Servisy a služby
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: Servisy a služby
pražáci, kurňa to tam nemáte takéto servisy?
Príď do Bratislavy, tu to robí Oil Partner otvorené 7dní v týždni 8÷21. donesieš si čo chceš. výmena oleja, výmena brzdovej kvapaliny za 25 min. Asi 1.5x drahšie ako v Opli
Príď do Bratislavy, tu to robí Oil Partner otvorené 7dní v týždni 8÷21. donesieš si čo chceš. výmena oleja, výmena brzdovej kvapaliny za 25 min. Asi 1.5x drahšie ako v Opli
- Reklama
Re: Servisy a služby
Ahojte,
rád by som sa aj ja podelil so svojími skúsenosťami s autorizovaným servisom Opel zo západu SK... Astru som si kúpil pred dvomi rokmi ako novú. Keďže to bolo moje prvé auto kúpené ako nové, tak som mal v pláne ho servisovať v značkovom servise. Nakoniec dopadlo všetko inak... Moja prvá skúsenosť so servisom prišla po prvom roku, mal som najazdených cca 25tis km, tak som sa objednal na prehliadku na výmenu oleja a filtrov. Cena bola 180 €, čo sa mi zdalo ako tak akceptovateľné. To som ešte nevedel, že za túto cenu mi okrem výmeny oleja a olejového filtra nič iné neurobia. Prekvapilo ma, že v servisnom pláne nebola výmena vzduchového filtra, ktorý je určite pri turbomotoroch vhodné aspoň raz za rok vymeniť. Nedostal som ani žiadny výpis z diagnostiky auta, ktorý by som považoval za štandard a nebodaj o umytí vozidla zadarmo sa mi tiež mohlo len zdať... Ale keďže auto som mal ešte v záruke, tak som to preglgol a išlo sa ďalej. Potom prišla prvá zvolávačka kvôli riadiacej jednotke a možné problémy s DPF. Tak som sa objednal na jednu sobotu. Prídem ráno do servisu a ten je zatvorený. Nikto sa neobťažoval dať mi vedieť, že budú mať zatvorené, aj keď som bol objednaný... Tak ma to naštvalo, že som túto zvolávačku odignoroval, keďže DPF mi funguje bez problémov a beztak som sa obával, čo mi tam s riadiacou jednotkou dorobia a či nakoniec neskončím s "vytunením" autom, ktoré má o pár koníkov menej, tak ako niektorí majitelia VW TDI z dieselgate... Tretíkrát som sa vybral do servisu s požiadavkou na výmenu zadného nárazníka, resp jeho prelakovanie, kedže mám na ňom zopár škaredých škrabancov a mám havarijné poistenie s 0% spoluúčasťou. V tom čase mi akurát prišiel list na druhú zvolávačku, týkajúcu sa brzdového a spojkového pedála. Tak som prišiel do servisu sa objednať na vyriešenie týchto dvoch vecí, pracovník si prečítal list, ktorý mi zaslali, obhliadol nárazník a sľúbil, že na obe veci ma objedná. Tak čakám na objednanie už viac ako 2 mesiace... To a korunku tomu nasadilo, keď som sa pýtal na cenu prehliadky po 2 rokoch, ktorá ma mala akurát čakať. Cena 349 €. Za výmenu oleja, olejového filtra, vzduchového filtra, palivového filtra a brzdovej kvapaliny. Kabínoveho filtra nie! No a keďže sa mi nikto neozýval a videl som, že služby sú na katastrofálnej úrovni, pripomínajúce časy socialismu, tak som sa rozhodol do všetkého pustiť sám. Olej som si vymenil doma sám a taktiež všetky 4 filtre. Spolu ma materiál vyšiel na rovných 100 € (značkové filtre MANN + olej GM pre CDTI). Pár škrabancov na zadnom nárazníku oželiem a zvolávačku asi tiež. keďže moje auto nemá žiadne popisované problémy. Záruku už tiež riešiť nemusím, keďže auto mám viac ako 2 roky a brzdová kvapalina ešte určite rok vydrží a potom si ju dám vymeniť niekomu známemu do garáže. Auto v budúcnosti predávať určite nebudem, ešte pár rokov odjazdím a potom darujem synovi, takže nezdokladovaná servisná história ma pri druhom predaji trápiť nebude. Takže toľko moje skúsenosti so značkovým servisom, ktorý by mal byť vzorom a za tie ceny, ktoré si za svoje služby pýta by mal aj niečo poskytnúť. Pokiaľ máte lepšie skúsenosti, tak vám gratulujem, ale obávam sa, že v SK veľa dobrých servisov nenájdeme a to nielen, čo sa Opla týka...
