aktualizace navigace opel DVD800 2010/2011
Moderátor: Moderátoři
Re: aktualizace navigace opel DVD800 2010/2011
Jo jo, raději to ani nebudu komentovat. Dnes jsem byl v nejmenovaném Pražském Oplu (ne AutoStaiger) na výměně oleje kterou mi zapomněli udělat v AutoStaiger a technik dělá Oply dva měsíce a musel se mnou a mou teorií na poslední Oply jen souhlasit. Je to prostě auto šité horkou jehlou a zákazníci jsou testovací myši. České zastoupení chce jen prodat a nestarat se což v době globalizace je velkým zvykem. Tento způsob ovšem žene automobilky do záhuby a Oplu to jen a jen přeji. S Peugeota nedělám žádnou hvězdu, jen jsem to auto týden testoval a zjišťoval objektivně plusy a minusy. Když jsem si to však dal na papír a sečetl oproti Insignii tak těch plusů za ty peníze má Peugeot 508SW GT víc. Nechápu taky jak můžete hodnotit auto které je na trhu tak krátce a o kterém jsem na fórech nenašel skoro žádné minusy. Přesně z tohoto důvodu jsem lezl i na toto fórum abych se objektivně podělil o mé zkušenosti z provozu a né dedukce a jedna paní povídala. Po nechuti s českým zastoupením a nekonstruktivních debatách jsem nakonec recenzi mého problematického vozu komplet smáznul. Jsem zřejmě pro Opel velkým problematickým zákazníkem a po vzoru všech ostatních bych zřejmě měl mlčet a nechat si vše líbit. To bych ale nebyl já.
výčet závad za dva roky provozu:
- neochota HF se připojovat k telefonu
- zrcátka se nevracejí po spátečce zpět do původní polohy
- reklamována funkce kdy sedačka odjede kvůli snadnému výstupu ale nepřijede nazpátek - nechápu tuto funkci a v ostatních značkách moc příjemná záležitost
- nezávislé topení reklamováno kvůli nefunkčnosti
- světla AFL oslňujou protijedoucí řidiče (nakonec funkce automatického dávání dálkových vypnuta)
- zpětná zrcátka se zatmavují do černa i ve dne a nic není vidět (vyřešeno tím, že mi zatmavovací zrcátka někdo ukradl a já si koupil nezatmavovací)
- klepání volantu a první výměna silentbloku řízení
- hláška na displeji ,,navštivte servis" a závada FlexRide
- přelepování chromu u řadící páky automatu kvůli oslňování z důvodu střešního okna ,,chrom se leskl"
- problém s vyhledáváním stanic rádia a nechota zobrazovat doubory MP3
- kolísání otáček motoru mezi 850 - 1200 ot/min - dělá dodnes
- přehrávání všech možných ŘJ
- ojetí a oskákání prvních pneu za 8.000 km (nyní čtvrté pneu)
- bouchnutí dveří u řidiče v autoservisu (autoservisem) - opraveno
- zastaralý SW navigace 800 a nemožnost žádné aktualizace (až do teď) mapové podklady z roku ,,nebreč"
- parksenzory nereagují a hlásí chybu (nepochopena chunkce kdy nefungují automaticky přední parksensory které si musím zapnout ručně. U konkurenčních značek to funguje že když mne parksesor obtěžuje tak si ho tlačítkem vypnu a ne zapnu. Skoro každý kdo si ode mne půjčil auto se tomuto obrácení divil.
- opět hláška na displeji ,,navštivte servis" a závada FlexRide
- opět vyhledávání proč klepe volant
- opět klepání volantu a výměna silentbloku řízení - nyní na autě třetí
- celkem 6x dělána geometrie a sbíhavost
- svolávací akce na střešní okno ,,do té doby bez problémů"
- 2x opravované střešní okno kterým fouká, nejde zavřít a je propadlé
- mimo to klasický servis a každé vyhledávání závady + odvoz vozu do servisu + vyzvednutí auta ze servisu a většinou další návštěva protože se podělalo něco jiného
- po posledním přehrání SW nefunguje automatické odmlžování a rozmrazování zadního okna (funkce zapnuta !)
- klimatizace se dle správného nastavení po dofoukání na požadovanou teplotu sama vypne což dle Oplu je správně. Tento jev ale způsobuje zimu v oblasti ramen (v zimě) a při dvou a více lidech se auto celé zafuní a automatický režim musím ručně přepnout do manuálního a musím zvýšit ručně foukání. Měl jsem hodně aut ale toto dělá akorát tohle. Automatický režim je tudíž k ničemu.
