Stránka 2 z 2
Re: 1.4T po 100000
Napsal: 30 lis 2018, 09:23
od mattonecz
kdyz jedes klidne na 1500 po rovine tak se vubec nic nedeje. vadi tomu akorat neprimerena akcelerace z nizkych otacek.
Re: 1.4T po 100000
Napsal: 30 lis 2018, 10:33
od Sunman
Neviem chlapci ako vaše 1.4T, ale u dieslov sa väčšina ľudí snažila jazdiť na otáčky 1500-2000. Dám ruku do ohňa, že všetci menia zotrvačník do 100 000 km.
Benzíny v minulosti jazdili v otáčkach kde je dostatočný moment t.j. 2500-3500 takže takéto problémy neboli. Ale s nástupom turba zrejme nie je problém jazdiť pod 2000 ani s benzínom. Teraz jazdím 1.5T Octaviu, samozrejme že DSG to drží medzi 1200÷1400. A ono to nejak funguje, ani nemáš pocit že sa motor trápi. Ale dvojhmota u manuálu pri jazdení v týchto otáčkach si zrejme užije určite svoje.
To, že niekomu vrže interiér a neviem čo ešte je bordel výroby bez debaty. ale vyklepanú dvojhmotu by som do toho neplietol ako generálny problém tohto auta.
Re: 1.4T po 100000
Napsal: 30 lis 2018, 17:49
od Marek L
Ježdění 50-60 (i) na pětku...
To prostě v tu chvíli stejně nejede. Typický projev rádce řazení asi kvůli emisím a spotřebě - nebo už nevím.
Možná se mikrošetří na spotřebě, ale pak se to projeví jinak...
50-60 bych u tohoto motoru, stejně jako u předešlé generace jezdil na 3-4ku.
Re: 1.4T po 100000
Napsal: 30 lis 2018, 18:28
od tominomiki
chlapi, mam jazdit 60 na 3???
nemyslite vazne..., potom 70 na 4... atd..., Myslim, ze sa minimalne drzim toho ukazovatela odporucanych prevodov na displeji a nepodtacam to... Mozme to rovno takto ukoncit, aj ked sa najdu ti co budu kritizovat aj to. Nech tema nestrati zmysel..
Re: 1.4T po 100000
Napsal: 30 lis 2018, 20:01
od mattonecz
jezdi si jak chceš. podle mě na rovině když chceš tak to zvládne 50 klidně na pětku. já tak teda nejezdim, ale pokud nebudeš z 50 akcelerovat na 5ku, tak to dvouhmotě nevadí.
Re: 1.4T po 100000
Napsal: 01 pro 2018, 09:39
od yggdrasilsk
Mám to potvrdené od vedúceho servisu: na 1.4 Turbo sa má jazdit ako na atmosfére, ukazovatel odporucanych prevodov na displeji je kvôli emisiám, nie spotrebe, motor sa podáča. Vyslovene mi povedal, že to mám úplne ignorovať a samozrejme, že 60 máš ísť na 3-4 stupeň a držať motor v otáčkach, sám som prechádzal z dízla a mal som s tým problém.
Re: 1.4T po 100000
Napsal: 01 pro 2018, 11:30
od tominomiki
Ospravedlnujem sa za zmatok
jazdim 3-4, nie 4-5. 5 uz dava nizko, takze vsetkym sry