rád by som sa aj ja podelil so svojími skúsenosťami s autorizovaným servisom Opel zo západu SK... Astru som si kúpil pred dvomi rokmi ako novú. Keďže to bolo moje prvé auto kúpené ako nové, tak som mal v pláne ho servisovať v značkovom servise. Nakoniec dopadlo všetko inak... Moja prvá skúsenosť so servisom prišla po prvom roku, mal som najazdených cca 25tis km, tak som sa objednal na prehliadku na výmenu oleja a filtrov. Cena bola 180 €, čo sa mi zdalo ako tak akceptovateľné. To som ešte nevedel, že za túto cenu mi okrem výmeny oleja a olejového filtra nič iné neurobia. Prekvapilo ma, že v servisnom pláne nebola výmena vzduchového filtra, ktorý je určite pri turbomotoroch vhodné aspoň raz za rok vymeniť. Nedostal som ani žiadny výpis z diagnostiky auta, ktorý by som považoval za štandard a nebodaj o umytí vozidla zadarmo sa mi tiež mohlo len zdať... Ale keďže auto som mal ešte v záruke, tak som to preglgol a išlo sa ďalej. Potom prišla prvá zvolávačka kvôli riadiacej jednotke a možné problémy s DPF. Tak som sa objednal na jednu sobotu. Prídem ráno do servisu a ten je zatvorený. Nikto sa neobťažoval dať mi vedieť, že budú mať zatvorené, aj keď som bol objednaný... Tak ma to naštvalo, že som túto zvolávačku odignoroval, keďže DPF mi funguje bez problémov a beztak som sa obával, čo mi tam s riadiacou jednotkou dorobia a či nakoniec neskončím s "vytunením" autom, ktoré má o pár koníkov menej, tak ako niektorí majitelia VW TDI z dieselgate... Tretíkrát som sa vybral do servisu s požiadavkou na výmenu zadného nárazníka, resp jeho prelakovanie, kedže mám na ňom zopár škaredých škrabancov a mám havarijné poistenie s 0% spoluúčasťou. V tom čase mi akurát prišiel list na druhú zvolávačku, týkajúcu sa brzdového a spojkového pedála. Tak som prišiel do servisu sa objednať na vyriešenie týchto dvoch vecí, pracovník si prečítal list, ktorý mi zaslali, obhliadol nárazník a sľúbil, že na obe veci ma objedná. Tak čakám na objednanie už viac ako 2 mesiace... To a korunku tomu nasadilo, keď som sa pýtal na cenu prehliadky po 2 rokoch, ktorá ma mala akurát čakať. Cena 349 €. Za výmenu oleja, olejového filtra, vzduchového filtra, palivového filtra a brzdovej kvapaliny. Kabínoveho filtra nie! No a keďže sa mi nikto neozýval a videl som, že služby sú na katastrofálnej úrovni, pripomínajúce časy socialismu, tak som sa rozhodol do všetkého pustiť sám. Olej som si vymenil doma sám a taktiež všetky 4 filtre. Spolu ma materiál vyšiel na rovných 100 € (značkové filtre MANN + olej GM pre CDTI). Pár škrabancov na zadnom nárazníku oželiem a zvolávačku asi tiež. keďže moje auto nemá žiadne popisované problémy. Záruku už tiež riešiť nemusím, keďže auto mám viac ako 2 roky a brzdová kvapalina ešte určite rok vydrží a potom si ju dám vymeniť niekomu známemu do garáže. Auto v budúcnosti predávať určite nebudem, ešte pár rokov odjazdím a potom darujem synovi, takže nezdokladovaná servisná história ma pri druhom predaji trápiť nebude. Takže toľko moje skúsenosti so značkovým servisom, ktorý by mal byť vzorom a za tie ceny, ktoré si za svoje služby pýta by mal aj niečo poskytnúť. Pokiaľ máte lepšie skúsenosti, tak vám gratulujem, ale obávam sa, že v SK veľa dobrých servisov nenájdeme a to nielen, čo sa Opla týka...
