Stránka 170 z 498
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 15 bře 2017, 09:08
od brycedoe
Petr25 píše:Já pocítil první zaškubání již v první tisícovce kilometrů.......
Dobrý den,
jak jste dopadl v servisu? budou to nějak dále řešit?
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 15 bře 2017, 10:03
od henriCL
Mike píše:Jedinou záchranou je 5 let záruka a na 4,5 to rychle prodat
Čas ukáže co bude. Je to daň za emisní nesmysly od EU.
Až tak bych na tu pětiletou záruku nesázel. Dvouletá základní je bez debaty, ale rozšířená pětiletá se u motoru týká jen nějakých vyjmenovaných částí. Nepamatuju si do detailu, ale byl tam blok motoru, klikovka, hlava válců, těsnění hlavy... a z vnitřních částí
jen to, co je připojeno k oběhu oleje. Takže například vstřiky to nebudou zcela určitě. U pístů bude asi záležet, jak se vyjádří Opel. Olej do válce jde sice přes pístní čep, ale mám velké pochyby, že by byl tím pádem píst považován ve věci záruky za věc připojenou k oběhu oleje. Tak bacha a radši zničte motor do dvou let.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 15 bře 2017, 10:03
od blesk
Ten karbon by to mohl byt i jeho nasledky sedi, detonacni spalovani az po ulomeny pist.
Nejvic proslul karbonem Peugeot-Citroen-BMW 1.6THP a asi vas ceka stejny osud.
V puvodni verzy se vyrabel nejakych 6-8 let.
Az pozdeji udelali novou verzy, ktera uz je pry ok.
Pro stare verze maji v nabidce aditivum do benzinu/oleje:
https://eshop-peugeot.cz/cs/udrzba-vozu ... ugeot.html
Nebo potom delaji fyzickou dekarbonizaci strikanim nejakeho brusneho pisku. Maji na to specialni novy stroj. Ted uz ho budou moct pujcovat v ramci globalni skupiny
Nektere originalni servisy BMW, Subaru pouzivaju pro dekarbonovanii dieselu BG, samozrjeme da se pouzit i pro benzin:
http://www.auto.cz/karbon-mor-modernich ... vit-100802
Takze kdo s tim bude dal jezdit, ten driv nebo pozdeji znici pist. Novy motor nic neresi, zalezi co zpusobuje karbonovani. Pokud vstriky, ok, ale to uz by byla svolavacka na nove. Spis to bude jako v PSA 8let boje a reseni nasledku, ne priciny. Mozna ten motor ztahnou uplne a bude jenom 1.0T a novy 1.5T, jak to ma koncern a Ford.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 15 bře 2017, 10:22
od barman
taky bych se priklonil k LSPI, ktere je zpusobeno kombinaci:
- silene rychle karbonovani
- rychlou degradaci oleje (vetsine to dela az po par tisicich po vymene)
Za vsim hledejte primy vstrik v kombinaci s nevhodnou stavbou motoru a skladbou oleje.
I VW presel na kombinaci primeho a neprimeho vstrikovani.
Na youtube mate mraky videi, kde vsechny znacky tohle resi.
Blby je, ze nasledny prodej zkomplikuje povest toho motoru - podobne jako "prince" od BMW a PSA.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 15 bře 2017, 11:01
od yggdrasilsk
co viem so svojich zdrojov menili uz: piesty, vstreky, variabilne olejove cerpadlo, dokonca skumali kamerou motor a nasledne cistili aditivami, prehrali soft, odporucili tankovat 100oktan...ALE ANI JEDEN UKON NAS PROBLEM NEVYRIESIL. Je to LSPI a na to nemaju odpoved ani ine automobilky :/
polske forum
http://astra5klub.pl/1-4-turbo-spadek-m ... 0-105.html
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 15 bře 2017, 11:36
od brycedoe
máte všichni stejný kód motoru, nebo se v čase liší jako u koncernu? viz porovnání 1.8 TSI, které se dělal ve verzi BZB, CDAA, CDAB
děkuji
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 15 bře 2017, 11:53
od Mike
Dobrý odkaz na to PL forum, je zajímavé, že poláci si čtou i naše fóra a argumentují tam se zkušenostmi od nás.
Jinak ten zvuk je přesně jako tento:
https://www.youtube.com/watch?v=stTSkExjFfE
Žel to značí destruktivní tlak na píst, který to později odnese. Já jednou ze svého motoru slyšel přesně toto. Pamatuji si i na místo. bylo to na rovince a rozhodně jsem v tu chvíli motor nijak extra nezatěžoval. Nejeto jsem měl okolo 3tis km. Teď mám 6500.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 15 bře 2017, 12:05
od Mike
brycedoe píše:máte všichni stejný kód motoru, nebo se v čase liší jako u koncernu? viz porovnání 1.8 TSI, které se dělal ve verzi BZB, CDAA, CDAB
děkuji
Já mám rok MY2016 - vyrobeno koncem listopadu, takže poměrně nové, dělá to stejnou neplechu jako všem ostatním, kteří mají první kusy. Kód motoru je podle mě stejný XFL pro 92kW a XFT pro 110kW. Verzi se Start/Stop, která má slabší převodovku a jinak naladěnou ŘJ (nižší krouťák) jsem tu popisovanou neviděl, ale možná to nikdo neřešil. Stejně tak jak automaty jsou bez nářků, ale to může být jen statisticky menším počtem uživatelů, kteří to zde řeší. Jinak kód motoru XFL má i 1.0 T.
https://www.opel-akcia.sk/opel-astra/no ... -udaje.pdf
PS: A ještě jedna věc k předchozímu postu se zvukem ->
https://www.youtube.com/watch?v=stTSkExjFfE -> na tom videu je 1.0T v Corse...
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 15 bře 2017, 12:10
od yggdrasilsk
Neviete niekto zohnat toto aditivum, jeden frajer na FB skupine Astra K mi pisal ze mu to pomohlo...nezda sa mi ale skusil by som.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 15 bře 2017, 12:31
od pmickal
bude velmi zaujimave sledovat, co sa bude diat, ak sa motor rozpadne po 2 rokoch. Ja to znova budem reklamovat na garancnej, uz ma prestalo bavit chodit tam kazdy druhy tyzden
sice to vnimam velmi malo (kvoli mojmu stylu jazdy), ale aj tak chcem aby to odstranili. Ja stale dufam, ze nieco s tym urobia, aj ked neskor. Btw cez leto sa chystam na roadtrip + Chorvatsko, co bude 7000+ km, tak dufam, ze sa motor nerozhodne vypovedat sluzbu niekde uprostred nicoho :