Stránka 154 z 498

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 03 bře 2017, 22:17
od blesk
Jde o to, ze ty normy splnit jde, ale na ukor neceho jineho bud EGR a spotreba, nebo DeNOX u mensich aut a SCR u vetsich. Hodne vyrobcu EGR nebo dokonce SCR vypinalo, protoze to nikdo v realu nemeril. Potom jdes v zimne venku do centra kolem silnice a vsude nasladly smrad NOx (pokud tam nekdo prijde bez DPF, ten to cele prekryje).
Jinak 1.4T asi EGR nebude mit, pokud ma variabilni casovani vacky, jako stara 1.4T a recyrkulace plynu se deje podrzenim otvreneho ventilu v nejake fazi.
No a tady neco pro ty, kteri veri v lidsky pristup VW:
http://moje.auto.cz/ellector/zadna.html
Měl jsem to štěstí, že se zajímám o auta a o problému jsem se z fór a posléze také médií včas dozvěděl, jinak bych tomu velmi příležitostnému zařinčení asi nepřikládal velkou váhu. Za dva roky bych pak měl zřejmě motor rozložený na součástky. Takhle jsem se však, posilněn informacemi, vydal do autorizovaného servisu. Pověděli mi, že o problémech se ví a že samozřejmě řetěz vymění i s rozvody v rámci záruky. Má to však jedno velké ALE. Závada se jim tam musí projevit. Vzhledem k tomu, že se projeví tak 2x do měsíce to znamená, že jim tam musíte auto třeba na měsíc nechat, aby ho tam každý den startovali a poslouchali, jestli neuslyší něco neobvyklého. Hovadina? Ano, ale nařízená od VW a jak mi právník potvrdil, v souladu se zákonem. Nemůžete si dovolit tam nechat auto na měsíc? Třeba protože s ním potřebujete jezdit, za kterým to účelem jste si ho také koupili? Máte smůlu. Zkoušel jsem navrhnout, aby řetěz prohlédli opticky a pokud nic nenajdou, prohlídku zaplatím. Sakra, mechanik přeci musí poznat protažený nebo opotřebený řetěz na první pohled, vždyť to je jen pod jednou plastovou krytkou. Zkoušel jsem vyjednat prodlouženou záruku na kritický díl. Měl jsem totiž jen standardní na 2 roky, která měla za měsíc vypršet. Všechno marně. Oni prostě budou kontrolovat problém s rozvodovým řetězem ušima! Začínala mi docházet trpělivost a když jsem auto předával trval jsem na tom, aby do předávacího protokolu zapsali moji poznámku “zákazník se domnívá, že popisovaný problém je způsoben známým problémem s rozvodovým řetězem”. Chtěl jsem si tak vytvořit co nejlepší pozici v případných soudních sporech. To jsem ale znovu narazil. Přijímací technik mi řekl, že se mi pod to nepodepíše. Na otázku “proč?” mi odpověděl, že není proškolen takové věci podepisovat. Já jsem mu zase řekl, že mu tenhle protokol nepodepíšu já, takže jsme uvízli na mrtvém bodě. Nakonec jsem si nechal zavolat ředitele servisu, se kterým jsme měli krátkou debatu na téma co je čí povinnost a kdo má jaká práva. Z ní vyplynulo, že jim (jakožto servisu) takový dodatek vlastně nevadí a ať to tedy technik klidně podepíše. Tak se stalo a já jsem s pocitem částečného vítězství odcházel domů. Jak to nakonec dopadlo? To neuhádnete. Druhý den mi technik volal, že od VW dostali schválenou výměnu řetězu a rozvodů. Když jsem si pak auto přebíral, ptal jsem se, jestli zarachtalo. Prý zarachtalo hned na poprvé. Buď jsem měl naprosto enormní štěstí a nebo mi lhali. Já osobně si myslím, že verze B je správně. Podle mě se zalekli možných právních tahanic a raději VW zalhali, že se závada projevila, aby ji mohli opravit a hlavně aby tu opravu dostali zaplacenou.
Ano nakonec mu ty rozvody vymenili, ale az po vlne medializaci a taky nestoji tolik, co pisty. To 1.4Twincharger vyrabeli az do sveho konce s tim, ze normalne praskne pist do 90tisic. Nejlepsi byla Fabie RS, ta k stejnemu motoru pridavala jeste suchou DSG 7st, ktera odesla klidne pri 60tis. A potom tady mame krasne 1.8 a 2.0TSI, s tenkyma krouzkama na pistech a spatnym napinakem rozvodu. Vymena za nove pisty bratru za 80tisic Kc, pri zustatkove cene auta dnes 180tisic Kc (OctaviaII). Ze vam je vymeni zdarma?
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/sp ... -jak-jini/

