Tak to máš dobrý. Když jsem jel předváděčku já, tak to šlapalo jak hodinkypelito píše:inak mne to trhlo na skusobnej jazde do mierneho kopca, aspon predvadzacku mohli mat bez trhania keby som o tom probleme vedel uz predtym tak to hned vybalim na predajcu (musel to citit), ja som si najprv myslel ze je to studenym motorom ale potom som zacal zhanat info na nete a nasiel som no
trhnutie pri akceleracii
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: trhnutie pri akceleracii
Opel Astra K 1.4Turbo 92kw Innovation
- Reklama
Re: trhnutie pri akceleracii
Ja som to tiez "riskol". Dodanie v priebehu 1 max. 2 tyzdnov. Skoda, ze som o tomto probleme nevedel v case objednavky. Zrejme by som sa rozhodol inak. Teraz uz len dufam, ze ma tento problem obide. Su tu aj vyjadrenia, ze niektori s tym problem nemaju.bambini42 píše:No ja už to bohužel risknul je objednaná dodání začátkem dubna...
Re: trhnutie pri akceleracii
Skorej to svojím štýlom jazdy nevyvolajú… žiadny plyn na podlahu a len plynulá akcelerácia…Michal80 píše: Su tu aj vyjadrenia, ze niektori s tym problem nemaju.
Opel astra K ST inovation 1,4 150k, čierna metalíza, sada inovace(led matrix a navigácia…) , zimná sada 2, funkčná sada pre zadné sedadlá, fleetova zľava 16,38%(3909€)…
Re: trhnutie pri akceleracii
A to je zrejme prave ten najvacsi problem. Nejde tu "chybu" vzdy a vsade na pockanie vyvolat a nasimulovat. A tym prave Opel asi "operuje". Vo vacsine pripadov skoncila reklamacia vyjadrenim, ze sa chyba neprejavila a preto to Opel zvadza na styl jazdy a vlastnost motora.palah píše:Skorej to svojím štýlom jazdy nevyvolajú… žiadny plyn na podlahu a len plynulá akcelerácia…Michal80 píše: Su tu aj vyjadrenia, ze niektori s tym problem nemaju.
Re: trhnutie pri akceleracii
oni dobre vedia co to je. LSPI eventy su nahodne a nie moc caste, nikto nevie simulovat kedy nastanu. GM testoval na tieto chyby motory Ecotec 2.0T cize 1.4T ma smolu tu nepomoze ziadny soft tym to len chcu maskovat a natahovat cas, zaloby tiez pochybujem ze pomozu, pri benzinovych turbach to jednoducho moze nastat a mali s tym problem aj ine automobilky, to mate tak s maloobjemovymi turbami a zasranymi limitmi na emisie z EU tak som si trocha pomudroval a hlavne ze zvazujem kupu 1.0TMichal80 píše:A to je zrejme prave ten najvacsi problem. Nejde tu "chybu" vzdy a vsade na pockanie vyvolat a nasimulovat. A tym prave Opel asi "operuje". Vo vacsine pripadov skoncila reklamacia vyjadrenim, ze sa chyba neprejavila a preto to Opel zvadza na styl jazdy a vlastnost motora.palah píše:Skorej to svojím štýlom jazdy nevyvolajú… žiadny plyn na podlahu a len plynulá akcelerácia…Michal80 píše: Su tu aj vyjadrenia, ze niektori s tym problem nemaju.
Astra K 1.0T 77kw Innovation
Granite Grey
Granite Grey
Re: trhnutie pri akceleracii
Nějaké řešení určitě existuje. Otázkou je kolik by to řešení Opel stálo......
Opel Astra K 1.4Turbo 92kw Innovation
Re: trhnutie pri akceleracii
riesenie je vyvinut novy motor 1.4T a potom ho vymenit za hentie shity ale to si majstri z oplu uz nechaju na dalsiu generaciu a mozno opat vyhraju auto roka
Astra K 1.0T 77kw Innovation
Granite Grey
Granite Grey
Re: trhnutie pri akceleracii
Ja verim, ze kazdy problem ma reseni. Jen chtit......pelito píše:riesenie je vyvinut novy motor 1.4T a potom ho vymenit za hentie shity ale to si majstri z oplu uz nechaju na dalsiu generaciu a mozno opat vyhraju auto roka
Opel Astra K 1.4Turbo 92kw Innovation
Re: trhnutie pri akceleracii
Uz som to tu pisal. Opel to ma zratane a zrejme nic riesit nebude, pokial sa neudeje nieco zasadne typu prehrany sudny spor. Je tazke odhadnut, kolkych ludi resp. aut sa problem tyka. Povedzme, ze sem chodi tak 10-15% vlastnikov daneho typu, z toho mozno polovica ma 1.4T prip. 1.0T a z toho asi dalsia polovica ma problem. Z toho vychadza chybovost ±3% a to je pre vyrobcu bezny stav.
Astra K ST, 1.4 92kW, Innovation, MY16.5
Zafira B, 1.7cdti 92kW, Enjoy+, Astra H Caravan, 1.7cdti 74kW, Enjoy
2x Astra G Caravan, 1.4 16v 66kW, 2x Astra F 1.4 16v 66kW/1.6i 55kW
Zafira B, 1.7cdti 92kW, Enjoy+, Astra H Caravan, 1.7cdti 74kW, Enjoy
2x Astra G Caravan, 1.4 16v 66kW, 2x Astra F 1.4 16v 66kW/1.6i 55kW
Re: trhnutie pri akceleracii
Mě by fakt zajímalo, kolik vás reálně je. Tady z toho fóra mám dojem, že se navzájem utvrzujete, že problém mají "prakticky všichni", ale když si vás spočítám a srovnám s prodeji aut na našich dvou (cz+sk) trzích, tak docházím k závěru, že to je "skoro nikdo".
