Stránka 129 z 498

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 19 úno 2017, 11:04
od Petr25
Byl bych rad kdyby to tak bylo. Technik znel celkem jiste, kdyz rikal, ze uz to delat nebude. Prvne se ten kovovej zvuk taky projevoval jen pri zrychleni, ale posledni dobou uz tonznelo kovove nez se to zahralo po nastartovani.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 19 úno 2017, 11:07
od yggdrasilsk
...mne to trhlo asi 3 krat za 3000km...takze niekedy 2krat denne inokedy 1 za mesiac...bolo by super keby to bol piest

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 19 úno 2017, 11:14
od sladas opc
tak ono je to celkem jasny pokud vedi ze to je pistama a meli by vsem vymenit v ramci zaruky tak to by byl peknej minus pro ne..spise cekaj komu se to vysype tak tem to vymeni..software teda asi nejspise nepomuze,chyba je jinde..

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 19 úno 2017, 11:16
od Peto
Podla mna trhanie motora nemože spôsobovat prepálený piest. Prepáleny piest môže byt tak akurát následok trhania motora. Keby sa prepalil piest na motore tak by motor stratil výkon v celom spektre otáčok kvoli strate kompresie. Neslo by len o nejake trhanie pri akcelerácií.
To je len moj názor..

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 19 úno 2017, 11:19
od bambini42
Tak proč už nedávaj tyto písty přímo do nově vyráběných aut???

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 19 úno 2017, 11:25
od sladas opc
to sice jo,ale konstrukce pistu nebo material z ktereho je vyroben asi na to ma vliv..to same ta konstrukce toho pistu ta neni delana jen tak pro nic za nic a pak muze dochazet k tem detonacim...jak jinak si vysvetlit to ze po vymene pistu to prestalo delat a motor jde uplne jinak...

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 19 úno 2017, 11:28
od sladas opc
bambini42 píše:Tak proč už nedávaj tyto písty přímo do nově vyráběných aut???

taky nechapu..treba je mozny to ze pisty ve vyrobe jsou jine nez pisty dodavany jako nahradni dil..

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 19 úno 2017, 11:29
od Taosek
Fakt mi přijde ,že jsou tadi někteří natvrdlí už jsem to tu dával předtím a začíná se to zřejmě potvrzovat.

Motory 1,4T - 92kw a 110kw jsme již upravovali a žadné zásadní problémy v sofware ECU nebyly zjištěny.

Z našeho ověřeného zdroje (technik v Opel servisu, se kterým dlouhodobě spolupracujeme) jsme se dozvěděli, že měl Opel údajně použít špatné materiály při výrobě pístů.
Ve všech válcích by měla být vyšší teplota hoření a písty to nevydrží. Žádné oficiální vyjádření Oplu k tomuto problému zatím neexistuje.

S jistotou ale můžeme potvrdit, že Opel - respektive jeho mechanici v případě zjištění této závady
mění všechny písty za nové, pravděpodobně jinak konstruované. U vozidel v záruce tato výměna probíhá
v rámci záruky, tedy bezplatně. Při pozáručním servisu Opel částečně hradí náklady s výměnou spojené.

Tento problém se týká nejen motorizací 1.4T, ale i 1.6T.






sladas opc píše:to sice jo,ale konstrukce pistu nebo material z ktereho je vyroben asi na to ma vliv..to same ta konstrukce toho pistu ta neni delana jen tak pro nic za nic a pak muze dochazet k tem detonacim...jak jinak si vysvetlit to ze po vymene pistu to prestalo delat a motor jde uplne jinak...

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 19 úno 2017, 11:34
od mattonecz
Email od nějaký tuning firmy je taky nulový důkaz. Relevantní je jen co řekně Opel, a ten neřekne nic.
Jinak je jasný že propálený píst je až následek a ne příčina, to snad chápe i malý dítě.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 19 úno 2017, 11:36
od sladas opc
Taosek píše:Fakt mi přijde ,že jsou tadi někteří natvrdlí už jsem to tu dával předtím a začíná se to zřejmě potvrzovat.

Motory 1,4T - 92kw a 110kw jsme již upravovali a žadné zásadní problémy v sofware ECU nebyly zjištěny.

Z našeho ověřeného zdroje (technik v Opel servisu, se kterým dlouhodobě spolupracujeme) jsme se dozvěděli, že měl Opel údajně použít špatné materiály při výrobě pístů.
Ve všech válcích by měla být vyšší teplota hoření a písty to nevydrží. Žádné oficiální vyjádření Oplu k tomuto problému zatím neexistuje.

S jistotou ale můžeme potvrdit, že Opel - respektive jeho mechanici v případě zjištění této závady
mění všechny písty za nové, pravděpodobně jinak konstruované. U vozidel v záruce tato výměna probíhá
v rámci záruky, tedy bezplatně. Při pozáručním servisu Opel částečně hradí náklady s výměnou spojené.

Tento problém se týká nejen motorizací 1.4T, ale i 1.6T.

tezko rict zda je nekdo natvrdly,ale je potreba to brat tak ze kazdej neco pise kazdej tvrdi neco jineho a nic oficialniho nikdo nerekl,az ted petr kteremu praskl pist a vymenili mu je a vse se zda byt ok..jinak ady furt padaji vety typu uprava softu,pak tyhle pisty ale furt nic co by nekdo mohl potvrdit ci vyvratit,az mozna ted je jasno..






sladas opc píše:to sice jo,ale konstrukce pistu nebo material z ktereho je vyroben asi na to ma vliv..to same ta konstrukce toho pistu ta neni delana jen tak pro nic za nic a pak muze dochazet k tem detonacim...jak jinak si vysvetlit to ze po vymene pistu to prestalo delat a motor jde uplne jinak...