INSIGNIA - CHIPTUNING
Moderátor: Moderátoři
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Ke konci roku by se prý objeví dle šéfa Opelu biturbo v naftě, které bylo původně avízováno už od počátku výroby. Na motor-talku píší, že seriová produkce by měla začít v prosinci 2011 a u prodejců (zřejmě v D) by se měly první kusy objevit únor/březen 2012. Motor by měl mít cca 190koní a točivý moment okolo 400Nm.
- Reklama
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
RE:Sunman
Dnešní auta jsou hold konstruovaná na menší otáčky a vůbec jim to nevadí. Vem si takový náklaďák na kolik jezdí otáček a kolik bez problémů najezdí km. Moje Insignie je v automatu a taky pohodlně pobrukuje na 1500 ot/min. na normální režim kolem 2000 otáček řadí. Je to dnes naprosto normální ale stejně bych prvních 1000 km u nového auta jezdil v klídku a pak kvůli pružnosti motor vytáčel aby nezlenivěl.
RE:RRAAFF
Insignii se 190 koníky jsem chtěl hned od začátku. Myslím, že opožděnou výrobou BITURBA v dieselu si Opel hodně uškodil. (Superb, Passat, Peugeot 508 atd.)
160 koňovka v Insignii dnes totiž není žádná TOPnabídka
Dnešní auta jsou hold konstruovaná na menší otáčky a vůbec jim to nevadí. Vem si takový náklaďák na kolik jezdí otáček a kolik bez problémů najezdí km. Moje Insignie je v automatu a taky pohodlně pobrukuje na 1500 ot/min. na normální režim kolem 2000 otáček řadí. Je to dnes naprosto normální ale stejně bych prvních 1000 km u nového auta jezdil v klídku a pak kvůli pružnosti motor vytáčel aby nezlenivěl.
RE:RRAAFF
Insignii se 190 koníky jsem chtěl hned od začátku. Myslím, že opožděnou výrobou BITURBA v dieselu si Opel hodně uškodil. (Superb, Passat, Peugeot 508 atd.)
160 koňovka v Insignii dnes totiž není žádná TOPnabídka
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Konečně pořádnej nafťák.RRAAFF píše:Ke konci roku by se prý objeví dle šéfa Opelu biturbo v naftě, které bylo původně avízováno už od počátku výroby. Na motor-talku píší, že seriová produkce by měla začít v prosinci 2011 a u prodejců (zřejmě v D) by se měly první kusy objevit únor/březen 2012. Motor by měl mít cca 190koní a točivý moment okolo 400Nm.
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Ahoj, tak se taky musím svěřit s aktuálním stavem. Vlastníme Astra Caravan 2.0.CDTi 118kW,AT (2011, naj.cca 15 tis.) a Insignia sedan 2.0.CDTI 118kw,AT,4x4 (2011, naj.cca 1,5tis.). Už od začátku se mi zdála Astra "živější" než Insignia a tak jsem se rozhodnul a AutoChip pro přečipování na 138kW.
Zpočátku jsem se bál kvůli záruce (přeci jen je měsíc staré), ale vše po 2 hodinách proběhlo OK a auto je také zatím OK. Je každopádně jinak zpřevodované než Astra i když jsou motory totožné. U Astry si umím podřadit na 2 v 80km, u Insignia nejdrive pod 70km. Insignia se mi zdála i daleko línější. Po přečipování musím říct že je to OK , motor se chová živěji, překvapila mě kultivovanost a akcelerace na dálnici kde si ve 160 řeknete že chcete jet 200 a auto se tam během pár vteřin dostane. (samozřejmě v Německu). Sice si stále zvykám na jiný chod řazení v obou autech, Insignia řadí dřívě, ale jinak můžu zatím doporučit.
Takže za mě zatím OK. Pokud se projeví nějaké negativa, napíšu. Cena byla tuším 6750,-Kč včetně DPH. Rozhodně pokud se něco nepokazí neuvažuji o návratu ke 118kW...
PS: někdo tady zmínil i problém "servis systém pérováni" pokud máte sportovní podvozek. Stalo se nám to asi u 9 tis. u Astry 2011 a na netu jsem se dočetl že to byl hlavně problém Insignií. 2x jsem kvůli tomu musel do servisu. Poprvé závadu nenačetly, podruhé už ano a proběhla výměna kabelů a vše OK. Každopádně mě Opel moc nepotěšil, protože pokud se o této závadě obecně vědělo u Insignií, proč se stejná závada objevovala i modelově novější Astry a neproběhla nějaká svolávačka ?, nechápu. V servisu samozřejmě o žádné takové závadě nevědí a jsem asi jediný. S tím mě servis opravdu štvě. (mám asi dvanáctý opel, takže mě tyhle odpovědi dokážou vytočit). Přitom na netu se o této závadě dočtete poměrně pravidelně... Výhoda těchto fór.
Děkuji za ně.
Petr
Zpočátku jsem se bál kvůli záruce (přeci jen je měsíc staré), ale vše po 2 hodinách proběhlo OK a auto je také zatím OK. Je každopádně jinak zpřevodované než Astra i když jsou motory totožné. U Astry si umím podřadit na 2 v 80km, u Insignia nejdrive pod 70km. Insignia se mi zdála i daleko línější. Po přečipování musím říct že je to OK , motor se chová živěji, překvapila mě kultivovanost a akcelerace na dálnici kde si ve 160 řeknete že chcete jet 200 a auto se tam během pár vteřin dostane. (samozřejmě v Německu). Sice si stále zvykám na jiný chod řazení v obou autech, Insignia řadí dřívě, ale jinak můžu zatím doporučit.
