Stránka 3 z 11

Re: DPF FILTR - totálně ucpaný

Napsal: 09 lis 2010, 09:35
od lubaan
vkesyl píše:Zdarec, lze nějak poznat regeneraci filtru bez připojení na PC? Laďa
Poznat se to dá.Při jízdě ukazuje palubní počítač o hodně vyšší momentální spotřebu,jinak to poznat neni.Když zastavíš a motor běží na volnoběh,poznáš to docela dobře.Palubní PC ukazuje momentální spotřebu něco kolem 4l/hod,motor má takovej neklidnej běh,někdy i mírný kolísání otáček,bejvá cítit specifickej smrad.

Re: DPF FILTR - totálně ucpaný

Napsal: 11 lis 2010, 07:40
od vkesyl
Tak 4l/hod mi to ještě nikdy neukázalo. Max mi to vyjelo na 1l/hod. Prosím Tě viděl jsem v Tvém profilu, že sis měnil olej sám. Doposud jsem to na všech autech dělal také sám, ale u Vectry C 1.9 CDTi (110Kw) si fakt nevím rady. A je to kvůli olejovému filtru (vložky), kterou nemohu nikda najít. Můžeš mě nějak nasměrovat a jaké jsou tam klíče, jak na vaně tak na filtru? Díky. Laďa

Re: DPF FILTR - totálně ucpaný

Napsal: 11 lis 2010, 10:20
od roman1984
tak je to mimo temu ale.....olejovy filter najdes v takom plastovom obale je treba na to 32mm kluc je asi v strede motora zo zadu...da sa to vymenit aj z vrchu ja som menil tak alebo zo spodu...das dolu kryt motora a tam ho urcite uvidis.....

Re: DPF FILTR - totálně ucpaný

Napsal: 18 lis 2010, 12:17
od Miky214
Ahoj, mam otazku : Jak poznate, ze auto zacalo s regeneraci DPF filtru? Pisete tu ,,dnes se mi spustila 2x regenerace ... " Jak to poznate? Ja jen ze mi auto taky kouri jako blazen a obcas skoci do nouzoveho rezimu. Diky

Re: DPF FILTR - totálně ucpaný

Napsal: 18 lis 2010, 15:34
od novotnypepa
lubaan to tady popisoval, ale s nouzovým režimem to asi nemá nic společného, chtělo by to napojit na diag. aby jsi zjistil příčinu

Re: DPF FILTR - totálně ucpaný

Napsal: 01 črc 2011, 22:44
od novotnypepa
Ahoj, rád bych přidal pár poznatků okolo DPF. Opět jsem se dostal k problému zacpaného filtru (asi 20 000 km po prvním vypálení). OP com ukazoval chybu na vstupním čidle do DPF, následně nouzový režim. Vyrobil jsem trubku stejně dlouhou jako DPF i s přírubou, navařil trubičky na snímače tlaku a šlo to do auta. Pomocí OP com jsem dal funkci replace DPF a vyrazil na zkušební jízdu. Výkon nic moc ale spotřeba na 2.třídě silnic 5.1l po 150km. OP com ukázal chybu výstupního čidla, ale do nouzového režimu to nespadlo. Odpojil jsem výstupní hadičku a dal znovu replace DPF. Po dalších 350km žádná chyba. Na místo zkušební trubky plánuju upravený středový tlumič z vece bez DPF. Zapomněl jsem dodat, teplotní čidlo musí být zapojeno a zkušebně je připevněné na výfuku u turbíny.

ps.: Tak jsem měl chybné info čidlo v DPF není teplotní ale nejspíš lambda sonda. Přední část filtru je prý katalyzátor. :oops:

Re: DPF FILTR - totálně ucpaný

Napsal: 05 črc 2011, 22:17
od novotnypepa
Dnes jsem se pokoušel o opětovné vypálení DPF bohužel neúspěšně. Použil jsem trochu hrubé síly. Dlouhý sekáč, dlouhý vrták a příklep. Podívejte co z toho zbylo.
IMAG0014.jpg
(61.88 KiB) Zatím ještě nestaženo
IMAG0013.jpg
(62.56 KiB) Zatím ještě nestaženo
IMAG0012.jpg
(91.63 KiB) Zatím ještě nestaženo

Re: DPF FILTR - totálně ucpaný

Napsal: 06 črc 2011, 21:03
od Mike.S
no tak to je hnus velebnosti, ani se nedivím, že se ti ta regenerace nespustila

Re: DPF FILTR - totálně ucpaný

Napsal: 13 lis 2011, 15:01
od 3tp2
Dnes jsem zkusil spustit regeneraci přes OP-Com,než se spustila ukazovalo to saturaci 47% poté co úspěšně proběhla (trvalo to cca 5 minut a hulilo to jak svině) to ale ukazovalo saturaci 70% ale OP-Com psal že byla úspěšně dokončena takže jsem dal v programování replace dpf a tím pádem tam byla nula % saturace,pak jsem to jel projet asi 30 km a ukazovalo to saturaci 2% a tlak 0 až -1 při volnoběhu a ujetá vzdálenost od poslední regenerace 31km,zajímá mě jestli je to všechno ok,konkrétně to replace saturace jestli jsem něco nepos*al :?:

Re: DPF FILTR - totálně ucpaný

Napsal: 13 lis 2011, 18:07
od lubaan
Pokud se provede statický vypalování přes diagnostiku,tak se automaticky nastaví hodnota saturace na 70%.Je to z toho důvodu,že statická regenerace neni tak účinná jako dynamická za jízdy a aby regenerace proběhla dřív než při obvyklým intervalu.Pokud jsi to vynuloval,tak bych pro jistotu radši ještě jednou spustil statickou regeneraci,aby tam znovu naskočilo těch 70% a nechat to tak.Ten tlak je v pořádku.