Stránka 172 z 498
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 15 bře 2017, 14:55
od Karamba
Ja tiez vo Final CD a viem o dalsich 2 co maju ten problem a tym nemyslim Vas xD
ale na poliankach v MaH mi tvrdili, ze som jediny co ma tento problem xD
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 15 bře 2017, 14:57
od tominomiki
vo Final-CD urcite nie ste dvaja, je toho viac, len vsetci sem nepisu, kazdopadne ja mam tiez problem so stratou vykonu, a uz som pocul aj to plechove buchnutie... pri garancke im poviem a nech si to napisu, doteraz som to vsak nereklamova, jazdim kratke trasy cize stale sa mi to neprejavuje. Ja ale riesim rezonovanie od motora za studena. ale uz si zvykam
, no nehovorim ze ma to nesere
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 15 bře 2017, 15:28
od Petr25
brycedoe píše:Petr25 píše:Já pocítil první zaškubání již v první tisícovce kilometrů.......
Dobrý den,
jak jste dopadl v servisu? budou to nějak dále řešit?
Jsem objednan na pondeli. Uvidime. Tipuju, ze reknou ze na diagnostice nic neni a poslou me k sipku....
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 15 bře 2017, 15:30
od blesk
Dajte si do googla: M32 problem. Mne tiez tvrdili, ze taky problem este nemali a to som osobne sedel vedla dvoch robotnikov, co prisli s firemnou dodavkou na vymenu prave tej M32ky. Zaklad je zapierat a klamat. Nemajte obavu z PSA, Opel je, ak nie horsi, tak rovnaky. Napriklad tuto debilnu prevodovku vyrabali bez jedinej zmeny dobrych 20 rokov a zakaznikom dodnes tvrdia, ze tam nebol ziadny problem. Az v roku 2013 ju ako tak opravili.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 15 bře 2017, 15:46
od rmack
henriCL píše:Mike píše:Jedinou záchranou je 5 let záruka a na 4,5 to rychle prodat
Čas ukáže co bude. Je to daň za emisní nesmysly od EU.
Až tak bych na tu pětiletou záruku nesázel. Dvouletá základní je bez debaty, ale rozšířená pětiletá se u motoru týká jen nějakých vyjmenovaných částí. Nepamatuju si do detailu, ale byl tam blok motoru, klikovka, hlava válců, těsnění hlavy... a z vnitřních částí
jen to, co je připojeno k oběhu oleje. Takže například vstřiky to nebudou zcela určitě. U pístů bude asi záležet, jak se vyjádří Opel. Olej do válce jde sice přes pístní čep, ale mám velké pochyby, že by byl tím pádem píst považován ve věci záruky za věc připojenou k oběhu oleje. Tak bacha a radši zničte motor do dvou let.
Řekl bych, že když se něco reklamuje v zákonné záruce a servis na to přijde až po jejím uplynutí, tak to pod záruku stále spadá.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 15 bře 2017, 15:53
od mattonecz
Taky si myslim, ze s deseti papiry o reklamaci cukani motoru by tezko mohli tvrdit, ze je to novy problem vznikly po zaruce..
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 15 bře 2017, 16:14
od Max
brycedoe píše:máte všichni stejný kód motoru, nebo se v čase liší jako u koncernu? viz porovnání 1.8 TSI, které se dělal ve verzi BZB, CDAA, CDAB
děkuji
toto som sa tu z pytal a bez reakcie.
inak v COC mam uvedene B14XFT opt. LE2
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 15 bře 2017, 16:29
od pelito
pmickal píše:Ja tiez vo Final CD Bratislava.
este minimalne jedna pani vo Final CD sa na to tiez stazovala to mi sami povedali takze ano 2 na Slovensku ked su to min. 3 u jedneho dilera
inak toto vlakno si citaju tak ich mozte pozdravit
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 15 bře 2017, 16:38
od yggdrasilsk
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 15 bře 2017, 18:24
od Reco-tem
yggdrasilsk píše:co viem so svojich zdrojov menili uz: piesty, vstreky, variabilne olejove cerpadlo, dokonca skumali kamerou motor a nasledne cistili aditivami, prehrali soft, odporucili tankovat 100oktan...ALE ANI JEDEN UKON NAS PROBLEM NEVYRIESIL. Je to LSPI a na to nemaju odpoved ani ine automobilky :/
98oktan sa odporucal tankovat len pre krajiny SR, CR, RO, H a HR z dovodu, ze meraniami prisli k tomu, ze 95ka v tychto krajinach ma menej oktanov ako 95. Zaujimave je, ze v PL je palivo v poriadku.
Od 3/2017 su uz nove upravene motory, aby sa mohla tankovat aj nekvalitna 95.
Co mam ja info, tak boli zvolavacky na dekarbonizaciu a bez nejakeho vymyslania + info priamo od servisaka, ze uz menil niekolko motorov, co boli KO, ale zase z dovodu kluky, co by malo byt tiez poriesene. Co sa tyka pristupu PSA, o poznanie lepsie ako ignoracia oplu.
starsia 1,6 THP mala problemy, v zasade v tych nizsich vykonoch ju nahradila nova 1.2, co vyzera velmi solidne a spolahlivost ukaze az cas. (zaruka na motor 4 + sa da kedykolvek predlzit na 8).