Re: Servisy a služby
jerry7771: na tu svolavacku ohledne brzd bych teda zajel co nejdrive, viz. https://svolavacky.cz/listing/opel-astra-2016-2018/ a https://www.vauxhall.co.uk/astra-k-recall.html
Astra K ST, 2018, 1.6T AT
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
Re: Servisy a služby
Servisnu historiu si mozes tvorit sam, odkladanim ucteniek za material a pisanim ukonov do servisky + STK ti bude zaznamenavat kilometre.
Servisy a služby
A mozes sa aj pochvalit kde konkretne si bol ci chcel ist ... bohuzial to su normalne ceny. Vsetci vieme ze su premrstene ... zvolavacky by som si porobil.
Re: Servisy a služby
takisto poprosim o uvedenie daneho servisu, som zo zapadneho SK tak nech viem comu sa vyhnut
Astra K 1.0T 77kw Innovation
Granite Grey
Granite Grey
Re: Servisy a služby
Ide o servis v TO. K tým cenám ešte. Mám skúsenosti so servisovaním služobných áut iných značiek (Seat, Nissan), pričom ako firma sme neboli žiadny fleetový zakazník a faktúrovali nám štandardné ceny. Serviska po každých 30 tis. km vyšla na cca 250-280 €, pričom sa vymenili vždy všetky filtre (okrem palivového, ten každých 60 tis.), menil sa značkový olej Castrol (mimochod 2-3 krát drahší ako Oplom používaný GM), technik auto vždy obhliadol zvonka aj zvnútra, dostal som výpis z diagnostiky, merania batérie aj účinku brzd. Auto vždy v rámci prehliadky umyli a v rámci mesta (NR) ma zaviezli svojím autom späť do firmy. Tak by to malo podľa mňa byť a potom by človek uvažoval aj nad značkovým servisom. V tomto Opel servise, keď som nechal auto, nikto ho nijako neobhliadal, vymenili olej s filtrom, dostal som do ruky faktúru a dovidenia... Nuž tak dovidenia teda...
Re: Servisy a služby
Jerry: kedže si z NR môžem sa spýtať prečo si neskúsil MaH. Mna v máji čaká prvý servis. A min. aj Pelito je tiež z NR.
Inak vďaka za postreh, lebo do TO som ohladom ponuky servisu volal tiež.
Inak vďaka za postreh, lebo do TO som ohladom ponuky servisu volal tiež.
Astra G 1,6 - 2008 Classic
Astra K 1,4T ST 110kW Innovation, Matrix, Sport
Astra K 1,4T ST 110kW Innovation, Matrix, Sport
Re: Servisy a služby
tak tak som z NR, pred casom som sa na fore pytal ci ma niekto skusenosti s MaH v Nitre, mna v aprili caka garancka po 2. roku, prvy rok som bol v MaH v Bratislave a riesil som tam aj nejake veci v ramci zaruky, moc spokojny som nebol, mam VIP, kde sa jasne pise ze napr. odvoz zo servisu je zdarma ale moc ochotni neboli aj ked som povedal ze je to uvedene v podmienkach, zacali sa vyhovarat atd. ale tak nakoniec ma nejaky technik zobral kam som potreboval, takisto napr. som chcel aby mi klimu vycistili aplikovanim priamo na vyparnik, no to uz bol neprekonatelny problem. Preto ak niekto ma skusenosti s nitrianskym MaH pls podelte sa.
Astra K 1.0T 77kw Innovation
Granite Grey
Granite Grey
Re: Servisy a služby
V MaH v Nitre sme kupili do rodiny spolu 4 Ople (2x ja a 2x svokor) takže to ok.
Čo sa týka servisu to ale naposledy bolo ešte s G-čkom ktoré sme tam kúpili v 2008 a s tým som tam bol na garančke v 2009 a potom som robil servis už po vlastnej "osi". Vtedy to bolo myslím ok.
Čo sa týka servisu to ale naposledy bolo ešte s G-čkom ktoré sme tam kúpili v 2008 a s tým som tam bol na garančke v 2009 a potom som robil servis už po vlastnej "osi". Vtedy to bolo myslím ok.
Astra G 1,6 - 2008 Classic
Astra K 1,4T ST 110kW Innovation, Matrix, Sport
Astra K 1,4T ST 110kW Innovation, Matrix, Sport