Podle Volkera Stryceka se má kromě odladění podvozku lišit naladění TCM - tzn. řídící jednotky převodovky v režimu Sport. Ono tam už IMO moc dělat nejde, turbo je relativně malé, dvojité vstřikování jako starší VW EA888 před Gen3b (B-Cycle - Millerem) to nemá a převodovka s měničem a stávajícím chladičem zvládá v plném rozsahu otáček max. 450 Nm (v menších otáčkách samozřejmě více).Volfik píše:Fantastické, moc děkuju za super podrobné info!
Z toho co píšeš mi dává smysl do toho jít. Napíšu ještě EDS, zda se GSi software řídící jednotky nějak liší, ale nemyslím si to, je to spíš optický kit než jiné úpravy. A snížené auto.
EDS úprava 2.0T: 191 -> 215 kW - zkušenosti?
Moderátor: Moderátoři
Re: EDS úprava 2.0T: 191 -> 215 kW - zkušenosti?
2018 Opel Insignia Country Tourer 2.0T Exclusive, Glory Red - prodána
- Reklama
Re: EDS úprava 2.0T: 191 -> 215 kW - zkušenosti?
Chce to holt měnit olej dřív, než se přepálí. Já počítám s výměnou po 2 letech/40000 km přes měnící mašinu. Naštěstí takovou můj spřátelený servis disponuje.westler píše:Potom co mi odešla 6T45, tak bych Aisinu moc nevěřil
2018 Opel Insignia Country Tourer 2.0T Exclusive, Glory Red - prodána
Re: EDS úprava 2.0T: 191 -> 215 kW - zkušenosti?
Převodovka by měla zvládat 480Nm, EDS úprava dělá 450Nm, to samé co diesel.
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
Re: EDS úprava 2.0T: 191 -> 215 kW - zkušenosti?
Sport režim je na GSi velmi dobrý, znatelný posun.shr3k píše:Podle Volkera Stryceka se má kromě odladění podvozku lišit naladění TCM - tzn. řídící jednotky převodovky v režimu Sport.
Zajímalo by mě, kolik ten bude mít na brzdě, skutečně.
Má jen dvě drobné vady:
- extrémně tvrdý podvozek - dá se ale snadno řešit přepnutím na "normal" v nastavení Sport režimu
- přimíchávání "sportovního zvuku" do reproduktorů - a to je velmi otravné.. toto by ale možná servis uměl vypnout
Jinak s EDS je to samozřejmě i o tom, že možná porucha převodovky, GKN AWD, motoru, tam člověk chce mít záruku. A s nahráním EDS padá. Samozřejmě, jde tam přehrát původní software zpět, otázkou je, zda to servis pozná / chce poznat. Cena náhradních dílů je vysoká, to platí nakonec pro veškerou nadstandardní výbavu GSi, a zde mi dává smysl si připlatit za pětiletou záruku, a snažit se zachovat její platnost.
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
Re: EDS úprava 2.0T: 191 -> 215 kW - zkušenosti?
ja kdyz jel na svolavacku kvuli SW motoru, tak sem to prehral na origo SW a nic nerikali. chvili sem teda byl nervozni, kdyz u toho stalo asi 5 mechaniku a neco resili
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: EDS úprava 2.0T: 191 -> 215 kW - zkušenosti?
Podvozek mám ve Sport režimu taky nastavený na Normal. Ten zvuk je otrava, to souhlasím.Volfik píše:- extrémně tvrdý podvozek - dá se ale snadno řešit přepnutím na "normal" v nastavení Sport režimu
- přimíchávání "sportovního zvuku" do reproduktorů - a to je velmi otravné.. toto by ale možná servis uměl vypnout
2018 Opel Insignia Country Tourer 2.0T Exclusive, Glory Red - prodána
Re: EDS úprava 2.0T: 191 -> 215 kW - zkušenosti?
Jako kazdy 1000-2000km? (sranda, u me to byla asi vyrobni vada tak nechci pausalizovat, ale na tu AF50-8 jsem moc pozitivnich ohlasu nenasel, tak snad vydrzi kdyz se dava i do Volva)shr3k píše:Chce to holt měnit olej dřív, než se přepálí. Já počítám s výměnou po 2 letech/40000 km přes měnící mašinu. Naštěstí takovou můj spřátelený servis disponuje.westler píše:Potom co mi odešla 6T45, tak bych Aisinu moc nevěřil
Astra K ST, 2018, 1.6T AT
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
Re: EDS úprava 2.0T: 191 -> 215 kW - zkušenosti?
Když mají Američani servisní interval ATF 30000 až 60000 mil při běžném používání, asi to nebude jen tak, měnil jsem v Mazdě6 2014 po 50000 a převodovka řádila stále pěkně. Další mazdu jsem koupil jetou s 90000 a přestože to je malá dvojka se 1.5 75kW, za 8 let byl olej černý jako bota.
Doživotní náplň je blbost, čím větší výkon a těžší noha, tím rychleji to degraduje. Aisin pro podélnou zástavbu v Nissanu GT-R má taky extrémně krátký interval.
Doživotní náplň je blbost, čím větší výkon a těžší noha, tím rychleji to degraduje. Aisin pro podélnou zástavbu v Nissanu GT-R má taky extrémně krátký interval.
2018 Opel Insignia Country Tourer 2.0T Exclusive, Glory Red - prodána
Re: EDS úprava 2.0T: 191 -> 215 kW - zkušenosti?
Jasně, s doživotní náplní nepočítám, ale po 40tis km mi to přijde celkem brzy. Prozatím mám v plánu výměnu řešit s koncem záruky, tedy cca po 5 letech a 100tis km, je ale otázka kde to nechat udělat (autorizák/specializovaný servis pro AT), aby to bylo 100%
A propo - odešla mi při 3000 km...
A propo - odešla mi při 3000 km...
Astra K ST, 2018, 1.6T AT
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
Re: EDS úprava 2.0T: 191 -> 215 kW - zkušenosti?
Ve Volvu, která mají řadu let Aisin, mechanici doporučují vyměnit olej v automatu v 60 tisících km a pak na to nesahat. 40 tisíc je zbytečně brzo, 100 tisíc pozdě (ale lepší pozdě než nikdy). Výrobce mimochodem náplň označuje za "celoživotní".
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)