- vzduchový filtr klimatizace je moc jemný a zanese se moc brzo - zřejmě není počítáno s takovým svinčíkem jako u nás
- opět reklamováno nezávislé přídavné topení a nyní konečně zprovozněno servisem. Topení ale nekomunikuje s vozidlem a můžete si nastavovat na klimě co chcete. Topení pokaždé odpojí nastavení.
- reklamovány tlumiče
- cca 15x vyvažovány kola
výčet závad za dva roky provozu:
- neochota HF se připojovat k telefonu
- zrcátka se nevracejí po spátečce zpět do původní polohy
- reklamována funkce kdy sedačka odjede kvůli snadnému výstupu ale nepřijede nazpátek - nechápu tuto funkci a v ostatních značkách moc příjemná záležitost
- nezávislé topení reklamováno kvůli nefunkčnosti
- světla AFL oslňujou protijedoucí řidiče (nakonec funkce automatického dávání dálkových vypnuta)
- zpětná zrcátka se zatmavují do černa i ve dne a nic není vidět (vyřešeno tím, že mi zatmavovací zrcátka někdo ukradl a já si koupil nezatmavovací)
- klepání volantu a první výměna silentbloku řízení
- hláška na displeji ,,navštivte servis" a závada FlexRide
- přelepování chromu u řadící páky automatu kvůli oslňování z důvodu střešního okna ,,chrom se leskl"
- problém s vyhledáváním stanic rádia a nechota zobrazovat doubory MP3
- kolísání otáček motoru mezi 850 - 1200 ot/min - dělá dodnes
- přehrávání všech možných ŘJ
- ojetí a oskákání prvních pneu za 8.000 km (nyní čtvrté pneu)
- bouchnutí dveří u řidiče v autoservisu (autoservisem) - opraveno
- zastaralý SW navigace 800 a nemožnost žádné aktualizace (až do teď) mapové podklady z roku ,,nebreč"
- parksenzory nereagují a hlásí chybu (nepochopena chunkce kdy nefungují automaticky přední parksensory které si musím zapnout ručně. U konkurenčních značek to funguje že když mne parksesor obtěžuje tak si ho tlačítkem vypnu a ne zapnu. Skoro každý kdo si ode mne půjčil auto se tomuto obrácení divil.
- opět hláška na displeji ,,navštivte servis" a závada FlexRide
- opět vyhledávání proč klepe volant
- opět klepání volantu a výměna silentbloku řízení - nyní na autě třetí
- celkem 6x dělána geometrie a sbíhavost
- svolávací akce na střešní okno ,,do té doby bez problémů"
- 2x opravované střešní okno kterým fouká, nejde zavřít a je propadlé
- mimo to klasický servis a každé vyhledávání závady + odvoz vozu do servisu + vyzvednutí auta ze servisu a většinou další návštěva protože se podělalo něco jiného
- po posledním přehrání SW nefunguje automatické odmlžování a rozmrazování zadního okna (funkce zapnuta !)
- klimatizace se dle správného nastavení po dofoukání na požadovanou teplotu sama vypne což dle Oplu je správně. Tento jev ale způsobuje zimu v oblasti ramen (v zimě) a při dvou a více lidech se auto celé zafuní a automatický režim musím ručně přepnout do manuálního a musím zvýšit ručně foukání. Měl jsem hodně aut ale toto dělá akorát tohle. Automatický režim je tudíž k ničemu.
- vzduchový filtr klimatizace je moc jemný a zanese se moc brzo - zřejmě není počítáno s takovým svinčíkem jako u nás
- opět reklamováno nezávislé přídavné topení a nyní konečně zprovozněno servisem. Topení ale nekomunikuje s vozidlem a můžete si nastavovat na klimě co chcete. Topení pokaždé odpojí nastavení.
- reklamovány tlumiče
- cca 15x vyvažovány kola
- Reklama
Re: aktualizace navigace opel DVD800 2010/2011
Pánové jen pro zajímavost. Dnes dopoledne jak už jsem psal jsem byl udělat před prodejem roční výměnu oleje+olejový filtr - cena 5.700,-Kč . Odpoledne jsem si byl vyzvednout Peugeot 407 ze servisu a dal jsem tam na bazar Insignii. Při té přílezitost jsem se ptal kolik stojí stejná prohlídka s olejovým filtrem a vzduchovým filtrem. Zíral jsem na cenu komplet 3.800,-Kč
Dále jsem zjišťoval jak je to s cenou aktualizace map navigace v novém 508 SW GT které budu kupovat. Navigace je SW nahrána na HDD a aktualizace mám přislíbenu k autu zdarma. Tak si teď říkám ať pánům od Oplu slezou za tu cenu aktualizace kterou jsem kupoval nehty na nohou.
