Stránka 2 z 2

Re: Lupání / cvakání / praskání po vypnutí motoru

Napsal: 22 bře 2017, 08:23
od tommy082
I když jsem po přečtení příspěvků klidnější, pořád z toho nemám dobrý pocít. Teď se blížím ke 2000km a určitě to ze začátku nedělalo, až teď poslední dobou. Dnes parkuji v podzemní garáži a když jsem odcházel od auta tak je to slyšet pomale na druhé straně garáže. :/ Jak půjdu přezouvat na letňáky tak jim to v servisu řeknu, aby to raději otestovali a řekli mi co se s tim dá dělat.

Re: Lupání / cvakání / praskání po vypnutí motoru

Napsal: 22 bře 2017, 09:17
od mattonecz
pockej v lete az bude motor poradne rozpalenej to bude teprv brajgl :lol:
je to to posledni co by te melo trapit..

Re: Lupání / cvakání / praskání po vypnutí motoru

Napsal: 22 bře 2017, 10:27
od norinco
Je fakt, že moje Astra K "lupá" také o něco více než předchozí auta, popravdě jsem to nijak neřešil, přisuzuji to chladnoucím dílům v autě (motor, výfukové potrubí, atd.).

Re: Lupání / cvakání / praskání po vypnutí motoru

Napsal: 22 bře 2017, 12:57
od CHlebaCZ
praskalo mi G,H,J a ted i Káčko, jak píše mattone počkej v létě

Re: Lupání / cvakání / praskání po vypnutí motoru

Napsal: 24 bře 2017, 09:16
od Katikakus
Praskani a lupani z chladnouci auta jsem slysel u vsech vozu, ktere jsem doted mel. Bud v klidu, je to naprosto normalni.

Re: Lupání / cvakání / praskání po vypnutí motoru

Napsal: 24 bře 2017, 12:04
od Marek L
Čus. Astrag G 1,6 atmosfera mi praskala méně,než současná Astra J 1,4 turbo. Tam je to mnohem výraznější. Myslím, že není třeba se znepokojovat. Určitě to chladne celé, ale nejvíc to vnímám z prostoru krytu svodů, svodů a toho (jak to říct) opláštění turba.
Zároveň, jsem si všiml, že po nějaké delší jízdě je pod kapotou 1,4 turbo mnohem déle teplo, než bývalo u 1,6 atmošky. Asi ten menší turbomotor fakt dostává řádně na zadek a hřeje se víc... :lol:

Re: Lupání / cvakání / praskání po vypnutí motoru

Napsal: 25 dub 2017, 14:53
od brycedoe
jestli máte někdo motorku (ideálně nějakého bubláka jako HD), tak toto není nic co by Vás překvapilo. Tam se smršťuje celý výfuk a svody. Hold tenkostěnné malé motory z hliníku. Toto moje stará 1.9 s litinovým blokem nedělala :)