Stránka 20 z 27
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Napsal: 08 úno 2012, 06:57
od smile07
Ahoj,
dik moc za info.
A kolik mate s cipem najeto? Trosku jsem se lekl, ze tu odesel nekomu po 30t km setrvacnik a prisuzuje to chip tuningu.
Tak se trosku bojim.
A jeste jestli jste merili realnou spotrebu, podle tankovani?
A nemate nekdo prubeh z brzdy? Moc by mi to pomohlo, abych tak priblizne vedel, jaky to ma vykon a kroutici moment v urcitych otackach.
Dekuju moc
Martin
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Napsal: 08 úno 2012, 08:14
od izerS18
Ahoj. O par stran zpet jsem postoval mereni z brzdy po chipu u chiptunning.eu
Spotreba auta je po D1, rychlost mezi 145-150 kolem 5.9l, po Praze jezdim kolem 6.2-6.6l.
Mam manual, 118kw zaklad, po chipu hodnoty v podpisu.
Race chip
Napsal: 16 úno 2012, 13:46
od milan005
Ahoj všem píšu své zkušenosti s race chipem. V mrazivém počasí na nic, výrazně klape motor a tak jsem ho vyhodil. V létě v pohodě, ale v silném mrazu ne. Myslím, že jediný efekt tohoto zařízení je, je zvyšuje množství vstřikovaného paliva. Až to půjde, chipnu auto přes řídící jednotku. Takže Race chip - NEEEE
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Napsal: 17 úno 2012, 15:41
od izerS18
Jak to psali nedávno na netu... Výhody velkých mrazů? Poznáte, zde je váš Diesel v pořádku.
Cenné zkušenosti toto.
Při mrazech, kdy bylo na Vysočině ráno -22 až -25C stála Insignie venku. Nastartování v pohodě (jistě, v létě to rychlejší o něco), ale motor neklapal, vše v pohodě.
Říkal jsem si, zda nebude problém s chipem, ale plná 3 na sněhu a byla sranda . ESP vypnuto
Jinak by se usvítilo. Tak jsem rád, že chip byl vyzkoušen za trochu extrému
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Napsal: 17 úno 2012, 18:28
od milhauzz
izerS18 píše:Ahoj. O par stran zpet jsem postoval mereni z brzdy po chipu u chiptunning.eu
Spotreba auta je po D1, rychlost mezi 145-150 kolem 5.9l, po Praze jezdim kolem 6.2-6.6l.
Mam manual, 118kw zaklad, po chipu hodnoty v podpisu.
Jak může někdo "lítat" po naší nejlepší strasse 150 km/h ? To ti toho auta není líto ?
Když testovat,jak jedině do Němec a okolí !
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Napsal: 17 úno 2012, 19:27
od izerS18
Je mi líto, proto pořád v levém a proto 150km.. když jede rychlejší, hned uhnu.
Když je času více, jedu mimo D1... ale to se často nestává.
Ale zase nemám auto proto, abych se na něj díval.
A z důvodu katastrofálních silnic nebudu dávat 18" kola, ale nechám 17"
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Napsal: 17 úno 2012, 20:06
od milhauzz
izerS18 píše:Je mi líto, proto pořád v levém a proto 150km.. když jede rychlejší, hned uhnu.
Když je času více, jedu mimo D1... ale to se často nestává.
Ale zase nemám auto proto, abych se na něj díval.
A z důvodu katastrofálních silnic nebudu dávat 18" kola, ale nechám 17"
Taky nemám auto abych se na něj díval,ale jet po naší "hopsastrasse" 100 km/h a více je šílenství . . . .
ale kdyby jeli všichni 130 km/h jelo by se parádně,jenže jedeš si tam 130 a za chvíli mám idiota přilepenýho na nárazníku a uhybat se pořád mně nebaví.
Takže po D1 jedině jak říkáš, v rychlém pruhu 150 km/h, nebo tam radši vůbec nejezdit.
D1 říkám "Autosalon českejch řidičů " aneb ukaž a pochlub se ,jaký máš auto,neboť se tam každej jenom předvádí a machruje . . . . ale pardon,to už je asi mimo topic
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Napsal: 08 dub 2012, 20:57
od izerS18
Tak jsem byl včera v říši a zkusil, co auto dá... do mírného stoupání ve dvou lidech 235km/h tacho a jelo by se dále. Bohužel začlo pršet.
Auto klidné, zrychlení znatelné do 200km/h, pak už ne tolik, ale pořád jelo.
Tempomat ON, set to 145km... Praha Jihlava a zpět jedu za 5,8 zimáky, 5,5 letní.
Docela dobré
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Napsal: 15 dub 2012, 20:28
od simisli
izerS18 píše:Tak jsem byl včera v říši a zkusil, co auto dá... do mírného stoupání ve dvou lidech 235km/h tacho a jelo by se dále. Bohužel začlo pršet.
Auto klidné, zrychlení znatelné do 200km/h, pak už ne tolik, ale pořád jelo.
Tempomat ON, set to 145km... Praha Jihlava a zpět jedu za 5,8 zimáky, 5,5 letní.
Docela dobré
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Napsal: 19 kvě 2012, 09:42
od Sunman
Síce to tu umrelo, ale
Autosalon 19.5.2012 / TV Prima Family
BSR autotunig (síce VW Golf GTI), predviedli spôsob akým sa to aktualizuje a updatuje. Švédsky lachtan oznámil, že majú tuningový sw pre všetky typy Volvo s čím začínali a teraz majú SAAB, Opel, VW, Skoda, Audi, Seat a na rok 2012 chystajú Ford.
2 roky záruka na jednotku BSR, nie záruka na auto
záver bol, že je to super ale servisné prehliadky sa majú skrátiť z 30000km na 15000km !
U VW Golf GTI motor z 225k na 300k, sľubovali 308k. Bolo povedané, že 8k tam chýba, lebo použili 95 benzín a nie 98.
Stage 2 -> vymenili výfuk s komentárom, že tento neovplyvňuje nijako výkon motora. Len nastáva rýchlejšia reakcia na plynový pedál pretože plyny sú rýchlejšie odvedené z motora než štandardnou trubkou.