Taky tady už půl roku machrujete, jaké všelijaké právní (hromadné žaloby), mediální (Rasťo Chvala) a fyzicky násilné (omlátit jim auto o hlavu - to bych fakt docela chtěl vidět ) kroky na ty potvory prodejce plánujete, a furt tak nějak nic.
Tak už se k něčemu rozhoupejte, a dejte vědět výsledek. Je dost pravděpodobné, že někteří z vás jsou tady profesionální trolliči, placení konkurencí. Pokud se ukáže, že je vás jenom pár, tak tohle hraničí s šířením pomluv. Na jednu stranu se taková aktivita možná projeví na prodejích a při poklesu poptávky by mohla klesnout cena nových vozů, na druhou stranu snižujete hodnotu těm, co už auto mají, třeba bezproblémové, a budou ho časem chtít prodat.
Můj názor na věc: myslím si, že dočasným omezením výkonu auto reaguje na nějaký libovolný nesoulad nějakých naměřených hodnot s tím, co má v mapách. A že ten nesoulad může u každého z vás plynout odjinud. Ideální by bylo chybu vyvolat s připojenou diagnostikou a záznam porovnat s hodnotami naměřenými za stejných podmínek na bezproblémovém autě. Možná by z toho něco vylezlo a šlo by se zaměřit na opravdovou příčinu problému konkrétního kusu. Ostatně i Opel doporučuje problém řešit individuálně, takže asi škubání bude společný následek na individuální příčinu. Těch pár kusů prasklých válců může být zase ojedinělá vada meteriálu.
Jinak problém se ztrátou výkonu jsem měl na svých předchozích autech. V jednom případě to bylo ucpané odvětrávání palivové nádrže, kdy motor postupně vytvořil v nádrži podtlak a nakonec, samozřejmě při potřebě maximálního výkonu, chcípl. Stačilo odemknout víčko, ozvalo se zasyčení a auto zas asi 20km jelo ok. V druhém případě se jednalo o jeden z prvních HDI, tehdy se taky na PSA fórech objevovaly nářky na náhodné výpadky tahu. A taky to bylo u každého něčím jiným. Někomu pomohlo očistit váhu vzduchu, někdo pošteloval táhlo ovládání obtokového ventilu turba, někdo natvrdo zakázal egr a někomu nepomohlo nic. Tím chci říct že tohle může být nekonečné honění duchů a vůbec nemusí existovat univerzální recept na nápravu.
Takže držím palce a diskusi sleduji. Hlavně mě zajímá, kolik vás reálně je.
PS: u mě 110kW automat, bez škubání
Taky tady už půl roku machrujete, jaké všelijaké právní (hromadné žaloby), mediální (Rasťo Chvala) a fyzicky násilné (omlátit jim auto o hlavu - to bych fakt docela chtěl vidět ) kroky na ty potvory prodejce plánujete, a furt tak nějak nic.
Tak už se k něčemu rozhoupejte, a dejte vědět výsledek. Je dost pravděpodobné, že někteří z vás jsou tady profesionální trolliči, placení konkurencí. Pokud se ukáže, že je vás jenom pár, tak tohle hraničí s šířením pomluv. Na jednu stranu se taková aktivita možná projeví na prodejích a při poklesu poptávky by mohla klesnout cena nových vozů, na druhou stranu snižujete hodnotu těm, co už auto mají, třeba bezproblémové, a budou ho časem chtít prodat.
Můj názor na věc: myslím si, že dočasným omezením výkonu auto reaguje na nějaký libovolný nesoulad nějakých naměřených hodnot s tím, co má v mapách. A že ten nesoulad může u každého z vás plynout odjinud. Ideální by bylo chybu vyvolat s připojenou diagnostikou a záznam porovnat s hodnotami naměřenými za stejných podmínek na bezproblémovém autě. Možná by z toho něco vylezlo a šlo by se zaměřit na opravdovou příčinu problému konkrétního kusu. Ostatně i Opel doporučuje problém řešit individuálně, takže asi škubání bude společný následek na individuální příčinu. Těch pár kusů prasklých válců může být zase ojedinělá vada meteriálu.
Jinak problém se ztrátou výkonu jsem měl na svých předchozích autech. V jednom případě to bylo ucpané odvětrávání palivové nádrže, kdy motor postupně vytvořil v nádrži podtlak a nakonec, samozřejmě při potřebě maximálního výkonu, chcípl. Stačilo odemknout víčko, ozvalo se zasyčení a auto zas asi 20km jelo ok. V druhém případě se jednalo o jeden z prvních HDI, tehdy se taky na PSA fórech objevovaly nářky na náhodné výpadky tahu. A taky to bylo u každého něčím jiným. Někomu pomohlo očistit váhu vzduchu, někdo pošteloval táhlo ovládání obtokového ventilu turba, někdo natvrdo zakázal egr a někomu nepomohlo nic. Tím chci říct že tohle může být nekonečné honění duchů a vůbec nemusí existovat univerzální recept na nápravu.
Takže držím palce a diskusi sleduji. Hlavně mě zajímá, kolik vás reálně je.
PS: u mě 110kW automat, bez škubání