INSIGNIA - CHIPTUNING
Moderátor: Moderátoři
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Naposledy upravil(a) miki11 dne 08 úno 2012, 00:45, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Tak mě i technik říkal, že to není čipem - jako výkonem, ale je možné, že se mohlo něco jinak nahrát a jinak to bere senzor. Uvidíme.
Každopádně chip paráda. Nechci o něj přijít, protože ve 160 šlápnout na plyn a vyletět... v 80 na 4 předjíždět stylem papá...
Teď prostě je třeba to vyřešit. Na autochip jsem objednaný na úterý
Každopádně chip paráda. Nechci o něj přijít, protože ve 160 šlápnout na plyn a vyletět... v 80 na 4 předjíždět stylem papá...
Teď prostě je třeba to vyřešit. Na autochip jsem objednaný na úterý
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Tak hoši u mne začínáte pěkně v dobrém sr.. jak si vyvážíte šunky v čipovaných strojích.
Začínam to vidieť na BSR, čítal som manuály a pozdáva sa mi možnosť prehrávať čipovaný a origo SW doma.
Ešte dva dotazy k autočipu:
1/ nesedí mi výkonová, resp. tabuľka točivého momentu. To čo je na stránke autochip.eu je presne čo som hľadal -> max moment u originálu je u 2000 ot/min, u čipu 1950 ot/min, navyše pri 1500÷1800 je podstatne vyšší než origo. To je dôležité pri jazde 80÷100km/h na 6, keď motor ide pod 2000 ot/min.
Aká je ale skutočnosť? Meranie z Izerovho auta ukazuje, že naopak moment zostáva rovnaký do 2200ot a max sa posunul do vyšších otáčok. To už snáď ani nie je charakteristiku diesela
Takže síce nechcem vrtať do odborníkov v autochipe ani do toho, či vám to vyhovuje alebo nie, ale výsledok ich práce je iný než
to čo ukazujú na stránke u 2.0DTH motora. Hm.
2/ má niekdo meranie z BSR?
Díky.
P.S. pánové z Irmschera sú mrtví brouci...
Začínam to vidieť na BSR, čítal som manuály a pozdáva sa mi možnosť prehrávať čipovaný a origo SW doma.
Ešte dva dotazy k autočipu:
1/ nesedí mi výkonová, resp. tabuľka točivého momentu. To čo je na stránke autochip.eu je presne čo som hľadal -> max moment u originálu je u 2000 ot/min, u čipu 1950 ot/min, navyše pri 1500÷1800 je podstatne vyšší než origo. To je dôležité pri jazde 80÷100km/h na 6, keď motor ide pod 2000 ot/min.
Aká je ale skutočnosť? Meranie z Izerovho auta ukazuje, že naopak moment zostáva rovnaký do 2200ot a max sa posunul do vyšších otáčok. To už snáď ani nie je charakteristiku diesela
Takže síce nechcem vrtať do odborníkov v autochipe ani do toho, či vám to vyhovuje alebo nie, ale výsledok ich práce je iný než
to čo ukazujú na stránke u 2.0DTH motora. Hm.
2/ má niekdo meranie z BSR?
Díky.
P.S. pánové z Irmschera sú mrtví brouci...
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Odpovim ti na bod 1 slovy technika z Opelu.
Tocivy moment a vyssi vykon nize vetsina firem delajici chip pres jednotku nedela. Z duvodu vetsi zateze na motor pri nizsich otackach a t kdyz by to motor v pohode snesl, tak se firmy jisti, ze nic neodejde.
Dale mi rikal, ze u Opel se to dela hlavne kvuli Antare(snad rikam dobre), pac drivejsi chip robil to, ze odchazeli spojky. Proto jsou vyssi hodnoty dale.
P.S i kdyz krivky vypadaji stejne do 2000ot, tak motor jde od tech 15-16 stech otacek lepe tocit
Tocivy moment a vyssi vykon nize vetsina firem delajici chip pres jednotku nedela. Z duvodu vetsi zateze na motor pri nizsich otackach a t kdyz by to motor v pohode snesl, tak se firmy jisti, ze nic neodejde.
Dale mi rikal, ze u Opel se to dela hlavne kvuli Antare(snad rikam dobre), pac drivejsi chip robil to, ze odchazeli spojky. Proto jsou vyssi hodnoty dale.
P.S i kdyz krivky vypadaji stejne do 2000ot, tak motor jde od tech 15-16 stech otacek lepe tocit
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Nech je to z akéhokoľvek dôvodu, že do 2000 je moment a výkon rovnaký (šetrenie motora, nejde to inak, nevedia to inak, lebo medveď a pod.), zaráža ma len to, prečo oficiálna stránka po otvorení 2.0DTH ukazuje priebeh čipovaného motoru úplne iný než je v skutočnosti. Majú predsa desiatky meraní, z ktorých by tam mohli ktorúkoľvek strčiť.
myslím tento graf: http://www.autochip.eu/cz/chiptuning-ta ... di-160-hp/
je tam napísané, že "orientační pruběh" ale je rozdiel ukazovať max moment v 1900ot alebo u teba nameraných 2747ot !
dtto u BSR http://www.bsrczech.cz/produkty/t1987/ max moment u ca 2000ot, nárast momentu prudký od 1500.
