Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Návody, opravy, rady, tipy

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Eisy
Příspěvky: 483
Registrován: 20 srp 2012, 20:11

Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od Eisy »

Ten AutoStop by mal ist. Ale auto a situacia musia splnat urcite podmienky.
Hned po nastartovani to nevypina. Ak je slabe napatie baterie tiez nie. Vypaluje DPF zasa nie atd. Ale po par 10+ km by to malo reagovat.
To ze mas tlacitko na volante neznamena ze tam mas funkciu. Aj ked v bussines by sa to dalo ocakavat ....
Mne v starsej verzii navi600 (2012) cestina ide. Slovencina nie, ved naco....
Reklama
 

Uživatelský avatar
mfilip
Příspěvky: 282
Registrován: 06 kvě 2017, 10:21

Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od mfilip »

Eisy píše:Ten AutoStop by mal ist. Ale auto a situacia musia splnat urcite podmienky.
Hned po nastartovani to nevypina. Ak je slabe napatie baterie tiez nie. Vypaluje DPF zasa nie atd. Ale po par 10+ km by to malo reagovat.
To ze mas tlacitko na volante neznamena ze tam mas funkciu. Aj ked v bussines by sa to dalo ocakavat ....
Mne v starsej verzii navi600 (2012) cestina ide. Slovencina nie, ved naco....
Ted mne napada jedna vec. Ja se blizim ke krizovatce, kde budu stat na miste. Brzdim motorem na III. stupen a pri cce 20km/h vyradim pres spojku na neutral a dobrzdim to brzdama a stojim. To je teda blbe? Mam v tech 20km/h seslapnout spojku, dobrzdit brzdama, teprve, az kdyz stojim na miste tak vykvaltovat?
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od Sunman »

A/ nie je pravda, ze vsetky insignie od 2014 su Euro6.
mal som 2015 a bola e5 bez AdBlue.
B/ vsetky manualy su na stranke oplu na stiahnutie
C/ co ti brani otvorit dekel na blatniku k nadrzi a pozriet sa tam ci je tam adblue nadrzka?
D/ start-stop funguje v kazdom pripade ked auto zastavi,prevodovka je v neutrale a pustena spojka a ako bolo pisane su k tomu podmienky, na rozdiel od skodovky teda napr nie pri studenom motore.
E/ obe trasy funguju rovnako, nenuluju same. nie je to VW group. je to ine auto.
Uživatelský avatar
mfilip
Příspěvky: 282
Registrován: 06 kvě 2017, 10:21

Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od mfilip »

Sunman píše:A/ nie je pravda, ze vsetky insignie od 2014 su Euro6.
mal som 2015 a bola e5 bez AdBlue.
B/ vsetky manualy su na stranke oplu na stiahnutie
C/ co ti brani otvorit dekel na blatniku k nadrzi a pozriet sa tam ci je tam adblue nadrzka?
D/ start-stop funguje v kazdom pripade ked auto zastavi,prevodovka je v neutrale a pustena spojka a ako bolo pisane su k tomu podmienky, na rozdiel od skodovky teda napr nie pri studenom motore.
E/ obe trasy funguju rovnako, nenuluju same. nie je to VW group. je to ine auto.
b) diky, ale já měl na mysli prospekty, například prvky výbavy, které obsahuje stupeň Bussines
c) já od AdBlue dosud jen slyšel, nevěděl jsem, že plnicí hrdlo je u víčka nádrže
d) po cca 150km dnesni jizdy mi zničehonic začal fungovat. Nechápu proč až nyní. Ale od té chvíle dalších 50km fungoval
e) to je skoda, protoze automaticke nulovani ma celkem smysl
f) rozpoznani reci tedy funguje jen pro English
g) diky
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od Sunman »

C/ no a čo si tam teda našiel?
Uživatelský avatar
mfilip
Příspěvky: 282
Registrován: 06 kvě 2017, 10:21

Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od mfilip »

c) no nic, ze nema AdBlue

Jaký chod má pedál vaší spojky? Se mi občas zdá, že občas drhne, něco jako když na bicyklu nejsou promazane bovdeny a packa ma takovy mirne kousavy chod. Normalni mi to asi neni, dosud jsem se s tim nesetkal, u benzinu ...
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
Brembo SV
Příspěvky: 268
Registrován: 14 čer 2015, 10:28

Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od Brembo SV »