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 03 bře 2017, 22:34
od mattonecz
mně by bylo jedno kdyby můj 1.4T neplnil normy ale fungoval normálně.

WV dělá teď 1.5TSi a prý to jede hůř než ta 1.4

trhnutie pri akceleracii

Napsal: 03 bře 2017, 22:48
od Eisy
Lebo uz splna normy ... :)

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 04 bře 2017, 21:52
od idam.i
Vie niekto presne kolkých ľudí sa to týka tu na fóre? :?:

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 04 bře 2017, 23:13
od shagg
Je tu počítadlo. Místní tvrdí, že jich jsou mraky.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 05 bře 2017, 11:13
od mattonecz
Včera skoro 300 km. Cesta Praha->Jihlava, cestou tam auto vůbec nejelo, ale postupně se to zlepšovalo. Cestou zpět už jelo pěkně. Tak mám podezření jestli to není tim že se ucpávaj ty vstřiky nebo tak něco a při větší zátěži se to pročistí. Něco v tom smyslu psal Sladas.
Přes týden jen popojíždím v Praze takže by se to mohlo zanášet jak diesel..

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 05 bře 2017, 11:28
od sladas opc
ja vcera najel cca asi 120km..cuknuti zadny,i jsem tomu trosku daval a nic..v nadrzi klasika 95 plus vif...minule jsem mel 95+vif a jeste pripravek na zvysovani oktanu liqui moly..no to byl des a hruza nedalo se s tim jezdit..co se tyce tech vstriku me rekl ze do telefonu ze maji uz i fotky a nejaky dukazy ze se jedna o vadne vstriky ktere se i zanasi karbonem a nefunguji jak maji palivo nestrika ale spise jakoby kape a steka na pist ktery se pak nasledne propali....18 brezna tam jedu tak jsem zvedavej,ted to necuka takze zas budu za blbce..kazdopadne chteji udelat diagnostiku+test komprese a kontrola vstriku,zkusim rict zdali mi ukaze ty nejaky fotky o kterych mluvil..

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 05 bře 2017, 12:17
od yggdrasilsk
chlapi vstreky uz menili, nebolo to tym :/

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 05 bře 2017, 12:22
od Katikakus
Pokud je vymenili za stejne, tak se pochopitelne problem vratil.

Jinak zatim najeto cca 1500 km, bez jedineho cuknuti.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 05 bře 2017, 18:56
od sladas opc
tahle zavada je vazne zvlastni uz vazne nevim co si myslet...kdyz vezmu v potaz to ze by to melo byt vadnyma pistama proc to teda nedela porad a jen nekdy,auta s automatem problem nemaji presto ze motory jsou stejne..co se tyce vstriku tam si myslim ze by zas neco ukazala diagnostika kdyz jsou vstriky elektronicky dil a zas uprimne jsem nevidel jeste u benzinu to ze by se po par desitkach km vstriky zanaseli karbonem jak tvrdi v opelu..software udajne co vim ja tak kamosovi pomohl a i tusim ze tady to nekdo psal ze po prehrani softu zatim auto funguje v pohode..benzin vec dalsi ja osobne jsem zkusil temer vse a vysledek dle me a meho zjistenei je takovej ze cim vic aditiv a oktanu tim vic to stalo za prd..ted jen 95+vif a zatim jezdim uplne v pohode..je to proste zahada