však chvalabohu SKK.
A nenadávaj nám, my sme tu s tebou a nijako sa nesnažíme zľahčovať tvoj problém. Moja prvá VeCe 2.2DTI po najazdení 60t km padala znenazdajky do núdzového režimu. Niekedy mesiac nič, inokedy 10x za deň. Mali sme vo firme 5 týchto áut, všetky rovnako. Takže si viem predstaviť ten pruser pri prebiehaní. Ja som bol vycvičený - spojka, kľúčik vyp, štart - a jedeme dál. Našťastie sa to nikdy nestalo nikomu z nás v kritickej situácii. Nikdy sa nenašiel dôvod prečo sa to stávalo. V servise výpis z diagnostiky vždy bez chýb...
V mojej praxi pokiaľ mám problém a nevieme prísť na dôvod strčím k systému zapisovač alebo PC, ktoré kontinuálne ukladá všetky data - takú čiernu skrinku. A pri probléme vyhodnocujeme čo sa stalo, pretože inak sa náhodilý problém dá vypátrať niečo ťažko. Niečo podobné by muselo byť zrejme tu.
Ak budeš robiť kravál u predajcu, verím že sa ti podarí auto vrátiť bez straty.