Ako som napísal,mne nuluje po 12 tisíc-Prip A,i Trip B. B som chcel nechat na ročný nájazd alebo výmenu oleja,žial je len do 12 tisíc,potom začína od 0.Hlasové ovládanie by malo fungovat i v češtine-mne aspon funguje-Cosmo,v Slovenčine určite nie,Madarčinu som neskušal. Ked ale telefon nie je pripojený,nefunguje vobec-niekedy ale vypadne bezdovodne-zriedkakedy,potom ide zase bezproblémovo. Mám autoamat,takže neposlužim,ale bol som odskušat 2,0 Turbo 4x4 Sport a spojka išla krásne,ale bolo si treba zvykat,bola dost ostrá.
Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od Sunman »

ja mám teraz zase verziu Sport - tu je spojka veľmi tvrdá. U cosmo to bolo ako keď človek šlápne na chodníku po značke od psa.
či počítadlo nuluje po 12000 netuším, nepoužívam, mám ich obe skryté - infotainment R700.
rovnako hlasové povely nepoužívam - k čomu je to dobré?
Uživatelský avatar
mfilip
Příspěvky: 282
Registrován: 06 kvě 2017, 10:21

Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od mfilip »

Brembo SV píše:Ako som napísal,mne nuluje po 12 tisíc-Prip A,i Trip B. B som chcel nechat na ročný nájazd alebo výmenu oleja,žial je len do 12 tisíc,potom začína od 0.Hlasové ovládanie by malo fungovat i v češtine-mne aspon funguje-Cosmo,v Slovenčine určite nie,Madarčinu som neskušal. Ked ale telefon nie je pripojený,nefunguje vobec-niekedy ale vypadne bezdovodne-zriedkakedy,potom ide zase bezproblémovo. Mám autoamat,takže neposlužim,ale bol som odskušat 2,0 Turbo 4x4 Sport a spojka išla krásne,ale bolo si treba zvykat,bola dost ostrá.
Ja pouzivam 1 pamet na udaje od natankovani do plna a druhou na konkretni kazdou jizdu, resetovani manualne je trosku komplikace, ale ma to i vyhody. U VW gropu se tato pamet resetovala po 2h.

Hlasove ovladani mi funguje jen v English, ale nevadi.

U chodu spojky jsem nemel na mysli zaber spojky, ten mam v poradku, ale jakoby samotny chod pedalu. Ten jakoby nekdy drhnul, zaber spojky jako takovy mam v poradku.

Jeste bych mel dotaz k infotainmentu ... v manualu se pise i o dalsich funkcich, napriklad napeti akumulatoru, hlavni spotrebice, stopky apod. To ve sve vybave nemam, da se to nejak aktivovat?

Diky. Jinak s autem velka spokojenost.
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od Sunman »

Nepoznám výbavu Bussines - používal som 3xSport a 1xCosmo a výbava a možnosti sa menia aj podľa MY aj keď sa tvári na prvý pohľad že je to rovnaký model - nie je to tak. Takže konkrétne u Business a MY15 ti odpovie niekto kto má rovnaké auto - ale všeobecne:
máš zrejme infotainment s navigáciou (to bol tiež jeden z dôvodov prečo som nad týmto modelom ani neuvažoval) a MY15 je po facelifte. Takže NAVI900.

Hlavní spotřebiče - pokiaľ máš start/stop sú súčasťou tejto výbavy mimo iné aj 3 obrazovky displeja - zapnuté hlavné žrúty energie, primerná spotreba posledných 50km v stĺpcovom grafe delenom po 5km a eco-monitor s aktuálnou spotrebou paliva vo farebnom poli.

stopky sú tam určite.

pokiaľ to má aj výbavu ľahké riadenie tak by si mal mať pamäť posledných dvoch značiek, časovú vzdialenosť k vozidlu idúcemu pred tebou a podobne.
napätie, tlak a teplota oleja sú písané v knižke. U prvých MY to bolo s výbavou OPC, u "bežných" modelov to nie je. Niečo z toho je v servisnom menu - neviem to tu nájsť kde sa dá do neho dostať a či to funguje vo facelifte. Na MY12 mi to fungovalo.
Krabičku čínsku do zásuvky diagnostiky moc nemôžem odporúčať. U mňa po pár dňoch bez toho že by som ju používal aktívne s mobilom (ale bola tam zastrčená) začala robiť psie kusy - žltá kontrolka motora a podobne, takže som ju vyhodil von.
Odpovědět

Zpět na „INSIGNIA – Jak na to“