Stránka 14 z 26

Re: Jak lže palubní počítač? (spotřeba)

Napsal: 04 led 2017, 13:03
od jozuo
Jazda na spotrebu sa väčšinou spája aj s podtáčaním motora. http://www.auto.cz/podtaceni-motoru-pro ... hem-101931

Re: Jak lže palubní počítač? (spotřeba)

Napsal: 04 led 2017, 15:39
od Mike
mattonecz píše:v Praze cesta ráno do práce večer z práce skrz centrum kolonama = spotřeba tak 8.5
moje docela dlouhodobá spotřeba http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/766442.html
s tím, že jezdím s těžkou nohou, dá se dostat o litr níže určitě
Tak to počítám, že budu mít stejný. Těžká, netěžká noha, kdyby ses snažil, tak ušetříš 0,5l maximálně a bude to opruz. Na druhou stranu na 1,4T je to normální městská spotřeba. Atmosféra jezdí za to stejný, ale mimo město ji nemůžeš držet tak nízko v otáčkách (ani na to nemá složenou převodovku), takže bude tam bude 1.4T úspornější oproti atmosféře. Na město bude asi dobrej ten litřík, škoda, že ho tu skoro nikdo nemá.

Hezký je to měření spotřeby -> http://www.spritmonitor.de/ -> já používám Fuelio, tam jsou i další náklady na provoz auta (https://www.svetandroida.cz/fuelio-spot ... iva-201501).

Jak lže palubní počítač? (spotřeba)

Napsal: 04 led 2017, 16:47
od Cinda
Spritmonitor ma i pěknou aplikaci pro iOS.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jak lže palubní počítač? (spotřeba)

Napsal: 13 úno 2017, 18:13
od jozuo
zaujimalo by ma, ci pri tankovani na benzinke plnej nadrze skoncite ak vam vypne pistol alebo este dolievate skoro po hrdlo?? niekde som cital ze tak to nie je dobre robit a ze sa moze poskodit nadrz, je to pravda?


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk

Jak lže palubní počítač? (spotřeba)

Napsal: 14 úno 2017, 09:47
od Cinda
Ja ještě po vypnutí pistole tak dvakrát cvrknu.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Jak lže palubní počítač? (spotřeba)

Napsal: 14 úno 2017, 11:57
od Joska
jozuo píše:zaujimalo by ma, ci pri tankovani na benzinke plnej nadrze skoncite ak vam vypne pistol alebo este dolievate skoro po hrdlo?? niekde som cital ze tak to nie je dobre robit a ze sa moze poskodit nadrz, je to pravda?


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk

je tam trubička na vyrovnání tlaku, když ti do toho nateče palivo, můžete tuhle trubičku rozleptat - poškodit a nebo i ten přivzušňovací ventil, to je asi jediné poškození, o jakém jsem kdy slyšel a dával smysl.

Re: Jak lže palubní počítač? (spotřeba)

Napsal: 14 úno 2017, 12:32
od mist29
Mam špatnou skušenost s přeplňovanim palivové nádrže,byla to sice jiná značka (škodovka) ale do meziprostoru nádrže a odvzdušňovací hadice vleze ještě docela dost benzínu.Ten se dostane až k odvětracímu ventilu který přetlak odvádi do sáni motoru a pokud se to stáva pravidelně a benzin se neodpaří muže dojit k poškození odvzdušňovacímu ventilku.Rozsvitila se mi kontrolka poruchy biagnostyky motoru.Oprava za par kaček ale problem zjiszit co to vlastně je,na kontrolku je napichnuto více závad.Nevim třeba to má Opel jinak a občasné přeplnění hlavně za tepla kdy se benzin hned odpaří nevadí.Popsal jsen jen vlastní skušenost.

Re: Jak lže palubní počítač? (spotřeba)

Napsal: 14 úno 2017, 13:04
od Katikakus
No tak specialne za tepla to preplnovani vadi asi nejvic. Proc? Protoze benzin je v podzemni nadrzi studeny, po natankovani od auta se zahreje a pri tom expanduje. Takze uz tak preplnena nadrz se preplni jeste vic.

Re: Jak lže palubní počítač? (spotřeba)

Napsal: 15 úno 2017, 07:51
od norinco
Po 7 měsících ježdění je stále BC dosti nepřesný. Byť jezdím stejné trasy a stejným stylem, tak dlouhodobá spotřeba se liší oproti realitě o více jak litr, krátkodobá o cca 0,7l. Pod 7litrů se v reálu s tímhle motorem nedostanu.

Re: Jak lže palubní počítač? (spotřeba)

Napsal: 24 úno 2017, 18:19
od Marek L
Čaute. Občas se vám tu do toho vmetu jestli to nevadí. Káčko se mi líbí a kdoví co bude jednou.
Vidím, že spousta témat a výsledků je podobná.
Po roce a půl co mám Astru J 1,4 turbobenzín mohu jen potvrdit to co tu v podstatě píšete všichni.
Podle mě je jedno jestli je to J nebo K ,ale tento motor jezdí cca za 6-8 L. Co z toho, že dvakrát do roka to dám za 5,9, když to potom velice rychle zvednu běžným ježděním do práce 18 km tam a zpět,něco po městě a okolo komína zase na 7,4. Jen bych si žehlil ego. U mojí Astry J je dlouhodobě 7,4 a palubák lže o 3-4 deci, takže je třeba si přiznat, že jezdím většinu času skoro za 8. No co. Předchozí atmoška 1,6 tak jezdila taky ale bylo to líné auto oproti 1,4T. A jedno jsem u tohoto motoru pochopil už dávno.
Pokud to není nezbytně nutné, nejezdím vůbec pod 2000 ot. Za prvé to při akceleraci nedělá vůbec nic a za druhé si myslím, že bych ho předčasně pohřbil.
A kdo to má skutečně dlouhodobě pod 6, tak mu to přeju, já to nejsem.
Zdarec.

PS. Jak to máte s jízdou na 4-ku? U mojí 1,4 - 88 kW je 65 km/h přesně 2000 ot, takže věčné dilema, co ve městě při 50 km/h. 3 nebo 4. Spíš to tahám rychleji abych mohl za 4 :oops: , no co.