Stránka 159 z 498
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 08 bře 2017, 11:44
od mia
_maty_ píše:je možné, měl jsem to i v plánu, ale v innovation a variantě ST jsem se dostával přes 500 tisíc i po 15% opel-partner slevě.. honda vyšla na 435kkč, tak jsem vzal tu..
no tak išiel si dole a nielen v cene, to je fakt. 1,8 VTEC je atmosféra a to sa vôbec nedá porovnávať s oturbenými motormi a je jedno či benzín, alebo nafta. Výkon (104kW?) je dosiahnuteľný "bodovo" až v maxime otáčok, krúťak je mizerný (max 174Nm) aj to len v tuším v 4300 otáčkach, čo sa samozrejme prejaví na doslova mizernej pružnosti a tiež na vysokých otáčkach (cca 3400 ot v 130km/h) pri šiestom prevodovom stupni (astra tuším okolo 2600ot.). Tak neviem či to nebolo z dažďa pod odkvap. Už astra s 1,6CDTI je na tom podstatne lepšie!!!
No a to nehovorím o ťažkom motore vpredu, moderných technológiách....
Zase na druhej strane životnosť a spoľahlivosť VTEC....
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 08 bře 2017, 11:56
od shagg
Tak mu to ale nekažte. Už má Hondu a změnit to už nejde. Je teda milé, že místní diskutující jsou schopní blít i na jiná auta než jsou Astry, ale to jenom dokazuje, že nebudou spokojení nikdy s ničím.
Civic je krásné auto a atmosférické motory mají něco do sebe. Takže přeju hodně spokojenosti a hodně bezproblémových kilometrů.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 08 bře 2017, 12:08
od henriCL
_maty_ píše:...Btw místo astry jsem koupil Civic 1.8 VTEC... a mám klid..
a taky hnusný auto
A motiv toho příspěvku? To už i Honda posílá trolly??
Nebejt línej, zaregistruju se na hondím fóru, abych jim tam recipročně sdělil, že jsem si místo divnýho Civica koupil úřadující auto roku - Astru.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 08 bře 2017, 12:26
od Ludva
Hnusny nehnusny, po "jistych zkusenostech s jistym motorem od jiste automobilky" mi postaci auto, ktery pojede, neskube v zaberu v sekundovych intervalech, nemusim si v nem pripadat jak v autoskole vzdycky kdyz sekundu po zarazeni ctyrky auto poskoci z niceho nic jak divokej kun a v servisu jak blbec, protoze "zavada se neprojevila". Atmosfera dobra volba. Howgh.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 08 bře 2017, 12:54
od henriCL
Těm požadavkům vyhoví i Š120. Takže jsem si jistej, že nepostačí.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 08 bře 2017, 13:10
od Ludva
henriCL píše:Těm požadavkům vyhoví i Š120. Takže jsem si jistej, že nepostačí.
Heeej, ja jsem furt premyslel, co mi to chovani motoru pripomina a ona studena Š120 se syticem po pridani plynu. Uplne stejny chovani. Tak rok 1990
Diky za retro pripomenuti
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 08 bře 2017, 13:25
od mia
Dojmy matyho z iného fóra :
_maty_ 6. 3. 2017 13:55
Abys se civicem jezdil jako s tsi, musel bys jezdit max za 3, od 4 stupne uz nastupuje takovy to, nic nic se nedeje.. dvojka a trojka mi prijde jsou delany na rychlou jizdu po okresce, kdy chces predjizdet, mit tam ty kone i pocitove.. dalsi kvalty uz mi prijdou fakt jen na dalnicni se rozjezd na max 140 a tam to nechat, protoze uz to rve.. to me na tom mrzi asi nejvic, ale proste atmo benzin, mam co jsem chtel..
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 08 bře 2017, 13:29
od _maty_
jistě to jsem já
však taky na garáži se dost propíralo i tohle téma tady..
já jsem ho poctivě přečetl, než jsem si koupil Hondu a to byla Astra fakt kandidát číslo 1..
Rozhodně se nesnažím trolit, proč taky.. a shrnutí toho, že mám slabý motor a málo kroutícího momentu.. tomu se budu smát.. jelikož mám momentálně na tachu 500 km, tak fakt nedělám nějaké bejkárny, se zahřátým motorem jsem se už párkrát pustil za 5000 ot/min, a fakt to slabé není..
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 08 bře 2017, 13:33
od mattonecz
1.8 VTEC je v pohode, je to treba tocit a jede to slusne.
Ja bych teda sel spis do ty 2.0 mazdy, ale ta je zase drazsi.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 08 bře 2017, 13:34
od _maty_
morgoth píše:_maty_ píše:je možné, měl jsem to i v plánu, ale v innovation a variantě ST jsem se dostával přes 500 tisíc i po 15% opel-partner slevě..
honda vyšla na 435kkč, tak jsem vzal tu..
To se docela divím, Civica jsem taky zvažoval ale za tuhle cenu má proti Astře asi tak třetinovou výbavu a možnost konfigurace 0.
jedinné co mi chybí je keyless jinak mám
- dvouzóna
- el. zpětná zrcátka sklopná
- 4x okna v el.
- antikolizní systém do 30kmh
- tempomat
- ostřik předních světel
- před denní led, zadní led
- 17" kola
- perleťová barva
- ploutvička místo antény
- asistent rozjet v kopci
- parkovací kamera
- loketní opěrka
- BT handsfree
- Kožený volant + řadička
- mlhovky