trhnutie pri akceleracii

Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři

Odpovědět
jardaastra
Příspěvky: 218
Registrován: 19 led 2017, 11:38

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od jardaastra »

Tak každý půjde tím směrem co je zatím nejlevnější varianta a může dle záruky zasahovat.
Aditivum, 100 oktanový benzin, jo jestli budu moct v záruce si vyměnit svíčky vyměním také NGK.
Zatím zkusím 1,2 řešení a když nepomůže podám reklamaci ať se starají jestli pomůže teda v servise přehrát software, vyměnit svíčky, senzor klepání. Uvidíme co vymyslí.

Opel Astra ST 1,4 92 kW zatím najeto 2800km.
Reklama
 

sladas opc
Příspěvky: 1026
Registrován: 08 bře 2011, 10:26

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od sladas opc »

Kamosovi prehrali software a bylo to prej ok..pak se to chvili objevilo sem tam za cas tak dal aditiva od millers a je to prej uz uplne v pohode..
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Uživatelský avatar
Cinda
Příspěvky: 689
Registrován: 01 srp 2015, 10:09

Příspěvek od Cinda »

Před chvílí jsem byl u odborníka na motory. Přestože je odborník na BMW tak co mi rekl, prý plati obecně. Řídící jednotka motoru se kontinuálně učí. Okamžitě reaguje například na okolní teplotu, vlhkost vzduchu, dobu hořeni ve válcich, tlak vzduchu a podobně. Neustále upravuje své charakteristiky. Pakliže se dostane do nějakých limitnich hodnot, prostě provede reset jednotky. V tomto okamziku motor nemá výkon a u některých motorů zaskube. Prakticky je to stejné u všech motorů.
Takže je to další teorie...

Odesláno z mého K013 pomocí Tapatalk
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
Uživatelský avatar
Peto
Příspěvky: 419
Registrován: 06 lis 2016, 13:24
Bydliště: Bardejov

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Peto »

shagg píše:No je to každopádně zajímavý fenomén. S nedoladěným softwarem souhlasím, špatně namíchaná nebo rozptýlená směs je dost možná výsledek výpočtu. S tím, že do výpočtu vstupují další proměnné a pokud jsou ty v nějakém rozumném očekávaném rozsahu, tak takové auto necuká. Pokud jsou rozhašené moc, auto cuká hned, pokud trochu míň, software se pokouší něco optimalizovat a vyoptimalizuje to špatně, a možná to ani neví, protože má špatné vstupní informace. No, je to jenom další teorie ;)
Dobrý postreh.
Je to sice dalšia teoria ale pripustná. Dost možná teoria.
Ja som dnes zistil že to trhnutie pri predchádzaní alebo prípadnej prudkej akcelerásií sice robí ale ked som zrychloval nie priliš prutko-myslím nie hned plyn na podlahu ale trochu pomalšie som dával plyn na podlahu tak to netrhlo ani raz. neviem ake máte vy poznatky? Vyskušajte to. Nie naraz plyn podlaha ale len trošku pomalšie k podlahe. Čakám na Vašu skusenost.
Z toho vyplyva dalšia teoria. Či náhodou prudkym plynom na podlahu vstrekne do válcov veklé množstvo paliva ktore nestači spálit. Tak mi pripadá ako by sa motor presýtil palivom a dusí ho.
samozrejme je to len možná teoria ale keby nahodou to bola pravda ajtak je to softwarova chyba.
Nemalo by vstreknut až tak vela paliva aby to motor nedokázal spalit. Zároven čo tu pisal Peto 25 čo mu prehorel či praskol piest. Mohlo by to mat suvis???
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015
Uživatelský avatar
Peto
Příspěvky: 419
Registrován: 06 lis 2016, 13:24
Bydliště: Bardejov

Re:

Příspěvek od Peto »

Cinda píše:Před chvílí jsem byl u odborníka na motory. Přestože je odborník na BMW tak co mi rekl, prý plati obecně. Řídící jednotka motoru se kontinuálně učí. Okamžitě reaguje například na okolní teplotu, vlhkost vzduchu, dobu hořeni ve válcich, tlak vzduchu a podobně. Neustále upravuje své charakteristiky. Pakliže se dostane do nějakých limitnich hodnot, prostě provede reset jednotky. V tomto okamziku motor nemá výkon a u některých motorů zaskube. Prakticky je to stejné u všech motorů.
Takže je to další teorie...