Takže za mě zatím OK. Pokud se projeví nějaké negativa, napíšu. Cena byla tuším 6750,-Kč včetně DPH. Rozhodně pokud se něco nepokazí neuvažuji o návratu ke 118kW...
PS: někdo tady zmínil i problém "servis systém pérováni" pokud máte sportovní podvozek. Stalo se nám to asi u 9 tis. u Astry 2011 a na netu jsem se dočetl že to byl hlavně problém Insignií. 2x jsem kvůli tomu musel do servisu. Poprvé závadu nenačetly, podruhé už ano a proběhla výměna kabelů a vše OK. Každopádně mě Opel moc nepotěšil, protože pokud se o této závadě obecně vědělo u Insignií, proč se stejná závada objevovala i modelově novější Astry a neproběhla nějaká svolávačka ?, nechápu. V servisu samozřejmě o žádné takové závadě nevědí a jsem asi jediný. S tím mě servis opravdu štvě. (mám asi dvanáctý opel, takže mě tyhle odpovědi dokážou vytočit). Přitom na netu se o této závadě dočtete poměrně pravidelně... Výhoda těchto fór.
Děkuji za ně.
Petr
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
No tak to ti tedy opravdu držím všechny palce!!! A ve skrytu duše doufám, že mě nepotká to samé A to ti jako řekli, že v Česku to nikdo změřit nedokáže? To se máme na co těšit
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Tak mám vyměněný senzor tlaku přívodu paliva, restor řídící jednotky a vše ok.
Kdyby přes víkend byl ještě problém, tak výměna řídící jednotky na záruku.
Jsem velmi mile překvapený servisem Opelu - Auto Staiger, když záruka končí 30.11 a přesto perfektní jednání, ihned výměna a možnost otestování.
P.S. vím, že mám divné uši, co furt něco slyší, ale slyšíte za studenta lehké fouknutí, když se zapne turbo? Po zahřátí vše ok
Kdyby přes víkend byl ještě problém, tak výměna řídící jednotky na záruku.
Jsem velmi mile překvapený servisem Opelu - Auto Staiger, když záruka končí 30.11 a přesto perfektní jednání, ihned výměna a možnost otestování.
P.S. vím, že mám divné uši, co furt něco slyší, ale slyšíte za studenta lehké fouknutí, když se zapne turbo? Po zahřátí vše ok
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
izer ty si nakoniec skončil u autochip alebo BSR ?
ako si to urobil teraz so servisom na záruku ? reload originál SW ?
ako si to urobil teraz so servisom na záruku ? reload originál SW ?
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Autochip. Bylo tam hodně lidí, vše ok. A cena po slevě + měření na válci je 8300 s DPH, takže paráda.
Udělal se jen reset chipu a vše ok. Na záruku senzor vyměněn.
Udělal se jen reset chipu a vše ok. Na záruku senzor vyměněn.
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Tak Insignia biturbo diesel už je v německém ceníku vydaném včera 28.11.
http://www.opel.de/fahrzeuge/modelle/pe ... index.html (str. 39)
Jinak 2,0CDTTI má 143Kw/4000ot.; točivý moment 400Nm/2000ot. Zrychlení 0-100Km/h 8,7s (sedan s manuálem), maximálka 230 (sedan s MT převodovkou). Motor lze kombinovat jak s automatem, tak se 4x4 a to i současně.
Nejtěžší verze kombi 4x4 s automatem má zrychlení 9,2s, max. 220Km/h.
Pružnosti (80-120km/h) zatím nejsou uvedené.
Co se novinek týká, tak lze objednat nová 18palcová a 20 palcová (dle katalogu) litá kola, možnost vyhřívaného volantu, výbavová verze 150let opel (možná jen pro D), adaptivní tempomat s automatickým brzděním (dle katalogu), umgebungsausleuchtung (okolní osvětlení?) - pro vyšší výbavy standart.
http://www.opel.de/fahrzeuge/modelle/pe ... index.html (str. 39)
Jinak 2,0CDTTI má 143Kw/4000ot.; točivý moment 400Nm/2000ot. Zrychlení 0-100Km/h 8,7s (sedan s manuálem), maximálka 230 (sedan s MT převodovkou). Motor lze kombinovat jak s automatem, tak se 4x4 a to i současně.
Nejtěžší verze kombi 4x4 s automatem má zrychlení 9,2s, max. 220Km/h.
Pružnosti (80-120km/h) zatím nejsou uvedené.
Co se novinek týká, tak lze objednat nová 18palcová a 20 palcová (dle katalogu) litá kola, možnost vyhřívaného volantu, výbavová verze 150let opel (možná jen pro D), adaptivní tempomat s automatickým brzděním (dle katalogu), umgebungsausleuchtung (okolní osvětlení?) - pro vyšší výbavy standart.
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Aktualní stav Insignia 2.0CDTI 118kW 4x4,AT. Po měsíci od přečipování neustálá nadšenost z výkonu motoru. Zatím žádná závada. Šel jsem do toho v cca 900km, ted skoro 3000km a neustále se nemůžu nabažit. Všem co o tom uvažují, jděte do toho. PS: pořád se mě někdo ptá a co záruka a co Flexi, atd... už se neptejte a buď do toho jděte nebo nepište