1/ Benzíny přece jen trochu víc točíme do otáčekMarek L píše:Jen mě to tak zajímá...
ja by som to otočil, nafťáky niektorí točia menej do otáčok. som presvedčený o tom, že moja dizlová Insignia jazdí v priemere na vyššie otáčky než kdejaký benzíňák. Myslím, že okrem DSG, ktoré radí pri 1050ot/min je pocit že nafťáky jazdia s nízkymi otáčkami mylný.
2/ Má už někdo zkušenosti s DPF v benzínu?
kolega vyššie ti píše že u Pežotu to začalo v septembri. Takže u Opla to bude možno rýchlo nasledovať
3/ Bude se to týkat i atmosfér, nebo jen oturbených benzínů, anebo je to dáno normama bez rozdílu technologie?
Bude sa to týkať direct injection motorov, kde je vstrek a horenie paliva zrejme obdobné.
4/ Má už někdo zkušenosti s DPF v benzínu? Bude se to chovat prakticky stejně jako u dieselu?
(zvýšené otáčky při reg, nutnost projetí apod - může v tom být rozdíl?).
máš skreslené informácie. zvýšené otáčky sú nebadateľné a len pri zastavení. Nutnost projetí je len v tom prípade, keď tvoje ďalšie jazdy budú krátke. Ja jazdím minimálne vzdialenosti 40km a nesledujem či beží regenerácie pred vypnutím motora, takže ho občas vypnem. zistím to až tým, že zapne ventilátor, ktorý chladí horúci DPF.
rozdíl v tom asi nemá byť prečo.
5/ Nebude to fungovat lépe?
čo by malo ešte fungovať lepšie? doby keď sa filtre upchávali a bolo ich treba meniť sú dávno preč. Je to rovnako spoľahlivá technológia ako hocičo iné v aute.