Stránka 162 z 498

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 08 bře 2017, 20:05
od Ludva
mattonecz píše:Cuká to klidně v 3400-3800 ot. To mám 3ku točit do omezovače? :D
Muzu potvrdit. Rozsah skubajicich otacek se zvysuje. Uz to zdaleka neni jen mezi 2,5 - 3 tis, ale od 2 az do 3,5 tis. Treba 6ku radim pri cca 120 km/h, pak se proskubu na 140 a "uz" je to dobry. By me zajimalo, jak jinak by to resil automat... :geek: Driv to skubalo fakt jen pri prudkym pridani (zacalo to tak od najezdu 10 tis. km). Ted i pri pokusu o mirumilovnejsi jizdu. Nektery jizdy od 4ky poskubavani furt pri jakemkoliv zpusobu o pridavani. Nekdy jen jedno prudky skubnuti a kovovy zvuk pri prudky akceleraci. Nektery jizdy to nevynutim vubec. Benzin jen od renomovanych znacek, uz od zacatku. Turbo setrim, jak se ma ;) Servis nevi. A ted shagg rad. Ze ty nechces byt u souseda za vola, zes to taky koupil? :lol:

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 08 bře 2017, 20:22
od mattonecz
Udělá to klidně po hodině jízdy na 5ku. Se řazením to nemá nic společného, to nám tu tvrdilo už vícero rádců.
Jj taky se mi zdá že se ty otáčky zvyšují. Nebo spíš ten rozsah.
Ze začátku, tak prvních 10tis. to nedělalo ani ten kokový zvuk, teď už pravidelně. A občas se připojí ztráta výkonu přibližně od 2700-4000 ot, auto jede jako by mělo 50koní, nad 4000tis vystřelí jak raketa.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 08 bře 2017, 20:59
od shagg
hm, tak jsme tam, kde jsme byli. Ale to, že to nedělá u automatů je zatím jediný opěrný bod, který platí vždycky. Nebo aspoň nevíme o opaku. Teď je otázka, jestli automat a, problém řeší, b, problém pocitově maskuje, ale k vážnému poškození (písty) časem stejně dojde c, problém obchází tak, že k vážnému poškození nedojde. Uvidíme časem.
Ludva píše:A ted shagg rad. Ze ty nechces byt u souseda za vola, zes to taky koupil? :lol:
No, to jsi mě skoro vyhmátl, sice nejde o souseda, ale trošku mě mrzí, že na moje bezproblémové auto padá takovýhle nezasloužený stín. Takže se tady snažím korigovat to vaše "všichni" směrem na "někteří". S tím, že až mi to cukne taky, tak pravděpodobně nadhled ztratím i já...

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 08 bře 2017, 21:07
od Max
tiez som zatial bez sklbania ale iluzie nemam, nemyslim si ze to bude nejaka izolovana chyba niektorych kusov. dnes som ale dostal jedno zaujimave foto prepaleneho piestu od kamarata, ktory sa len dnes dozvedel ze mam nove auto s tym ze je tu takyto problem. a nie, nema opel, ale ma znamych ktori okolo motorov robia. takze skusim zistit co vedia a potom dodam. zatial mozem len piest ak by bol zaujem

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 08 bře 2017, 21:08
od mattonecz
To že to automat nedělá je jen zdejší iluze. Na UK fóru někdo psal že to zkoušel v manuálním módu a cuklo to také.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 08 bře 2017, 21:32
od yggdrasilsk
ja v tom mam jasno, auto po 2 alebo 3 rokoch predam alebo dam ako protihodnotu, punktum. Nikdy to nevyriesia.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 08 bře 2017, 21:35
od shagg
Tak jestli mu to cuká v manuálním módu, tak v automatickém taky. Protože i ten manuální mód si klidně automaticky řadí, akorát povolí na jeden stupeň větší rozsah otáček, samozřejmě nedovolí padnout na volnoběžné otáčky a nedovolí přetáčení, ale nerozhoduje se jenom podle otáček, v případě požadavku na výkon si podřadí i ve středních otáčkách. Takže vyvolat nějaký neobvyklý režim v manuálním módu moc nejde. A obvyklé režimy by měly cukat i v automatickém módu.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 08 bře 2017, 21:46
od mattonecz
Některý automaty neřaděj dokud jim nedáš pokyn, klidně tě nechaj na omezovači.

Je možný že v automatu to podřadí až přes 3tis pod plnym plynem.
Je spíš jistý, že tě to nenechá na 2tis dát podlahu, ale podřadí to, címž se to vyhne kritickému pásmu otáček.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 08 bře 2017, 22:05
od Peto
_maty_ píše:je možné, měl jsem to i v plánu, ale v innovation a variantě ST jsem se dostával přes 500 tisíc i po 15% opel-partner slevě..

honda vyšla na 435kkč, tak jsem vzal tu..
Aky tam máš motor?

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 09 bře 2017, 08:17
od pavel_k
shagg píše:Tak ještě jednou. Já netvrdím, že vaše auta necukají. A netvrdím, že cukání je v pořádku. Ale v něčem ten automat musí něco dělat jinak, líp.
Nevím, zda to už někdo nezmiňoval, ale nějaký rozdíl u automatu je. Točivý moment u 1,4 XFT s automatem je 230 nm, kdežto s manuálem (pochopitelně bez S/S) je 245 nm.