Šroubek píše:Zdravím kluci, včera jsem byl s autem na roční prohlídce v AutoSrba Jíloviště (btw. prý vše v pořádku, auto jako nové
), a ptal jsem se technika na příjmu, jestli o trhání motoru ví, jenomže tam byl jinej jak vždycky, a tenhle byl přes Lakýrnu apod. nicméně říkal, že mu kolega o tom trhání na 1,4T 92 a 110kW říkal, ale že neví přesně, a zeptá se technika....
Po třech hodinách (měnili mi i olej, a nestěžuju si, i tak jsem rád, že jsem mohl počkat) mi předával auto s tím, že o problému vědí, jen Opel zatím nemá řešení, prý je to rozdílnou kvalitou Benzínu v ČR, SK, PL, HU oproti například Rakousku a Německu, kde tento problém řidiči prakticky nemají, vysvětloval mi to tak, že kvalita benzínu je příklad 10-15bodů. V zemích co jsem jmenoval jako první je třeba ta kvalita na desítce, tudíž vyhovuje směrnicím, ale není tak kvalitní jak počítali soudruzi z Neměcka, je to prostě nejnižší legislativně možná kvalita. Kdežto například v Německu a Rakousku je ta kvalita 14-15. Proto doporučují Čechům, Slovákům, Polákům a Madarům tankovat Natural 98 a vyšší, aby tam nebyl tento problém - zatím, než vyřeší, jak to vyřešit, aby motor fungoval normálně a správně i na tom méně kvalitativním (méně aditivovaném) benzinu. Prostě auto se vyvíjelo a testovalo v Německu, a asi neposoudili fakt, že je tam kvalitnější benzín jak například v ČR, a mohlo by to dělat tyto problémy.