Stránka 13 z 15

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Napsal: 23 srp 2023, 10:11
od Colommbo
Je to tak, Varta prý už není, co bývala (nevím, sám mám zkušenosti jen dobré, ale s jejími výrobky z doby před téměř deseti lety), v současnosti se doporučuje Exide či Yuassa, popř. Bosch. :)

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Napsal: 23 srp 2023, 10:21
od Astra - R@SAG
Chtěl jsem BOSCH, ale ta nebyla skladem a čekání cca 2 - 3 dny, tak to v ném případě nejde. Auto je denné v provozu a tak uvidíme.

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Napsal: 24 srp 2023, 09:28
od Astra - R@SAG
Tak nová autobaterie na svém místě 😁. Astra J ke svému srdci (motoru) dostala nový el. strojek (autobaterii) a vše plně ševeli, jak má. Při tom motorový prostor prošel očistou 😁😁. Teď jen najít aspoň jeden den času na každoroční očistu laku a ručního voskování na ošetření před zimou a hotovo.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Napsal: 24 srp 2023, 10:43
od Colommbo
Podle fotografie před očistou mi přijde, že z nějakého důvodu se na motor (do motorového prostoru) dost práší... :?

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Napsal: 24 srp 2023, 11:10
od Astra - R@SAG
No ono máš pravdu, ono by to chtělo mezi presni kapotu a nárazník, vlepit např. těsnění na okna, je tam dost velká mezera. Na Astra J foru se to kdysy řešilo, ale já se taky musím přiznat, dlouho jsme na to nešáhl, vždy to načančám z venku a k motoru až tak často to nědělám :D

Ono celkově v Ostravě se hodně práší :D :D :D :D .

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Napsal: 13 zář 2023, 22:46
od mironto
Bosch S5 61Ah som mal od leta 2019, umrela skoro presne po styroch rokoch vecer pred STK. Kupil som co som najblizsie nasiel v noci na pumpe - Varta Black C14 56Ah.

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Napsal: 03 říj 2023, 10:59
od Astra - R@SAG
Tak a po 109 000km umřela jedna zadní brzdová deska originál od výroby a tak výměna komplet kotouče + desky TEXTAR, tak snad bude klid. Na předních TEXTARECH najeto 30 000km a spokojenost, Syn na Astře G najeto asi 15 000km a otec na Astře G najeto na TEXTARECH cca 40 000km. Tak snad to bude OK. Píši to zde, protože vím o lidech to TEXTAR nemají rádi :D :D :D :D :D .


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Napsal: 02 bře 2024, 17:29
od Astra - R@SAG
Tak a je zde nové info o naší Astře J. Po 9 letech začla téct vodní pumpa z výroby po najetí 116 000 km. Pak se přišlo po důkladné kontrole, že prosaguje těsnění na guferu klikovéhřídele a i vrchní testění vačkových hřídelí. Vše nakoupeno a při tom, tak to bylo vše dole, tak jsem tal i nový klinový řemen, ten co tam byl měl přes 35 000 km najeto a tím, ýe tam je potřeba výdy sundat držák motoru, tak vyměna, ať je klid.

Hold ta guma už není co bývalo a tvrdne to rychleji. Jinak vodní pumpa nová je značky INA.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Napsal: 04 bře 2024, 07:07
od milosh
Dobre to dokumentujes, ja stale dumam, co bych si koupil, kdyby mi kdyby Hacko odeslo do vecnych lovist a J je jedna varianta (pak teda Tesla no) :lol:

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Napsal: 05 bře 2024, 12:22
od Astra - R@SAG
No dokumentuji vše, je to třeba :D :D :D . Na mém webu najdeš i roční výroční zprávy v sekci Astra J (tetošní 9 zpráva je pěkně dlouhá), jde je vždy soupis za celý rok co nejvíce zlobilo, co se muselo uvělat a zda se podařilo vyřešit.

Přesto se rozhoduji o nástupci a protože syn by rád přešel na Insignii v BiTurbu případně BMW 330D v 6 válci, tak Astra J půjde asi do světa, jen se musíme rozhodnou, protože v letošním roce jsou i jiné plány které budou finančně náročnější. Tak nevím zda na Astru L, případně Grandlanda se najdou finance. Pokud ne, tak Astra J zůstane ješte asi pár let, pod našimi křídly :) :) :) .

Na Astře J první rok velkých investic - 20 000Kč.