Dále jsem zjišťoval jak je to s cenou aktualizace map navigace v novém 508 SW GT které budu kupovat. Navigace je SW nahrána na HDD a aktualizace mám přislíbenu k autu zdarma. Tak si teď říkám ať pánům od Oplu slezou za tu cenu aktualizace kterou jsem kupoval nehty na nohou.
Re: aktualizace navigace opel DVD800 2010/2011
Ahoj.
Škoda, že už tu nebudeš a člověk ti nebude moci napsat o radu na Insignii Ale chápu, že po takovýchto zkušenostech mažeš od auta pryč a Insignii nechceš ani vidět.
Asi nejvíce je smutné, že máš auto s full výbavou, kde bych čekal jiný přístup k zákazníkovi, než u auta s výbavou nižší. Přeci je si jim dal větší balík...
Jen mě zaráží jedna věc... reklamovaných věcí jsi měl tolik, že bych po 4 reklamaci vyžadoval jiné auto.Nebo u auta to neplatí? Viz 4 a další reklamace u bot, mobilů, televize, počítače atd...
Škoda, že už tu nebudeš a člověk ti nebude moci napsat o radu na Insignii Ale chápu, že po takovýchto zkušenostech mažeš od auta pryč a Insignii nechceš ani vidět.
Asi nejvíce je smutné, že máš auto s full výbavou, kde bych čekal jiný přístup k zákazníkovi, než u auta s výbavou nižší. Přeci je si jim dal větší balík...
Jen mě zaráží jedna věc... reklamovaných věcí jsi měl tolik, že bych po 4 reklamaci vyžadoval jiné auto.Nebo u auta to neplatí? Viz 4 a další reklamace u bot, mobilů, televize, počítače atd...
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Re: aktualizace navigace opel DVD800 2010/2011
Tedy musím říct, že to množství závad na Vaší Insignii je zarážející, podle Dekra je to nejspolehlivější auto )
Ale hádal bych to spíš na hodně nepovedený kus. Já mám 160k 2.0CDTI Cosmo a prozatím naprostá spokojenost. Tedy ty aktualizace map v navigaci, ta cena to je špatný vtip, ale já na nejnovějších nijak nelpím, v 99% případů mi mapy z roku 2009 dostačují, kde nestačí, pomůže Google (zatím pouze 1x někde v Maďarsku).
K neochotě připojit se telefonem k HF, já měl tento problém se sony ericssonem, pak se ukázalo, že nokia, htc ani samsung problém nemají, a zdá se, že je to ve špatné implementaci BT HF v Sony Ericssonech, tak šel z domu.
Ostatní problémy jsem neměl, pouze jednou se zbláznil počítač klimatizace, ale flash řídící jednotky v garanci to za 10 minut vyřešil a jednou se v záruce měnila dečka vyhřívání sedačky a zadní destičky a kotouče, prý svolávačka kvůli vadná serii.
Jsem docela vyjevený z toho, jak Vám fungují parkovací senzory, mně se přední i zadní zapínají automaticky při parkovacích manévrech, mohu si je v případě potřeby ručně tlačítkem vypnout když obtěžují.
Auto mám od 11/2009 a nemohu proti němu říct nic špatného, jezdím do Autovars v Holešovicích a zatím vždy celkem rozumná domluva.
Ale hádal bych to spíš na hodně nepovedený kus. Já mám 160k 2.0CDTI Cosmo a prozatím naprostá spokojenost. Tedy ty aktualizace map v navigaci, ta cena to je špatný vtip, ale já na nejnovějších nijak nelpím, v 99% případů mi mapy z roku 2009 dostačují, kde nestačí, pomůže Google (zatím pouze 1x někde v Maďarsku).
K neochotě připojit se telefonem k HF, já měl tento problém se sony ericssonem, pak se ukázalo, že nokia, htc ani samsung problém nemají, a zdá se, že je to ve špatné implementaci BT HF v Sony Ericssonech, tak šel z domu.
