trhnutie pri akceleracii
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: trhnutie pri akceleracii
To že se to sere dokážu pochopit. Vývoj jde dopředu a s tím přichází i rizika. Ale nedokážu pochopit jednání a vyložené lhaní zákazníkovi. To je drzost a sprostota největšího kalibru co Opel předvádí.
Měl jsem VW polo a byl to držák. Otec má Golf VII 1,2 tsi a jezdí druhej nebo třetí rok bez jakéhokoliv problému. A zpracování je taky jiné. Lícování karoserie na mnohem lepší úrovni. Nikde mu nic nevrže atd... To já u Astry říct nemůžu. Ale je jasné, že na problém narazíš u každé automobilky.
Měl jsem VW polo a byl to držák. Otec má Golf VII 1,2 tsi a jezdí druhej nebo třetí rok bez jakéhokoliv problému. A zpracování je taky jiné. Lícování karoserie na mnohem lepší úrovni. Nikde mu nic nevrže atd... To já u Astry říct nemůžu. Ale je jasné, že na problém narazíš u každé automobilky.
Opel Astra K 1.4Turbo 92kw Innovation
- Reklama
Re: trhnutie pri akceleracii
Za me Opel už nikdy.. Dost se mi zalíbila mazda cx3. Jestli se ten motor nevyřeší tak bych to zkusil prodat a koupil mazdu..
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
-
- Příspěvky: 1026
- Registrován: 08 bře 2011, 10:26
Re: trhnutie pri akceleracii
oni by lhali i u vw a vsude jinde preci by hned nerekli pravdu ano sere se to nekupujte to..to ti nereknou nikde!!!vzdy vsude mlzi a spolehaji na vyreseni ci svolavacku atd...to licovani s tim treba souhlasim ze opel v tomto konkretne u kacka se moc neukazal...vpredu spary mezi svetlama s naraznikem nic moc,ale zas to se da taky na garancce odstranit uz to i nekomu delali..ale chapu je to minus..ja treba jsem mel vzdy opel..corsa b,astra h gtc,astra h opc a ted kacko a nikdy zadny problem,az ted teda s tim kackem..ja jsem jinak s kackem spokojenej nikde nic mi nevrze,materialy dobry a ja celkove spokojen..ja treba se byl ptat na skodu spacebacka a za tu cenu co za nej chteli to byl pekac podprumernej oproti astre!!!jak materialama,vybavou i zpracovanim..a motor 1.2tsi taky pruser..
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Re: trhnutie pri akceleracii
Proste asi máte smolu, boli ste "v nepravý čas na nesprávnom mieste". GM pred predajom Opel zrejme už nechcel investovať do nápravy, ako ďalej rozhodne až PSA a to chce nejaký čas. A čo sa týka VW vzťahu k zákazníkovi, problém TSI a dieselgate hovorí za všetko!Petr25 píše:Ale nedokážu pochopit jednání a vyložené lhaní zákazníkovi. To je drzost a sprostota největšího kalibru co Opel předvádí.
Re: trhnutie pri akceleracii
Dieselgate mě teda nijak netrápí, sou to nesmyslný normy EU co to vyvolávaj. Hlavně že pár největších nákladních lodí za rok má stejný emise jako všechny auta na světě.
Jinak teď sem natankoval Tank ONO ( ) ať si motor užije a už de do kopru.
A hned teda na trojku náš krásný zvuk, ale tentokrát ještě mnohem hnusnější. Třeba další fáze
Jinak teď sem natankoval Tank ONO ( ) ať si motor užije a už de do kopru.
A hned teda na trojku náš krásný zvuk, ale tentokrát ještě mnohem hnusnější. Třeba další fáze
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: trhnutie pri akceleracii
Nevie niekto naisto povedat či má K-áčko benzín 1,4 turbo EGR ventil ???
Počul som že vraj nema EGR,čo je dost divné ked už všetky auta skoro majú.
Rozmýšlam nad tým či ten EGR nerobí problém z trhaním,kedže auto trhá práve v stredných otáčkach
kedý ventil je najviac otvorený a prepúšta najviac výfukových plynov do sania.
Je to celohliníkový úplne nový motor. Možno sa niekde prerátali alebo zlé prepočítali priemer alebo množstvo výfukových plynov ktoré sa vracajú do sania. Tym pádom to robí problém.
Nevie niekto zistit či to má alebo nemá EGR ventil?? aby sme vylučili tuto možnost.
Já si myslím že na to musíme ist vylučovacou metódov,inak chybu nezistime.
A nakoniec musime rátat aj z tým že nam Opel nepomôže a ostane to na nas ako si pomôžeme
a vyriešime náš problém.
Počul som že vraj nema EGR,čo je dost divné ked už všetky auta skoro majú.
Rozmýšlam nad tým či ten EGR nerobí problém z trhaním,kedže auto trhá práve v stredných otáčkach
kedý ventil je najviac otvorený a prepúšta najviac výfukových plynov do sania.
Je to celohliníkový úplne nový motor. Možno sa niekde prerátali alebo zlé prepočítali priemer alebo množstvo výfukových plynov ktoré sa vracajú do sania. Tym pádom to robí problém.
Nevie niekto zistit či to má alebo nemá EGR ventil?? aby sme vylučili tuto možnost.
Já si myslím že na to musíme ist vylučovacou metódov,inak chybu nezistime.
A nakoniec musime rátat aj z tým že nam Opel nepomôže a ostane to na nas ako si pomôžeme
a vyriešime náš problém.
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015
Re: trhnutie pri akceleracii
Nie netrápi? Že oklamali zákazníkov a úrady (nejde o normy ale o princíp) len kvôli tomu aby boli v dynamike a pružnosti na špici??? Podľa mňa presne na to isté teraz doplatil aj Opel len trochu v inom gardé.mattonecz píše:Dieselgate mě teda nijak netrápí, sou to nesmyslný normy EU co to vyvolávaj.
Re: trhnutie pri akceleracii
netrápí. vždyť se zjistilo že v reálu skoro žádný auto ty normy neplní.. speciálně diesely
to víš, že i náš problém s tím úzce souvisí
to víš, že i náš problém s tím úzce souvisí
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: trhnutie pri akceleracii
VW sa dostal v dynamike a pružnosti pred konkurenciu tým že podvádzal!!! A z toho profitoval finančne dlhé roky. Áno aj iné automobilky neplnili normy, ale v rádovo nižších diferenciách a bez podvodu!mattonecz píše:netrápí. vždyť se zjistilo že v reálu skoro žádný auto ty normy neplní.. speciálně diesely
to víš, že i náš problém s tím úzce souvisí
A tiež áno i váš problém s tím úzko súvisí, s tým rozdielom, že Opel dodržal týmto novým motorom emisné normy, ale neprispôsobil tomu patrične dynamiku a pružnosť motora 1,4T, proste opičil sa za VW 1,4 TSI vo výkone! A na to doplatil a poťažmo aj vy. Môj názor
Re: trhnutie pri akceleracii
vyvstáva otázka, prečo asi VW prešiel k motoru 1,5T Evo, ktorý má skoro rovnaké výkonové parametre, ako predchádzajúci VW 1,4TSI???