Stránka 3 z 6

Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?

Napsal: 03 bře 2021, 08:09
od HeFab
pavelekv@seznam.cz píše: 02 bře 2021, 22:01 Jinak je zde někdo, kdo se vyzná v tom, jaké období je nejlepší na nákup vozidla?
V dnešnej situácii sa na názory "skúsených" spoliehať nemôžeš :? :(
Aj keď ja osobne som prvú vlnu pandémie využil ku kúpe nového vozidla.
Dostal som zľavu 23,5% z cenníkovej ceny ;)

Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?

Napsal: 03 bře 2021, 08:40
od mfilip
Ne.
2.0 103kW CDTi 2015 vs 2.0 118kW CDti 2012 je rozcil +1l u 118kW.
103kW vlastnim, 118kW jsem jel na zname trase cca 50km. Neni to asi uplne dostatecne pro naprosto hodnoverne srovnani, nicmene v mem pripade to tak bylo.

Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?

Napsal: 03 bře 2021, 09:37
od Colommbo
Vždy platilo, že ojeté vozy se nejlépe nakupují na podzim a prodávají na jaře, tedy "po sezóně a před ní." Dnešní doba je trochu zamotaná, avšak nespěchá-li to, bude moudré počkat. A mezitím hledat. :)

Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?

Napsal: 03 bře 2021, 21:51
od pavelekv@seznam.cz
Tak jsem pořád tak nějak ve slepém bodě :D halt se nevyhnu tomu navštívit nějaký velký autobazar, asi AAA a tam si projdu všechny kandidáty. Ale aspon člověk ví, na co si dát pozor a že s motory a převodovkami problémy nejsou, podvozek také nezlobí, jen se vyhnout pohonu 4x4. To u Fordu jsem se nedostal vůbec k ničemu, tam jsou skalní fanoušci a vše funguje skvěle :-D Jen je internet plný chyb (vstřiky, převodovka...)

Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?

Napsal: 04 bře 2021, 16:13
od mfilip
Je fajn, ze informujes, za mne budu rad, kdyz pak das vedet, jak ses rozhodl.

Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?

Napsal: 06 bře 2021, 16:06
od Sunman
mfilip píše: 03 bře 2021, 08:40 Ne.
2.0 103kW CDTi 2015 vs 2.0 118kW CDti 2012 je rozcil +1l u 118kW.
103kW vlastnim, 118kW jsem jel na zname trase cca 50km. Neni to asi uplne dostatecne pro naprosto hodnoverne srovnani, nicmene v mem pripade to tak bylo.
Na 50km trase je rozdíl 1L v spotřebě 2x předjíždění na trojce nebo po okreskách 80kmh tomu taky věřím... u mne je to jinak
2.0CDTI 130k: tak třeba 2015 najeto 80 280km průměr 7,30
2.0CDTI 130k: 2016 najeto 36 862 pak šlo na prodej průměr 7,33
2.0CDTI 150k: 2010 najeto 60 031 průměr 6,38
2.0CDTI 170k: 2017 najeto 68 716 průměr 6,41
1.6 200k: 2019 najeto 72 150 průměr 8,74 ale benzín

Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?

Napsal: 06 bře 2021, 18:30
od Colommbo
Koukám na ty nájezdy, příteli - to zvládáš sám...? Pokud ano, tož se divím, že si utrhneš vůbec čas i pro toto fórum... :) Na druhou stranu, když jsem jako osmiletou pořizoval béčkovou Omču Y26SE, měla podle servisní knížky za prvních deset měsíců najeto taky skoro 60tis.km (vlastnila ji nějaká moravská firma obchodující s vínem.) Sám dávám ročně tak do dvaceti tisíc km, ale je fakt, že jsem doma a auto mě neživí. 8-)

Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?

Napsal: 06 bře 2021, 20:05
od Laky7777
Tak to moj priemer 8,2 podla tankovania a 8,4 podla PP nie je taky strasny. Mam zatial 10 tis. KM. Minimum mesta, obcas zapcha - tam ale ta spotreba pri AT ide rapidne hore.

Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?

Napsal: 07 bře 2021, 13:46
od mfilip
Kdybych obe auta projel v ruznych podminkach, tak bych to ani nesrovnaval.

Mimochodem, ja pisu o 2.0 CDTi 103kW = 140k, ty uvadis u 2.0CDTI 130k. S touto zkusenost nemam.

Sprit monoitor (moje verze) 140k :
https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2

96kw/130k
https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2

118kW
https://www.spritmonitor.de/en/overview ... &gearing=1


Cili ze Spritmotoru vyplyvaji podobne vysledky, rozdil k 1l, podobne jak v mem srovnani 2 konkretnich aut, 103kW vs 118kW.

Ale to samozrejme neznamena, ze tve zkusenosti to vylucuji, jen podle meho nazoru srovnavas neco jineho nez ja, 96kW vs 118kW

Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?

Napsal: 07 bře 2021, 19:15
od Sunman
Když Insignie začínala, měla 2.0 motory 100k - 130k - 150k. Jak postupovaly jednotlivé ročníky postupně se výkon upravoval na 110k - 140k - 160k, potom u 160k na 162k a 170k, teď snad 174k.
Měl jsem vždy DTH t.j. v nejsilnější verzi, pouze jednou jsem se "sekl" se slabším motorem - to 130k právě končil - protože jsem měl určité úmysly s tímto autem které pak vzhledem k tomu že to byl FL nevyšli a tak jsem 2 roky trpěl s tímto autem. Takže máš pravdu, 140k jsem opravdu nikdy nejel, měl ho snad kolega.

Ta 130k byla na první pohled nejparádnější ale nejhorší a nejsmůlovatější Insignie. V perleťově černé s černými koly. Ale od prokluzující spojky hned na začátku - pak se nějak vzpamatovala a šla do pekel až při 160 000km - až po SW chybu v hendlování DPF na kterou auto zůstalo nakonec v servisu ve Francii. A protože co francouz to šikovný automechanik tak tam byla 2 měsíce. Narvali tam nějaký čínský DPF, který nejel vůbec a nešel utěsnit výfuk tak stejně skončila v rámci garance v servise zde. Vrátili tam původní DPF a přehráli update SW který řešil špatné vyhodnocování tlaků a teplot měřených u DPF.
Auto dodnes jezdí má přes 200k a druhý majitel je spokojen i když bylo "projeto" smeťaři po celé straně od zadního nárazníku až po přední, byla ukradena ony parádní kola způsobem že zloději tyčí zvedli auto tak, že prolomili oba prahy a pak ho hodili na zem, rozbitý zámek, sklo a spínací skřínka. Přesto by majitel rád moji nynější b-čkovou protože ta jeho černá má dnes 7 let.
Nicméně stejně u druhého majitele jezdí i moje první DTH 150k z roku 2009, má přes 260k a nebylo na ní měněno dodnes nic.