Ostatní problémy jsem neměl, pouze jednou se zbláznil počítač klimatizace, ale flash řídící jednotky v garanci to za 10 minut vyřešil a jednou se v záruce měnila dečka vyhřívání sedačky a zadní destičky a kotouče, prý svolávačka kvůli vadná serii.
Jsem docela vyjevený z toho, jak Vám fungují parkovací senzory, mně se přední i zadní zapínají automaticky při parkovacích manévrech, mohu si je v případě potřeby ručně tlačítkem vypnout když obtěžují.
Auto mám od 11/2009 a nemohu proti němu říct nic špatného, jezdím do Autovars v Holešovicích a zatím vždy celkem rozumná domluva.
Re: aktualizace navigace opel DVD800 2010/2011
je to tu rozťahané po mnohých vláknach, ako som už písal tiež je človeku ľúto keď vidí katastrofálny prístup servisu a hlavne dovozcu.
Ale otázka položená tu je správne - prečo to auto nešlo vrátiť po 3-och, 4-och chybách? Nechápem prečo si to vzdal jgoldmane. Už s princípu.
To s tou cenou za výmenu oleja - ja ti fakt nerozumiem. Začínam mať z teba tak trochu zmiešané pocity a tiež trochu iný pohľad na tvoje problémy s Insigniou. Ako tip na zamyslenie ti dám servis koncernu VW - (ceny teraz neber úplne doslovne tieto platili tak 5 rokov dozadu, keď som mal ešte Passata a chodil tam):
výmena oleja
Škoda 1hod=500Sk
VW 1 hod=750Sk
Audi 1hod=1050Sk.
Dúfam, že netreba zdôrazňovať že na tom istom motore typu 2.0TDI
o parkovacích senzoroch sa bavíme na inom mieste tohto fora.
a už len poznámka k vyhodnoteniu spoľahlivosti Dekra: čítal som v časopise rozhovor s nejakým maníkom z Dekry a ten hovoril, že to je vyhodnotenie identifikovaných závad pri pravidelných TK, pričom sa počítajú všetky závady ktoré sa pri TK zisťujú - spálená žiarovka, brzdová kvapalina a pod. Toto hodnotenie nemá potom nič spoločné s tým, koľko áut zostalo niekde nepojazdných a museli byť odtiahnuté do servisu, koľko závad typu vrzajúceho interiéru, vadných tlmičov a pod má tá ktorá značka. Je to možno trochu hodnotenie poctivosti servisov tej ktorej značky, alebo samotných majiteľov áut.
Ale otázka položená tu je správne - prečo to auto nešlo vrátiť po 3-och, 4-och chybách? Nechápem prečo si to vzdal jgoldmane. Už s princípu.
To s tou cenou za výmenu oleja - ja ti fakt nerozumiem. Začínam mať z teba tak trochu zmiešané pocity a tiež trochu iný pohľad na tvoje problémy s Insigniou. Ako tip na zamyslenie ti dám servis koncernu VW - (ceny teraz neber úplne doslovne tieto platili tak 5 rokov dozadu, keď som mal ešte Passata a chodil tam):
výmena oleja
Škoda 1hod=500Sk
VW 1 hod=750Sk
Audi 1hod=1050Sk.
Dúfam, že netreba zdôrazňovať že na tom istom motore typu 2.0TDI
o parkovacích senzoroch sa bavíme na inom mieste tohto fora.
a už len poznámka k vyhodnoteniu spoľahlivosti Dekra: čítal som v časopise rozhovor s nejakým maníkom z Dekry a ten hovoril, že to je vyhodnotenie identifikovaných závad pri pravidelných TK, pričom sa počítajú všetky závady ktoré sa pri TK zisťujú - spálená žiarovka, brzdová kvapalina a pod. Toto hodnotenie nemá potom nič spoločné s tým, koľko áut zostalo niekde nepojazdných a museli byť odtiahnuté do servisu, koľko závad typu vrzajúceho interiéru, vadných tlmičov a pod má tá ktorá značka. Je to možno trochu hodnotenie poctivosti servisov tej ktorej značky, alebo samotných majiteľov áut.
Re: aktualizace navigace opel DVD800 2010/2011
Se to tu ve vlakne pekne zvrhlo! Vlakno se jmenuje aktualizace navigace.......
Takze - nevite, jestli je nejaka novejsi aktualizace map?
