Stránka 141 z 498

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 22 úno 2017, 08:28
od mia
ono tie nové piesty okrem nového materiálu a iného spôsobu výroby môžu mať aj iný tvar.
shagg píše: Obávám se, že tady řadový zákazník tahá za kratší provaz. Otázka je, co na to ochrana spotřebitele, ale to by zřejmě znamenalo jít do sporu. Porada s kovaným právníkem nutná.
proste chce to jedného šikovného, ktorý zorganizuje čo najviac postihnutých majiteľov spoločne zaplatia šikovného právnika a znalcov a poťažmo aj súdy.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 22 úno 2017, 09:07
od Zralok
Já nákup auta odložil minimálně o rok tak uvidím jestli to už nějak Opel pořeší. Předpokládám že u už vyrobených aut bude hrát mrtvého brouka, leda pokud už někomu ten píst praskne, nebo pokud klapne nějaká ta hromadná žaloba, ale do v budoucnu vyráběných by snad mohl změnu k lepšímu udělat.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 22 úno 2017, 09:15
od jardaastra
Přesně tak žádná svolávačka nebude prostě počkají komu to praskne. Rozebírat každému motor těžko.
Jestli mají ještě ve skladu např.50 000 tis. pístů na ,,houby,, tak je stejně ještě namontují přece je nevyhodí
do šrotu. Až odzkouší nové typy pístů teprve je budou montovat. To chci vidět to bude tak až modelový rok 2018 nebo facelift Astry :)

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 22 úno 2017, 09:22
od mia
ale to už Opel nebude, nie? :roll: A možno ani Opel Astra, ale nejaká Peugeot Astra s nejakým Puretech 1,2 :shock:

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 22 úno 2017, 09:58
od Zralok
Mno, jestli to tak bude tak se bude vybírat v jiných vodách. Já doufám že PSA do roka postihne "jen" nástupce Merivy a Zafiry (i u těch už bohužel). Ale jak píšu - doufám.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 22 úno 2017, 09:59
od mattonecz
Jestli to bude delat peugeot tak nebudou praskat pisty ale vybuchovat auta za jizdy :lol:

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 22 úno 2017, 18:28
od Taosek
Zdravím všechny potřebuji co nejvíce informací od Vás kdo všechno s tím byl v servise a má potvrzení ,že mu to trhalo dále pokud jste to měli v servise proběhlo snímkování za jízdy nebo pouze u stojícího auta ? Jinak bavil jsem se přímo s lidmi co prodávají Opel a nikdo vůbec o ničem v ČR neví dealeři mezi sebou nekomunikují proto potřebuji vaše potvrzení že jste byli v servise a bych to mohl poslat dál konkrétně by se to mělo poslat hlavnímu českému guru nějaký pan Šteiger,který je teď na školení v Německu a příští týden se vrací poté by se mu tohle zaslalo dejte mi prosím co nejvíce lidi vědět abych to mohl dotáhnout do konce je to i ve vašem zájmu. ;)

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 22 úno 2017, 18:32
od Petr25
Jeden majitel astry ve vedlejším tématu píše, že mu v Opelu řekli, že trhání se týká pouze MY16 kvůli pístům a že o tom problému ví...... Zajímavé

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 22 úno 2017, 18:38
od sladas opc
tak dnes mi volali ze servisu z usti..budou mi opet menit matrixy na zaruku jiz podruhe z duvodu roseni se..zaroven budem resit to trhani a informace maji takove ze pry jsou vadne vstriky ze nerozprasuji ale jakoby kapou a to steka po pistu ktery se nasledne propali,kontrola i vstriku ktere se maji zanaset karbonem..udajne uz jsou na to i nejake fotky a maji tuhle kontrolu provadet kdyz si na tohle nekdo stezuje..ja samozrejme hned tvrdil ze se tu ukazal problem s pistama ze at klidne zavola do BS AUTO..kazdopadne auto tam budou chtit nechat coz mi nevadi ale taky vim ze uz si to bez toho trhani nevezmu a o udelam..

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 22 úno 2017, 18:42
od Sunman
jardaastra píše:Přesně tak žádná svolávačka nebude prostě počkají komu to praskne. Rozebírat každému motor těžko.
Jestli mají ještě ve skladu např.50 000 tis. pístů na ,,houby,, tak je stejně ještě namontují přece je nevyhodí
do šrotu. Až odzkouší nové typy pístů teprve je budou montovat. To chci vidět to bude tak až modelový rok 2018 nebo facelift Astry :)
už si videl taký kamion, čo má naboku napísané "Just in time" ?
Tak tekéto vozia diely na montáž do automobiliek. Diely na výrobu celých áut majú tak na 12 hodín dopredu. U motorov samotných je to možno trochu inak, ale viac ako na týždeň to nebude to si piš.

Inak teraz 92kW K-čko jazdím druhý týždeň. Dobré zvezenie až na ten kravál nad 4000 ot a "drevený" podvozok pri jazde cez retardéry. To je rana ako z dela pri 20kmh.
Cuknutie zatiaľ žiadne, má to ca 6000km. Motor svižný hlavne od 3000÷3500 ot, celkom to nemá chybu. Oproti 1.4T 140k v J-čku je to iná liga.
Spotreba sa mi javí tak liter navrch oproti Insignii CDTI 170k.

Niekto tu písal ešte o (ne)podtočenom motore podľa ukazateľa na palubke. Prosím kto radí podľa toho, čoskoro bude mať problémy. U dieslu zrejme bude meniť zotrvačník častejšie ako olej. Je to ďalší elektronický paškvil - ale na všetkých autách bez výnimky.