Stejne tak muzu ted napsat, ze ty si profesionalni trol z rad prodejcu Opel nebo nekoho, kdo ma zajem, aby se o tom nemluvilo a snazis se tady bagatelizovat problem.shagg píše:Mě by fakt zajímalo, kolik vás reálně je. Tady z toho fóra mám dojem, že se navzájem utvrzujete, že problém mají "prakticky všichni", ale když si vás spočítám a srovnám s prodeji aut na našich dvou (cz+sk) trzích, tak docházím k závěru, že to je "skoro nikdo".
Taky tady už půl roku machrujete, jaké všelijaké právní (hromadné žaloby), mediální (Rasťo Chvala) a fyzicky násilné (omlátit jim auto o hlavu - to bych fakt docela chtěl vidět ) kroky na ty potvory prodejce plánujete, a furt tak nějak nic.
Tak už se k něčemu rozhoupejte, a dejte vědět výsledek. Je dost pravděpodobné, že někteří z vás jsou tady profesionální trolliči, placení konkurencí. Pokud se ukáže, že je vás jenom pár, tak tohle hraničí s šířením pomluv. Na jednu stranu se taková aktivita možná projeví na prodejích a při poklesu poptávky by mohla klesnout cena nových vozů, na druhou stranu snižujete hodnotu těm, co už auto mají, třeba bezproblémové, a budou ho časem chtít prodat.
Můj názor na věc: myslím si, že dočasným omezením výkonu auto reaguje na nějaký libovolný nesoulad nějakých naměřených hodnot s tím, co má v mapách. A že ten nesoulad může u každého z vás plynout odjinud. Ideální by bylo chybu vyvolat s připojenou diagnostikou a záznam porovnat s hodnotami naměřenými za stejných podmínek na bezproblémovém autě. Možná by z toho něco vylezlo a šlo by se zaměřit na opravdovou příčinu problému konkrétního kusu. Ostatně i Opel doporučuje problém řešit individuálně, takže asi škubání bude společný následek na individuální příčinu. Těch pár kusů prasklých válců může být zase ojedinělá vada meteriálu.
Jinak problém se ztrátou výkonu jsem měl na svých předchozích autech. V jednom případě to bylo ucpané odvětrávání palivové nádrže, kdy motor postupně vytvořil v nádrži podtlak a nakonec, samozřejmě při potřebě maximálního výkonu, chcípl. Stačilo odemknout víčko, ozvalo se zasyčení a auto zas asi 20km jelo ok. V druhém případě se jednalo o jeden z prvních HDI, tehdy se taky na PSA fórech objevovaly nářky na náhodné výpadky tahu. A taky to bylo u každého něčím jiným. Někomu pomohlo očistit váhu vzduchu, někdo pošteloval táhlo ovládání obtokového ventilu turba, někdo natvrdo zakázal egr a někomu nepomohlo nic. Tím chci říct že tohle může být nekonečné honění duchů a vůbec nemusí existovat univerzální recept na nápravu.
Takže držím palce a diskusi sleduji. Hlavně mě zajímá, kolik vás reálně je.
PS: u mě 110kW automat, bez škubání
Nikoho nezajimaj ostatni auta a ani tady nikoho nezajima jaka automobilka ma jake problemy. Tady se resi Astra a konkretne problem s trhanim motoru.
Nelibi se ti to? Tak to necti.