Vsechny navigace do ruky se aktualizuji 4x rocne a stoji ...... Par supu proti navigacim v aute. Tady jako opel vydal aktializaci pro dva roky najednou (2012 - 2013)?????????? To nahradi 8 (slovy osm) aktualizaci tech lrtavych krabicek??????????? Ooooooooo jak jsou skveli!!!! Mapy byly minimalne dva roky stare uz na novem aute model 2012 = tedy asi stejne podklady jak ona aktualizace!!!!
Asi budu muset zase uvazovat o vymene celeho panelu s navigaci, kde si dam soft aktualizovany 4x rocne vcetne DOTYKOVE OBRAZOVKY!!!
Nebo ze bych placnul neco na sklo???
Takze - nevite, jestli je nejaka novejsi aktualizace map?
Vsechny navigace do ruky se aktualizuji 4x rocne a stoji ...... Par supu proti navigacim v aute. Tady jako opel vydal aktializaci pro dva roky najednou (2012 - 2013)?????????? To nahradi 8 (slovy osm) aktualizaci tech lrtavych krabicek??????????? Ooooooooo jak jsou skveli!!!! Mapy byly minimalne dva roky stare uz na novem aute model 2012 = tedy asi stejne podklady jak ona aktualizace!!!!
Asi budu muset zase uvazovat o vymene celeho panelu s navigaci, kde si dam soft aktualizovany 4x rocne vcetne DOTYKOVE OBRAZOVKY!!!
Nebo ze bych placnul neco na sklo???
Re: aktualizace navigace opel DVD800 2010/2011
Mno tomuto nerozumiem ani ja, zeby sa proste zaplatilo dajme tomu cela EU nech stoji 180€ ale aspon 2x do roka aktualizacia a bolo by to na 2r.
Ja mam Navi 600 , kupoval som do toho kartu Navi900 2012/2013 a ze za 180€ nedostanem ziadnu aktualizaciu a ak budem chciet novsie mapy tak si budem musiet pockat na 2013/2014 a zasa zaplatit 180€ potom zasa novsiu tak to uz je co za kseft? Za5 rokov im zaplatim pomali 1000€ za aktualizovanie par ulic! V dnesnej dobe kupi clovek za200€ uz kvalitnu navigaciu s min. 2rocnou aktualizaciou 4xdo roka a o funkciach ani len nehovorim!
A keby som to urobil, to bude ako vyzerat v tom aute? Zabudovana navigacia(ktora stala par sto euro) a nad nou dalsia kupena?!
A to ze sa v aute "neda" alebo "nemoze" podla nich nic menit, pridavat ziadna vybava to uz je rec o inom a na dlhsie
Ja mam Navi 600 , kupoval som do toho kartu Navi900 2012/2013 a ze za 180€ nedostanem ziadnu aktualizaciu a ak budem chciet novsie mapy tak si budem musiet pockat na 2013/2014 a zasa zaplatit 180€ potom zasa novsiu tak to uz je co za kseft? Za5 rokov im zaplatim pomali 1000€ za aktualizovanie par ulic! V dnesnej dobe kupi clovek za200€ uz kvalitnu navigaciu s min. 2rocnou aktualizaciou 4xdo roka a o funkciach ani len nehovorim!
A keby som to urobil, to bude ako vyzerat v tom aute? Zabudovana navigacia(ktora stala par sto euro) a nad nou dalsia kupena?!
A to ze sa v aute "neda" alebo "nemoze" podla nich nic menit, pridavat ziadna vybava to uz je rec o inom a na dlhsie
Re: aktualizace navigace opel DVD800 2010/2011
Ja mel na mysli asi spis tohle ci podobne reseni. http://www.audiocom.cz/tovarni-navigace/opel/. Podobna fotka je tu ve vlakne na strane 5. A krabicka na skle? Vypada to blbe, ale zase uz jich mam nekolik a vlastne by to nic nestalo.
Edit: nebo zde http://auknet.cz/p21245-vestavena-gps-n ... dvb-t.html
Edit: nebo zde http://auknet.cz/p21245-vestavena-gps-n ... dvb-t.html
Re: aktualizace navigace opel DVD800 2010/2011
Nemá někdo aktualizaci map pro navigavi CD 500 model 2009,2010? Na zapůjčení Brno/Ostrava, odměna bude
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: 02 pro 2013, 17:05
Re: aktualizace navigace opel DVD800 2010/2011
Ahoj kluci ..., nepodařilo se někomu zjistit , kde sehnat levněji mapy na DVD 800 na Insignii?