Mám rád keď to čo je ponúkané je aj skutočnosť. Tu sa mi začína nejako rozchádzať ponuka so skutočnosťou.
Možno nezmyselná úvaha....
myslím tento graf: http://www.autochip.eu/cz/chiptuning-ta ... di-160-hp/
je tam napísané, že "orientační pruběh" ale je rozdiel ukazovať max moment v 1900ot alebo u teba nameraných 2747ot !
dtto u BSR http://www.bsrczech.cz/produkty/t1987/ max moment u ca 2000ot, nárast momentu prudký od 1500.
Mám rád keď to čo je ponúkané je aj skutočnosť. Tu sa mi začína nejako rozchádzať ponuka so skutočnosťou.
Možno nezmyselná úvaha....
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Proto jsem si to nechal změřit, abych věděl, o co jsem "obohacen" a ne jen orientační průběh.
To je jak když jsem měl motorku... 4x měřeno na brzdě a 4x jiný výsledek...
To je jak když jsem měl motorku... 4x měřeno na brzdě a 4x jiný výsledek...
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Tak zrovna u mě to měření sedí na jízdní projev
Teď už jen vyřešit tu chybu, co mi skočila. Včera jsem ujel 130km a nic nebylo, ale max jsem měl 2800 otáček raději.
Proč nedělá silnější motory OPEL už v základu? Aspoň 125kw a krouťák 390-400Nm a bylo by.
Kvůli emisím? Kvůli jinému modelu značky? Kvůli co nejdelší životnosti motoru?
Docela by mě to zajímalo. Už z továrny by to je výborně
Teď už jen vyřešit tu chybu, co mi skočila. Včera jsem ujel 130km a nic nebylo, ale max jsem měl 2800 otáček raději.
Proč nedělá silnější motory OPEL už v základu? Aspoň 125kw a krouťák 390-400Nm a bylo by.
Kvůli emisím? Kvůli jinému modelu značky? Kvůli co nejdelší životnosti motoru?
Docela by mě to zajímalo. Už z továrny by to je výborně
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Tak už len poznámka aby toho smíchu nebolo toľko
Osobne nie som priateľom "trápenia" motorov niekde na 1500 ot, myslím že to nemá rád hlavne dvojhmotný zotrvačník od oplu.
Izer tiež píše, že moment NEposunutý do nízkych otáčok je "slovami oplového mechanika" ochrana motora.
Na inom fore bežala debata na tému spotreby u Astry a borec tam popisoval ako s novým autom ktoré malo najazdené 150km išiel do kopca tempomatom 80km/h na 6-ke a motor sa dusil. Môj názor bol, že hlavne v zábehu trápiť motor pod 2000 ot asi nebude pravé orechové (dokonca to písala stará knižka od vectry).
Na to ma tam všetci presviedčali že to je blbosť a každý motor musí šlapať pri 1500ot inak je to krám. dokonca mi tam dal maník odkaz na nejaké fórum, kde konštruktér zo škodovky prezentoval ako výhodnú jazdu pri 1000 otáčkach a presviedčal že sa toho netreba báť. Takže tak.
Osobne nie som priateľom "trápenia" motorov niekde na 1500 ot, myslím že to nemá rád hlavne dvojhmotný zotrvačník od oplu.
Izer tiež píše, že moment NEposunutý do nízkych otáčok je "slovami oplového mechanika" ochrana motora.
Na inom fore bežala debata na tému spotreby u Astry a borec tam popisoval ako s novým autom ktoré malo najazdené 150km išiel do kopca tempomatom 80km/h na 6-ke a motor sa dusil. Môj názor bol, že hlavne v zábehu trápiť motor pod 2000 ot asi nebude pravé orechové (dokonca to písala stará knižka od vectry).
Na to ma tam všetci presviedčali že to je blbosť a každý motor musí šlapať pri 1500ot inak je to krám. dokonca mi tam dal maník odkaz na nejaké fórum, kde konštruktér zo škodovky prezentoval ako výhodnú jazdu pri 1000 otáčkach a presviedčal že sa toho netreba báť. Takže tak.
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
izerS18:Tak silnější verze se vyrábí 121 KW a je od MY12 v nové Astře a v Nové Zafiře.Jinak ten motor je původem z Gulliety,kde má 125 KW.Myslím tím verzi 118 KW v Insignii.
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Díky za toto vysvětleníDix píše:izerS18:Tak silnější verze se vyrábí 121 KW a je od MY12 v nové Astře a v Nové Zafiře.Jinak ten motor je původem z Gulliety,kde má 125 KW.Myslím tím verzi 118 KW v Insignii.
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm