Stránka 2 z 2

Re: Nájezd Kilometrů...

Napsal: 08 pro 2009, 20:59
od Miro
co se táče nájezdu bych se nebál sám mám jaketo něco okolo 350-450 tis na motoru, byl jsem na diagnostice a Trdlo Astra G fora potvrdí, že ukazala 650 tis...
co se týče stáčení budíku u VB je to jednoduche ale jsou dvoje typy budíku a jeden z nich jde a druhy nee - info od Trdla
spíš si dej pozor na zadní nápravu ta je častým problemem

Re: Nájezd Kilometrů...

Napsal: 08 pro 2009, 21:31
od califan
OK, díky za info. Jak jste psali, tak za ty love to nemá cenu řešit. Když se za pár let podělá, tak půjde holt do věčnejch lovišt a nebo se vymění motor... :D

Spíš mám teď takový trochu jiný dilema, a to co říkáte na motorizaci ve VB 2.5 V6?
Mohl bych mít totiž za podobný peníze ještě jednu VB s touto motorizací, najeto asi 300tis.
Je v plný náloži včetně vyhřívaný kůže, ovládání na volantu, šíbr, centrál na DO, imo, Construct, klima, atd...
Interiér parádní a zachovalej, nepotrhanej, nohmatanej...Musel bych pro ni ale do Německa. :idea:
Navíc je to Hatchback a manuální převodovka a já těchle typů v tomto provedení a v kůži moc neviděl jezdit...je to spíš taková vzácnost mi přijde :lol:

Že by jsme si letos s paní udělali hezký vánoce. :lol:

Tak jsem nějak vyčetl, že motor je spolehlivej, když se teda mění rozvody a olej pravidelně...prostě když je udržovanej. Spotřeba je podobná jak u toho 2.0 16v, samo při normální jízdě.

Máte to někdo ve Vectře? Jaký jsou zkušenosti? Na co dát pozor? :idea:

P.S. S těma kilometrama a stáčením, na jaře jsem prodával A6 2.5 TDi, měla najeto 325tis. a když jsem ji na stránkách autobazaru viděl, tak tam bylo uvedeno jednak dovoz ze Švýcarska a za druhý nájezd 167tisíc. Tak že realita prakticky krát dvě... :shock: :lol:

Re: Nájezd Kilometrů...

Napsal: 09 pro 2009, 08:32
od milosh
Byt tebou mrknu na www.mobile.de kde podobnych aut najdes za korunu pytel a rekl bych ze se o o zda byl pretoceny tachometr nebudes muset bat a vybava bude taky lepsi jak v CR.

Re: Nájezd Kilometrů...

Napsal: 09 pro 2009, 10:51
od califan
Jasná věc, právě na http://www.mobile.de/ jsem si jednu našel a kamarád co dělá v Německu se mi na ní teď v týdnu podívá a řekne co a jak. Tak že bych si tam s ním pak zajel. Jen mě tak zajímalo, jak je na tom tenhle motor. :?: Stejně bych tam asi vrazil časem LPG, teda možná...
I když stav Německých vozidle je asi trochu jinde, jak stav těch našich. ;)

Re: Nájezd Kilometrů...

Napsal: 09 pro 2009, 17:20
od milosh
Jak stav tak i vybava, gecko mam z CR bazaru a nikdy vic, Hacko z Rise a je to asi o 500% zmena jak se stavem auta tak vybavou i poctivymi kilometry.

Re: Nájezd Kilometrů...

Napsal: 10 pro 2009, 11:06
od Mesier.16V
no ja mam opacny problem auto ma najeto 138 xxx a ve skutecnosti ma 240 xxx je to teda vectra A 2.0 16V 118KW nevite jek by slo tachometru pridat??

Re: Nájezd Kilometrů...

Napsal: 10 pro 2009, 11:30
od Miro
no já nevim jestli má digi palubku nebo normální klasickej analogovej pak to je jednoduchý vrtačku a tak nějak jedeš

Re: Nájezd Kilometrů...

Napsal: 10 pro 2009, 21:35
od Mesier.16V
jo jo ma analog digy sou fuj fuj .Tak ze vrtacka to resi dikec za radu to mi nenapadlo

Re: Nájezd Kilometrů...

Napsal: 10 pro 2009, 22:24
od califan
To aby jsi tu vrtačku nachal běžet pěknou dobu v tahu...

Když to vezmeš selským rozumem, tak když ti tacho ukazuje 200km/h, tak Ti na tom počítadle za hodinu přibyde těch 200km. Za pět hodin namotáš 1000km, za padesát hodin 10000km a za 500hodin 100000km. 500hod./24=nechat puštěnou vrtajdu 21dní v kuse... :lol: :lol: :lol:

Ale třeba to tak není, já to nikdy nezkoušel. Možná nasadit pořádný točky, nechat zarazit rafiku kam to půjde a ráno se uvidí. No ale zase aby jsi na tachecu něco neodpálil...co já vím... :idea: