Insignia B / funkčnosť LED Intellilux
Moderátor: Moderátoři
Re: Insignia B / funkčnosť LED Intellilux
Nechcem byť naozaj len kritický, ale najlepšie svetlá v triede by mali vyzerať určite inak.
Bohužiaľ pri jazde napríklad cez Pezinskú babu v 180° zákrutách je to jazda do tmy aj pri ručnom zapnutí na diaľkové.
Inteliluxy totiž pri rýchlosti menšej ako 55kmh prepnú v automatike na klasické stretávačky, ako som písal bez natočenia. Tzn. že v zákrute je tma a srnu alebo jeleňa bude ťažko vidieť. Pri prepnutá natvrdo na diaľkové bohužiaľ ne na krajoch rovné ohraničenie ktoré do 180° zákruty nesvieti tiež. Nejaké prisvetľovanie niektorou z lediek ktoré by malo nahrádzať natáčanie svetlometov bi-xenon je ťažká teória ale prax je iná.
Škoda toho.
Bohužiaľ pri jazde napríklad cez Pezinskú babu v 180° zákrutách je to jazda do tmy aj pri ručnom zapnutí na diaľkové.
Inteliluxy totiž pri rýchlosti menšej ako 55kmh prepnú v automatike na klasické stretávačky, ako som písal bez natočenia. Tzn. že v zákrute je tma a srnu alebo jeleňa bude ťažko vidieť. Pri prepnutá natvrdo na diaľkové bohužiaľ ne na krajoch rovné ohraničenie ktoré do 180° zákruty nesvieti tiež. Nejaké prisvetľovanie niektorou z lediek ktoré by malo nahrádzať natáčanie svetlometov bi-xenon je ťažká teória ale prax je iná.
Škoda toho.
- Reklama
Insignia B / funkčnosť LED Intellilux
A to rozmýšľam nad novou insigniou.
Namlsany zo starej z AFL svetiel a teraz čítam toto.
Namlsany zo starej z AFL svetiel a teraz čítam toto.
Re: Insignia B / funkčnosť LED Intellilux
To je zajimave ze to nesviti primo pred auto, kdyz 180st znamena jizdu rovne, alespon dle geometrie...Sunman píše:Bohužiaľ pri jazde napríklad cez Pezinskú babu v 180° zákrutách je to jazda do tmy...

Re: Insignia B / funkčnosť LED Intellilux
u mňa 180° znamená polovicu kruhu,tzn. zákrutu po ktorej cesta pokračuje "v protismere" ale o poschodie nižšie.
eisy, určite by som Insigniu nevymenil za inú značku pretože jazdiť s ňou je stále zábava. čakal som ale vylepšenia a ono v niektorých ohľadoch prinieslo zhoršenie. asi som chcel toho moc.
eisy, určite by som Insigniu nevymenil za inú značku pretože jazdiť s ňou je stále zábava. čakal som ale vylepšenia a ono v niektorých ohľadoch prinieslo zhoršenie. asi som chcel toho moc.
Re: Insignia B / funkčnosť LED Intellilux
Tak to je 360st.Sunman píše:tzn. zákrutu po ktorej cesta pokračuje "v protismere" ale o poschodie nižšie.

Insignia B / funkčnosť LED Intellilux
Sova , toto je koľko stupňová zákruta?
Všade to bude 180, u teba?

Všade to bude 180, u teba?

Re: Insignia B / funkčnosť LED Intellilux
tak dle geometrie https://goo.gl/images/VcLkwd záleží jak se na to podíváme...
Insignia B / funkčnosť LED Intellilux
Z hľadiska jazdy autom ... a zatocenia.
Re: Insignia B / funkčnosť LED Intellilux
Já chápu 180° jako otočit se do protisměru
A to dává smysl.
Každopádně, s Intellilux vcelku spokojenost, za halogeny ani xenony bych neměnil. Bral bych trošku větší inteligenci sofware a možnost si jej lépe nastavit, třeba "agresivitu" zapínání dálkových světel. Třeba na dálnici zbytečně málo svítí vlevo do dálky, když jsou auta v protisměru, přestože je to nemůže oslňovat. Ale celkově jsou to dobrá světla, skoro srovnatelná s Matrixy v Audi. A technologie je to dobrá, jen by chtěla ještě drobně softwarově poladit.
Ale toto beru jako "daň za rozumnou cenu Opelu".
Člověk získá (třeba) funkční 90% hodnoty Audi či Mercedesu, ale za polovinu pořizovací ceny.
To jde a s tím to člověk kupuje
Nakonec v podobné situaci byla přes 20 lety Omega, konkurence pro Éčkový Mercedes, ale za polovinu ceny.
Komplet vybavené GSi si člověk koupí za 800.000 Kč + DPH, za to má C-klasu v základu.
Za podobně vybavenou E-klasu zaplatí 1.6 mil Kč + DPH, dvojnásobek.
Já jsem třeba nadšený z GSi, jak je vyladěn podvozek. Ta GKN čtyřkolka a vektoring točivého momentu funguje parádně, jízdně je auto ve 180 km/h přilepené na silnici. Mnohem lepší jak Haldex u Passatu či Superbu či Volva. Opět, na Mercedes třeba ztrácí převodovka, jejich 9stupeň řadí sametově a rychle, ten 8stupňový AISIN je proti tomu pomalý, ale to jsou drobnosti, nedělá to rozdíl půlky ceny.

Každopádně, s Intellilux vcelku spokojenost, za halogeny ani xenony bych neměnil. Bral bych trošku větší inteligenci sofware a možnost si jej lépe nastavit, třeba "agresivitu" zapínání dálkových světel. Třeba na dálnici zbytečně málo svítí vlevo do dálky, když jsou auta v protisměru, přestože je to nemůže oslňovat. Ale celkově jsou to dobrá světla, skoro srovnatelná s Matrixy v Audi. A technologie je to dobrá, jen by chtěla ještě drobně softwarově poladit.
Ale toto beru jako "daň za rozumnou cenu Opelu".
Člověk získá (třeba) funkční 90% hodnoty Audi či Mercedesu, ale za polovinu pořizovací ceny.
To jde a s tím to člověk kupuje

Nakonec v podobné situaci byla přes 20 lety Omega, konkurence pro Éčkový Mercedes, ale za polovinu ceny.
Komplet vybavené GSi si člověk koupí za 800.000 Kč + DPH, za to má C-klasu v základu.
Za podobně vybavenou E-klasu zaplatí 1.6 mil Kč + DPH, dvojnásobek.
Já jsem třeba nadšený z GSi, jak je vyladěn podvozek. Ta GKN čtyřkolka a vektoring točivého momentu funguje parádně, jízdně je auto ve 180 km/h přilepené na silnici. Mnohem lepší jak Haldex u Passatu či Superbu či Volva. Opět, na Mercedes třeba ztrácí převodovka, jejich 9stupeň řadí sametově a rychle, ten 8stupňový AISIN je proti tomu pomalý, ale to jsou drobnosti, nedělá to rozdíl půlky ceny.
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
Re: Insignia B / funkčnosť LED Intellilux
Mám Insignii B MY2018 a přisvěcování do zatáček mně funguje, ale až od poměrně velkého natočení volantu, tak od 45°. Dálniční režim jsem zatím neviděl, protože na D11 není dostatečné místo bez aut, aby automat přepnul i na dálkové.