Stránka 136 z 498

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 21 úno 2017, 11:28
od Katikakus
To si myslim take, protoze par stranek zpatky myslim petr25 i matonnecz zminovali, ze jim to delalo od zacatku.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 21 úno 2017, 11:29
od mia
Katikakus píše:Zatim za tyden najeto 600km, motoru poradne nakladam od zacatku - razeni pri 4500 - 5000 otacek, sem tam az k omezovaci
To sú prvé kilometre??? Pokiaľ áno, tak takto sa k motoru v prvých stovkách km nechovajú ani motoristickí barbari!
A potom že KO motoru....

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 21 úno 2017, 11:36
od Katikakus
Ano, prvnich 600 km. Tento zpusob mi byl doporuceny pred 15 lety motorarem z Volva a jeho spravnost mi potvrdil technik od Toyoty - s uspechem jsem ho aplikoval doted u 4 aut. Vzdy, kdyz slo auto pak do sveta, novy majitel si pochvaloval, jak skvele jezdi a vsechna jezdi doted bez poruchy. Zanech tedy soudy a klidne si jezdi jak uznas za vhodne.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 21 úno 2017, 11:40
od mattonecz
Je to správně, já nezajížděl pod 2tis ot. Nejlepší zajíždět na 1500ot na tempomat že :D

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 21 úno 2017, 11:50
od mia
aha, no tak keď to bol motorár volva a technik tak o tom žádná... kam sa dnes môže hrabať nejaký inžinier konštrukter, že? :?

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 21 úno 2017, 11:54
od Katikakus
Opravdu nechapu, co mas za problem. Je to moje auto nebo tvoje? Vim velice dobre, co delam a nedelam to poprve. Ty si jezdi jak uznas za vhodne, ja ti nic nevnucuji ani te nesoudim. Nedelej to tedy ani ty, ok? Tim bych to ukoncil.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 21 úno 2017, 11:57
od mia
jasné, jak jazdíš je mi fakt fuk, bolo to skôr ako výstraha - rada pre ostatných
Takto zabehávať motor je veľmi zničujúce, pretože ani pri dnešnej vyskokej úrovni opracovania sa nedokáže vytvoriť taký trecí povrch aby plocha súčiastok do seba hladko zapadala. Sadanie súčiastok motora trvá až 30-40t km, div sa svete. Samozrejme najintenzívnejšie obrusovanie sa deje v prvej tisícke! Vtedy pri vysokom zaťažení a vysokých otáčkach môže dôjsť k lokálnym prehriatiam materiálu nad kritickú hodnotu a tým k nevratným zmenám v štruktúre materiálu! Toto môže byť jeden z problémov, prečo odchádzajú napr. piesty.
Samozrejme takisto je škodlivé zabehávanie nízkych otáčkach pod únosnú mieru, k čomu dnešné turbá priam vybádajú, ale to je už trochu o niečom inom.
Ja osobne motor zaťažím na maximum až po 5t km

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 21 úno 2017, 12:12
od pelito
s dilermi u trhania nepochodite, raz vam povedia ze je to soft chyba, potom ze treba tankovat vysooktanovy benzin a dokonca som sa uz stretol aj s tym, ze vam povedia aby ste zmenili styl jazdy :lol: to asi znamena, ze nemate chodit na okresky a neobiehat kamiony/autobusy pokial je v dialke pred vami vidiet svetla oproti iduceho auta :lol:

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 21 úno 2017, 12:20
od jardaastra
Dobrý chlapi,
mám modelový rok 2017 . Dodáno v prosinci 2016, nyní najeto 1800km a trhání se už také začíná objevovat.
Hlavně při podřazení 3,4 rychlostní stupeň. Jezdím na Natural 95 + VIF.
Jak s tím člověk jede jak důchodce samozřejmě začné trhání, ale na to jsem si to nové auto nekupoval že :-)


Opel Astra ST ,Enjoy 1,4 92kW

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 21 úno 2017, 12:36
od Katikakus
mia píše:jasné, jak jazdíš je mi fakt fuk, bolo to skôr ako výstraha - rada pre ostatných
Takto zabehávať motor je veľmi zničujúce, pretože ani pri dnešnej vyskokej úrovni opracovania sa nedokáže vytvoriť taký trecí povrch aby plocha súčiastok do seba hladko zapadala. Sadanie súčiastok motora trvá až 30-40t km, div sa svete. Samozrejme najintenzívnejšie obrusovanie sa deje v prvej tisícke! Vtedy pri vysokom zaťažení a vysokých otáčkach môže dôjsť k lokálnym prehriatiam materiálu nad kritickú hodnotu a tým k nevratným zmenám v štruktúre materiálu! Toto môže byť jeden z problémov, prečo odchádzajú napr. piesty.
Samozrejme takisto je škodlivé zabehávanie nízkych otáčkach pod únosnú mieru, k čomu dnešné turbá priam vybádajú, ale to je už trochu o niečom inom.
Ja osobne motor zaťažím na maximum až po 5t km
Naopak, menit co nejvice otacky a kratkodobe vyuzivani (ne stabilni jizda na 6000 otackach) celeho spektra otacek umozni dilum motoru spravne si sednout hned od zacatku a zadne "lokalne prehriatie" materialu opravdu nehrozi. Je to lety overeny postup jak nemit z auta lenocha.
To co pises platilo mozna pred 30 lety. Mimochodem kazdy novy motor se jeste ve fabrice testuje v celem spektru otacek.