Stránka 14 z 27

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Napsal: 08 lis 2011, 09:42
od RRAAFF
Ke konci roku by se prý objeví dle šéfa Opelu biturbo v naftě, které bylo původně avízováno už od počátku výroby. Na motor-talku píší, že seriová produkce by měla začít v prosinci 2011 a u prodejců (zřejmě v D) by se měly první kusy objevit únor/březen 2012. Motor by měl mít cca 190koní a točivý moment okolo 400Nm.

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Napsal: 08 lis 2011, 09:48
od jgoldman
RE:Sunman
Dnešní auta jsou hold konstruovaná na menší otáčky a vůbec jim to nevadí. Vem si takový náklaďák na kolik jezdí otáček a kolik bez problémů najezdí km. Moje Insignie je v automatu a taky pohodlně pobrukuje na 1500 ot/min. na normální režim kolem 2000 otáček řadí. Je to dnes naprosto normální ale stejně bych prvních 1000 km u nového auta jezdil v klídku a pak kvůli pružnosti motor vytáčel aby nezlenivěl.

RE:RRAAFF
Insignii se 190 koníky jsem chtěl hned od začátku. Myslím, že opožděnou výrobou BITURBA v dieselu si Opel hodně uškodil. (Superb, Passat, Peugeot 508 atd.)
160 koňovka v Insignii dnes totiž není žádná TOPnabídka :roll:

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Napsal: 08 lis 2011, 11:26
od Dix
RRAAFF píše:Ke konci roku by se prý objeví dle šéfa Opelu biturbo v naftě, které bylo původně avízováno už od počátku výroby. Na motor-talku píší, že seriová produkce by měla začít v prosinci 2011 a u prodejců (zřejmě v D) by se měly první kusy objevit únor/březen 2012. Motor by měl mít cca 190koní a točivý moment okolo 400Nm.
Konečně pořádnej nafťák. :)

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Napsal: 13 lis 2011, 16:53
od petrkaspi
Ahoj, tak se taky musím svěřit s aktuálním stavem. Vlastníme Astra Caravan 2.0.CDTi 118kW,AT (2011, naj.cca 15 tis.) a Insignia sedan 2.0.CDTI 118kw,AT,4x4 (2011, naj.cca 1,5tis.). Už od začátku se mi zdála Astra "živější" než Insignia a tak jsem se rozhodnul a AutoChip pro přečipování na 138kW.

Zpočátku jsem se bál kvůli záruce (přeci jen je měsíc staré), ale vše po 2 hodinách proběhlo OK a auto je také zatím OK. Je každopádně jinak zpřevodované než Astra i když jsou motory totožné. U Astry si umím podřadit na 2 v 80km, u Insignia nejdrive pod 70km. Insignia se mi zdála i daleko línější. Po přečipování musím říct že je to OK :-), motor se chová živěji, překvapila mě kultivovanost a akcelerace na dálnici kde si ve 160 řeknete že chcete jet 200 a auto se tam během pár vteřin dostane. (samozřejmě v Německu). Sice si stále zvykám na jiný chod řazení v obou autech, Insignia řadí dřívě, ale jinak můžu zatím doporučit.

Takže za mě zatím OK. Pokud se projeví nějaké negativa, napíšu. Cena byla tuším 6750,-Kč včetně DPH. Rozhodně pokud se něco nepokazí neuvažuji o návratu ke 118kW...

PS: někdo tady zmínil i problém "servis systém pérováni" pokud máte sportovní podvozek. Stalo se nám to asi u 9 tis. u Astry 2011 a na netu jsem se dočetl že to byl hlavně problém Insignií. 2x jsem kvůli tomu musel do servisu. Poprvé závadu nenačetly, podruhé už ano a proběhla výměna kabelů a vše OK. Každopádně mě Opel moc nepotěšil, protože pokud se o této závadě obecně vědělo u Insignií, proč se stejná závada objevovala i modelově novější Astry a neproběhla nějaká svolávačka ?, nechápu. V servisu samozřejmě o žádné takové závadě nevědí a jsem asi jediný. S tím mě servis opravdu štvě. (mám asi dvanáctý opel, takže mě tyhle odpovědi dokážou vytočit). Přitom na netu se o této závadě dočtete poměrně pravidelně... Výhoda těchto fór.

Děkuji za ně.

Petr

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Napsal: 15 lis 2011, 16:55
od Clone
No tak to ti tedy opravdu držím všechny palce!!! A ve skrytu duše doufám, že mě nepotká to samé :oops: A to ti jako řekli, že v Česku to nikdo změřit nedokáže? To se máme na co těšit :cry:

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Napsal: 23 lis 2011, 10:40
od izerS18
Tak mám vyměněný senzor tlaku přívodu paliva, restor řídící jednotky a vše ok.
Kdyby přes víkend byl ještě problém, tak výměna řídící jednotky na záruku.

Jsem velmi mile překvapený servisem Opelu - Auto Staiger, když záruka končí 30.11 a přesto perfektní jednání, ihned výměna a možnost otestování.

P.S. vím, že mám divné uši, co furt něco slyší, ale slyšíte za studenta lehké fouknutí, když se zapne turbo? Po zahřátí vše ok

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Napsal: 24 lis 2011, 00:02
od Sunman
izer ty si nakoniec skončil u autochip alebo BSR ?
ako si to urobil teraz so servisom na záruku ? reload originál SW ?

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Napsal: 24 lis 2011, 12:27
od izerS18
Autochip. Bylo tam hodně lidí, vše ok. A cena po slevě + měření na válci je 8300 s DPH, takže paráda.
Udělal se jen reset chipu a vše ok. Na záruku senzor vyměněn. :)

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Napsal: 29 lis 2011, 10:50
od RRAAFF
Tak Insignia biturbo diesel už je v německém ceníku vydaném včera 28.11.
http://www.opel.de/fahrzeuge/modelle/pe ... index.html (str. 39)

Jinak 2,0CDTTI má 143Kw/4000ot.; točivý moment 400Nm/2000ot. Zrychlení 0-100Km/h 8,7s (sedan s manuálem), maximálka 230 (sedan s MT převodovkou). Motor lze kombinovat jak s automatem, tak se 4x4 a to i současně.
Nejtěžší verze kombi 4x4 s automatem má zrychlení 9,2s, max. 220Km/h.
Pružnosti (80-120km/h) zatím nejsou uvedené.

Co se novinek týká, tak lze objednat nová 18palcová a 20 palcová (dle katalogu) litá kola, možnost vyhřívaného volantu, výbavová verze 150let opel (možná jen pro D), adaptivní tempomat s automatickým brzděním (dle katalogu), umgebungsausleuchtung (okolní osvětlení?) - pro vyšší výbavy standart.

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Napsal: 03 pro 2011, 19:37
od petrkaspi
Aktualní stav Insignia 2.0CDTI 118kW 4x4,AT. Po měsíci od přečipování neustálá nadšenost z výkonu motoru. Zatím žádná závada. Šel jsem do toho v cca 900km, ted skoro 3000km a neustále se nemůžu nabažit. Všem co o tom uvažují, jděte do toho. PS: pořád se mě někdo ptá a co záruka a co Flexi, atd... už se neptejte a buď do toho jděte nebo nepište :-)