Stránka 3 z 6
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 03 bře 2021, 08:09
od HeFab
pavelekv@seznam.cz píše: ↑02 bře 2021, 22:01
Jinak je zde někdo, kdo se vyzná v tom, jaké období je nejlepší na nákup vozidla?
V dnešnej situácii sa na názory "skúsených" spoliehať nemôžeš
Aj keď ja osobne som prvú vlnu pandémie využil ku kúpe nového vozidla.
Dostal som zľavu 23,5% z cenníkovej ceny
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 03 bře 2021, 08:40
od mfilip
Ne.
2.0 103kW CDTi 2015 vs 2.0 118kW CDti 2012 je rozcil +1l u 118kW.
103kW vlastnim, 118kW jsem jel na zname trase cca 50km. Neni to asi uplne dostatecne pro naprosto hodnoverne srovnani, nicmene v mem pripade to tak bylo.
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 03 bře 2021, 09:37
od Colommbo
Vždy platilo, že ojeté vozy se nejlépe nakupují na podzim a prodávají na jaře, tedy "po sezóně a před ní." Dnešní doba je trochu zamotaná, avšak nespěchá-li to, bude moudré počkat. A mezitím hledat.
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 03 bře 2021, 21:51
od pavelekv@seznam.cz
Tak jsem pořád tak nějak ve slepém bodě
halt se nevyhnu tomu navštívit nějaký velký autobazar, asi AAA a tam si projdu všechny kandidáty. Ale aspon člověk ví, na co si dát pozor a že s motory a převodovkami problémy nejsou, podvozek také nezlobí, jen se vyhnout pohonu 4x4. To u Fordu jsem se nedostal vůbec k ničemu, tam jsou skalní fanoušci a vše funguje skvěle
Jen je internet plný chyb (vstřiky, převodovka...)
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 04 bře 2021, 16:13
od mfilip
Je fajn, ze informujes, za mne budu rad, kdyz pak das vedet, jak ses rozhodl.
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 06 bře 2021, 16:06
od Sunman
mfilip píše: ↑03 bře 2021, 08:40
Ne.
2.0 103kW CDTi 2015 vs 2.0 118kW CDti 2012 je rozcil +1l u 118kW.
103kW vlastnim, 118kW jsem jel na zname trase cca 50km. Neni to asi uplne dostatecne pro naprosto hodnoverne srovnani, nicmene v mem pripade to tak bylo.
Na 50km trase je rozdíl 1L v spotřebě 2x předjíždění na trojce nebo po okreskách 80kmh tomu taky věřím... u mne je to jinak
2.0CDTI 130k: tak třeba 2015 najeto 80 280km průměr 7,30
2.0CDTI 130k: 2016 najeto 36 862 pak šlo na prodej průměr 7,33
2.0CDTI 150k: 2010 najeto 60 031 průměr 6,38
2.0CDTI 170k: 2017 najeto 68 716 průměr 6,41
1.6 200k: 2019 najeto 72 150 průměr 8,74 ale benzín
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 06 bře 2021, 18:30
od Colommbo
Koukám na ty nájezdy, příteli - to zvládáš sám...? Pokud ano, tož se divím, že si utrhneš vůbec čas i pro toto fórum...
Na druhou stranu, když jsem jako osmiletou pořizoval béčkovou Omču Y26SE, měla podle servisní knížky za prvních deset měsíců najeto taky skoro 60tis.km (vlastnila ji nějaká moravská firma obchodující s vínem.) Sám dávám ročně tak do dvaceti tisíc km, ale je fakt, že jsem doma a auto mě neživí.
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 06 bře 2021, 20:05
od Laky7777
Tak to moj priemer 8,2 podla tankovania a 8,4 podla PP nie je taky strasny. Mam zatial 10 tis. KM. Minimum mesta, obcas zapcha - tam ale ta spotreba pri AT ide rapidne hore.
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 07 bře 2021, 13:46
od mfilip
Kdybych obe auta projel v ruznych podminkach, tak bych to ani nesrovnaval.
Mimochodem, ja pisu o 2.0 CDTi 103kW = 140k, ty uvadis u 2.0CDTI 130k. S touto zkusenost nemam.
Sprit monoitor (moje verze) 140k :
https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2
96kw/130k
https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2
118kW
https://www.spritmonitor.de/en/overview ... &gearing=1
Cili ze Spritmotoru vyplyvaji podobne vysledky, rozdil k 1l, podobne jak v mem srovnani 2 konkretnich aut, 103kW vs 118kW.
Ale to samozrejme neznamena, ze tve zkusenosti to vylucuji, jen podle meho nazoru srovnavas neco jineho nez ja, 96kW vs 118kW
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 07 bře 2021, 19:15
od Sunman
Když Insignie začínala, měla 2.0 motory 100k - 130k - 150k. Jak postupovaly jednotlivé ročníky postupně se výkon upravoval na 110k - 140k - 160k, potom u 160k na 162k a 170k, teď snad 174k.
Měl jsem vždy DTH t.j. v nejsilnější verzi, pouze jednou jsem se "sekl" se slabším motorem - to 130k právě končil - protože jsem měl určité úmysly s tímto autem které pak vzhledem k tomu že to byl FL nevyšli a tak jsem 2 roky trpěl s tímto autem. Takže máš pravdu, 140k jsem opravdu nikdy nejel, měl ho snad kolega.
Ta 130k byla na první pohled nejparádnější ale nejhorší a nejsmůlovatější Insignie. V perleťově černé s černými koly. Ale od prokluzující spojky hned na začátku - pak se nějak vzpamatovala a šla do pekel až při 160 000km - až po SW chybu v hendlování DPF na kterou auto zůstalo nakonec v servisu ve Francii. A protože co francouz to šikovný automechanik tak tam byla 2 měsíce. Narvali tam nějaký čínský DPF, který nejel vůbec a nešel utěsnit výfuk tak stejně skončila v rámci garance v servise zde. Vrátili tam původní DPF a přehráli update SW který řešil špatné vyhodnocování tlaků a teplot měřených u DPF.
Auto dodnes jezdí má přes 200k a druhý majitel je spokojen i když bylo "projeto" smeťaři po celé straně od zadního nárazníku až po přední, byla ukradena ony parádní kola způsobem že zloději tyčí zvedli auto tak, že prolomili oba prahy a pak ho hodili na zem, rozbitý zámek, sklo a spínací skřínka. Přesto by majitel rád moji nynější b-čkovou protože ta jeho černá má dnes 7 let.
Nicméně stejně u druhého majitele jezdí i moje první DTH 150k z roku 2009, má přes 260k a nebylo na ní měněno dodnes nic.