Re: Skladový vůz 1.6T co myslíte
Napsal: 07 led 2019, 10:10
ale co na snehu?
Jediný web který potřebujete pokud máte Opel
https://www.opel-forum.cz:443/
To parkovanie je ciste o zvyku. Neviem co mate na mysli vybita bateria,mate namysli ze elektricka brzda zatiahne dosticky a stale ju elekricky drzi? Nie,elekricke motorceky zatiahnu zavity,cim sa dotiahnu dosticky na kotuce na urcity tlak a motorceky sa vypnu tam nie je ziadny unik el.energie. Brzdu treba zatahovat pri pustenom motore. No ked sa vybije bateria pri zabrzdenej brzde,autom nik nepohne.westler píše:Ono uplne staci podelny parkovani do tesnyho mista v prudsim kopci = zlata manualni rucka Nemluve o vybite baterce, nakladnejsich opravach, na UK foru resili i nejaky problem s destickama u aut. rucky...
palecNR píše:To parkovanie je ciste o zvyku. Neviem co mate na mysli vybita bateria,mate namysli ze elektricka brzda zatiahne dosticky a stale ju elekricky drzi? Nie,elekricke motorceky zatiahnu zavity,cim sa dotiahnu dosticky na kotuce na urcity tlak a motorceky sa vypnu tam nie je ziadny unik el.energie. Brzdu treba zatahovat pri pustenom motore. No ked sa vybije bateria pri zabrzdenej brzde,autom sa neda pohnut.westler píše:Ono uplne staci podelny parkovani do tesnyho mista v prudsim kopci = zlata manualni rucka Nemluve o vybite baterce, nakladnejsich opravach, na UK foru resili i nejaky problem s destickama u aut. rucky...
Ok,tak to sme si nerozumeli v tomto je mechanicka lepsia.westler píše:palecNR: "mate namysli ze elektricka brzda zatiahne dosticky a stale ju elekricky drzi?" ne, princip znám, šlo mi o případ že je potřeba pohnout s autem při zcela vybité baterii. Aut.ručka tak jak je naladěná v astře - drží, drží a pak zcela pustí a auto se (při popsané situaci, tedy podélné parkování do malé mezery v kopci) pohne z místa až příliš, takže je potřeba ho držet na spojce a nebo necitlivě "cukat" vpřed/vzad. U koncernu VAG mi přišla aut.ručka naladěná (respektive bod "puštění") o trochu lépe.
Volfik píše:Já bych doporučil jít do rok staré Insignie, pár desítek tisíc km, s automatem.
Mnohem lepší komfort jízdy než s manuální Astrou a auto akorát zajeté.
http://www.bsauto.opeldealer.cz/vozy-k- ... /car.xhtml
Koľko takýchto prípadov nastane? Mám už najazdených cez milión km a takýto prípad napamätám, ale môže sa stať, potom všade v okolí sú auta - štartovacie káble, alebo výmena baterii.westler píše:palecNR: šlo mi o případ že je potřeba pohnout s autem při zcela vybité baterii.
Skús pred pohnutím dvakrát ťuknúť na plyn. Apropo v takom prípade (v kopci) ja radšej ostávam na brzdách - ich funkcia podržania v kopci nahrádza ručnúwestler píše:palecNR:Aut.ručka tak jak je naladěná v astře - drží, drží a pak zcela pustí a auto se (při popsané situaci, tedy podélné parkování do malé mezery v kopci) pohne z místa až příliš, takže je potřeba ho držet na spojce a nebo necitlivě "cukat" vpřed/vzad. U koncernu VAG mi přišla aut.ručka naladěná (respektive bod "puštění") o trochu lépe.
A zeptal bych se i na záruku, zda je prodloužená.Papagaj píše:díky za poznámku, nevím proč mě něco takového nenapadlo, jdu se hned mrknout do porovnání, jenže to už je pro mě limuzína takže za mě jedině "sedan", ale vůbec mě to nenapadlo a to by se mi zrovna i líbilo v 2l naftě a těch 125kW je ideálních, děkuju