Odesláno z mého K013 pomocí Tapatalk
Maly dotaz by som mal k tomu mechanikovi.
Ked ho poznáš možeš sa ho spítat prečo auto po preinštalovaní riadiacej jednotky to nerobí.
Mne asi 1500 km po preinštalovaní išlo auto super. Akože sa nedostalo za tych 1500km do tych limitnych hodnot ako spomínal???
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015
sladas opc
Příspěvky: 1026
Registrován: 08 bře 2011, 10:26

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od sladas opc »

Po prehrani softu to neskube z duvodu ze se vymazou adaptivni hodnoty..tyto hodnoty se pak postupne nacitaji behem jizdy a pouzivani auta...
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
jozuo
Příspěvky: 373
Registrován: 19 říj 2016, 11:33

trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od jozuo »

adaptacia riadiacej je bezna vec. na starom forde sa riesila hned po odpojeni baterky kedy trebalo autom jazdit na rozne rezimy cca 10 km aby si zapametala zakladne hodnoty. tu by to mohlo byt podobne ale kedze v dnesnych autach je viac elektroniky moze adaptacia trvat dlhsie preto po preinstalovani softu je vsetko ok a az nasledne ked uz ma riadiava jednotka info moze sa vratit do starych hodnot


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Uživatelský avatar
mattonecz
Moderátor
Příspěvky: 2267
Registrován: 06 čer 2016, 16:19
Bydliště: Praha

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od mattonecz »

Je to opět nesmysl, mně to cukalo cestou ze servisu po aktualizaci sw.
Jinak dnes zase peklo, na 3 i 4ku auto na 3700ot přestalo asi na 5s jet... Úplně
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Uživatelský avatar
Peto
Příspěvky: 419
Registrován: 06 lis 2016, 13:24
Bydliště: Bardejov

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Peto »

mattonecz píše:Je to opět nesmysl, mně to cukalo cestou ze servisu po aktualizaci sw.
Jinak dnes zase peklo, na 3 i 4ku auto na 3700ot přestalo asi na 5s jet... Úplně
5-sek. to už je silná káva. :oops:
Tomu už vobec nechápem čo su to tie adaptívne hodnoty? A či sa z tým nedá nič robit?
Čítal som tu na fore že viaceri spomínaju že po preinštalovaní im to išlo na nejaky čas dobre,tak neviem prečo tebe mattonecz nie?
Záse treba pátrat inym smerom???
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015
Uživatelský avatar
Ghofig
Příspěvky: 104
Registrován: 24 bře 2017, 20:24
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Ghofig »

Ahoj panove.
Tak jsem si v ramci nocni nespavosti procetl vetsinu tohoto vlakna a jsem tak trosku na vazkach.
Jsem v ocekavani... Ale od poloviny tohoto tydne, takze s tim jde jeste asi neco delat. Mam samozrejme objednan motor 1,4T.
Jde mi o to, jestli nove dodana auta uz tento problem nemaji, jelikoz stezovat si budou vzdy jen ti, co to resi a zbytek tech, kteri to neresi si budou spokojene jezdit nebo je to proste stale globalni problem?
Nevim totiz jestli nepromyslet jeste vymenu motoru (do nafty se mi moc nechce, obecne je tam vic kurvitek nez u benzinu... ) nebo dealerovi preposlat tohle vlakno a zacit se hadat o odstoupeni od smlouvy (zalohu mam samozrejme zaplacenou...)
A ted babo rad...
Astra K 1,4T 92kW, Innovation
Dodge Challenger R/T V8 5,7 HEMI, 280kW
Odpovědět

Zpět na „Astra K - Motory“