Stránka 117 z 498

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 14 úno 2017, 19:36
od Petr25
sladas opc píše:
Petr25 píše:
sladas opc píše:dnes mi volali z opelu kde jdu reklamovat matrixy-zateka mi do nich a rovnou mi bylo receno ze to cukani ted am resi maji prijet nejaci nadlidi a budou to na miste resit a cosi pokouset..zkusim zjistit vice..
Zajímavá informace. Kde to máš v servisu?

usti nad labem autotipservis novak..auto mam normalne doma budem to resit svetla mi opet vymeni a motor budem resit..trosku se s nima znam takze si dost spolu komunikujem..
To je výhoda mít tam známý. Alespoň z tebe nebudou dělat vola.....

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 14 úno 2017, 19:46
od sladas opc
da se to ak rict rekli veci na rovinu jak jsou,ale zas na druhou stranu chci zavadu odstranit tak at se staraj...

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 14 úno 2017, 22:02
od pelito
podobne problemy mali aj motory Ford a Renault. samozrejme nijak sa to nevyriesilo, o nejakej zalobe ani rec.

http://www.focusst.org/forum/focus-st-p ... -lspi.html

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 14 úno 2017, 23:56
od Peto
sladas opc píše:da se to ak rict rekli veci na rovinu jak jsou,ale zas na druhou stranu chci zavadu odstranit tak at se staraj...
Co si mal vlasne z Metrixami? Už ti raz menili,alebo ako to mam pochopit?

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 15 úno 2017, 07:43
od norinco
Mám v autě palubní kameru. Ze záznamu ale není poznat, že auto cuká a má krátkodobé výpadky výkonu. To byste museli nepřetržitě zabírat otáčkoměr, rychloměr a sešlápnutý pedál.
Zkrátka se jedná o dosti blbou závadu na dokazování.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 15 úno 2017, 08:50
od stingray
norinco píše:Mám v autě palubní kameru. Ze záznamu ale není poznat, že auto cuká a má krátkodobé výpadky výkonu. To byste museli nepřetržitě zabírat otáčkoměr, rychloměr a sešlápnutý pedál.
Zkrátka se jedná o dosti blbou závadu na dokazování.
Myslim, ze jedinym sposobom, ako dokazat, ze sa trhanie vyskytuje je zazanam live dat. Kedze Astru K nemam, neviem, aky typ diagnostiky by bolo vhodne pouzit.
Na starsej Astre G pouzivam cinsky OP-COM, ale ten uz na novsich modeloch nefungoval. Prave tato diagnostika zaznamenava dostatok parametrov napr. aj polohu plynoveho pedalu a predpokladam, ze u turbo motora aj tlak v sani a podobne. Mozno porovnanim tychto hodnot by sa dalo dokazat, ze napr. pri stlaceni plynu na 70% bol prve 2-3 sekundy tlak v sani podstatne nizsi, ako za podobnych podmienok v inej faze jazdy a potom skokovito vyletel nahor.
Viem, ze mate aj nejaku obdobu ELM-u a Torque pre Android, ale v logoch asi nie je tolko parametrov, ako by bolo potrebne.
Takze zistit, ci existuje OP-COM pre Astru K a jazdit s pripojenym notasom v roznych rezimoch a zaznamenavat data. Je to mravencia praca, ale ak chcete dokazat tento jav na prislusnej urovni, ina cesta asi nie je.
Zaznam z palubnej kamery na otackomer je podla mna neodstatocny.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 15 úno 2017, 09:09
od mattonecz
Jediny reseni je ze ti to Opel potvrdi po jizde s jejich mechanikem, mozna tak znalecky posudek. Nejaky data z cinsky diagnostiky nebo mobilu urcite nikoho zajimat nebudou.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 15 úno 2017, 09:55
od shagg
Ani ze zvukové stopy to není patrné? Při škubání by mělo být slyšet nějaké kolísání. Taky tady někteří mluví o kovových úderech.
Škoda, že palubní počítač neumí ukázat přetížení, tam by vynechání tahu vidět bylo.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 15 úno 2017, 10:20
od mattonecz
shagg píše:Ani ze zvukové stopy to není patrné? Při škubání by mělo být slyšet nějaké kolísání. Taky tady někteří mluví o kovových úderech.
Škoda, že palubní počítač neumí ukázat přetížení, tam by vynechání tahu vidět bylo.
Zvuk je tu: https://www.youtube.com/watch?v=stTSkExjFfE
Jinak pretizeni v Astre 1.4T bude asi dost minimalni :D zvlast na 5ku

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 15 úno 2017, 11:16
od shagg
mattonecz píše:
shagg píše:Ani ze zvukové stopy to není patrné? Při škubání by mělo být slyšet nějaké kolísání. Taky tady někteří mluví o kovových úderech.
Škoda, že palubní počítač neumí ukázat přetížení, tam by vynechání tahu vidět bylo.
Zvuk je tu: https://www.youtube.com/watch?v=stTSkExjFfE
Jinak pretizeni v Astre 1.4T bude asi dost minimalni :D zvlast na 5ku
Tohle video jsem viděl, už ho tu kdosi kdysi odkazoval, ale je to jiný motor, tak jsem to bral spíš jako ne moc názornou ukázku. Navíc tam během toho cvakání motor zjevně docela táhne, takže taky něco jiného. Ale ty zvuky jsou teda fakt znepokojivé. Jako by motor chroustal nějaké vylomené kovové zuby. V tom videu píšou, že mikrofon strčili pod kapotu. Dokázal by někdo z vás něco takového nahrát i na 1.4?

Zrychlení/přetížení jistě není jak v raketě. Ale celé tohle téma je přece o zrychlení a jeho neobvyklém průběhu, které ty, jako řidič, seš schopen svými smysly vnímat. A pokud to zavnímá člověk, tak akcelerometr taky. Časový průběh zrychlení, navíc v porovnání s bezproblémovým vozem, by mohl být zajímavý. Už se chápeme? Možná by to zvládl i mobil, ale nesměl bys ho při tom držet v ruce, naše tělo tyhle výkyvy umí docela pěkně odpružit/odtlumit.