Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Napsal: 04 led 2017, 00:40
Obávam se, že vypínač topení jen tak neuděláš. Eberspächer tam sice je, ale nemá normální řídící jednotku- má speciální CAN-BUS řídící jednotku. Ty kontakty, který myslíš tam nejsou. Do topení jdou jen 4 vodiče- kostra, +12V, výstup na palivový čerpadlo a poslední kablík je CAN-BUS, kterým je topení řízený přes klimatizaci.
Taky jsme kdysi řešili, jak vypnout přihřívač při pojížďkách po městě. Dá se udělat vypínač na kabel k palivovýmu čerpadlu. Když ho vypneš, topení se zastaví. Ale má to pár nevýhod. Když to vypneš, tak řídící jednotka se pokouší topení znova nastartovat. Když je těch neůspěšných pokusů hodně za sebou, může se topení zablokovat a pak se musí na diagnostku ho odblokovat. Potom, když to vypneš a zapomeneš pak opětovně zapnout a chceš si topení před jízdou zapnout, tak máš potom smolíka.
Jak už tady zaznělo, na nejelegantnější řešení vypínání přihřívače je jednotka MKJ od PepaSe.
Taky jsme kdysi řešili, jak vypnout přihřívač při pojížďkách po městě. Dá se udělat vypínač na kabel k palivovýmu čerpadlu. Když ho vypneš, topení se zastaví. Ale má to pár nevýhod. Když to vypneš, tak řídící jednotka se pokouší topení znova nastartovat. Když je těch neůspěšných pokusů hodně za sebou, může se topení zablokovat a pak se musí na diagnostku ho odblokovat. Potom, když to vypneš a zapomeneš pak opětovně zapnout a chceš si topení před jízdou zapnout, tak máš potom smolíka.
Jak už tady zaznělo, na nejelegantnější řešení vypínání přihřívače je jednotka MKJ od PepaSe.