Stránka 3 z 4
Re: 1.9 CDTi - 110 kW Rada při koupi.
Napsal: 09 led 2014, 01:08
od denny
Protože přístrojovka si bere signál rychlosti z otáčení kol z ABS\ESP a jednotka si to vypočítává přibližně z doby běhu motoru.
Re: 1.9 CDTi - 110 kW Rada při koupi.
Napsal: 08 čer 2017, 13:40
od prespic
Dobrý den,
moc se mi Opel Vectra líbí a uvažuju o jeho koupi. Bohužel pokud vím tak poslední kusy se prodávaly v roce 2007, což je dneska už deset let.
Chtěl jsem se proto místních, hlavně majitelů a mechaniků zeptat jestli by jste mi auto stále doporučili. Chtěl bych jej navíc s automatickou převodovkou a tam už mi 10 let příjde docela dost.
Mám dokonce vyhlídnutý konkrétní kousek:
https://www.tipcars.com/opel-vectra/ope ... 41434.html
Děkuji za případné názory
Re: 1.9 CDTi - 110 kW Rada při koupi.
Napsal: 08 čer 2017, 17:48
od OnMi
Ahoj,
auto takto na první pohled i s ohledem na cenu vypada OK. Osobne si myslim, ze VeCe je cenove dost podcenovane auto. Zvlaste pak v posledních MY uz toho bylo dost vychytaného. Podle vin search (
http://ecat24.com/opel/catalog/vinsearch):
Model Z02 VECTRA-C
Model Code 0JL35
Made 13.04.2007
Type body F35
Motor Z19DTH
The engine number 17243015
VIN Decoding
W0L General Motors
0 Normal Vehicle
Z Vectra
C Vectra
F35 5 Door Estate
7 2007
1 Russelsheim
serial 093608
Motor by uz mel mit modifikovane sani (od 28.02.2007 a cisla motoru Z19DTH17228334), tj. nemel by trpet problémy s virivymi klapkami jako starsi MY Z19DTH.
Bohuzel nemam automat, ale manual, takze k převodovce ti toho moc nereknu. Ale je to klasika 6st. s menicem AISIN. Co se tyce automatu mel jsem jen info, ze radi spise hodne dole, drzi motor v nizkych otáčkách a pak trochu trpi ERG a DPF. Pokud vsak bude radit hladce bez trhani, tak verim, ze ještě dost vydrzi. Navíc odpadnou potencionalni problémy s DMF.
Z vytek bych mel jen poznámku k halogenovym svetlu, které jsou dost slabinou a hodne lidi na ne nadava, ze malo sviti. Jiste jsou lepsi xenony nebo AFL bixenony.
Z obecnych rad:
- NE 3.0CDTI V6
- NE 18 palcova kola
- NE adaptivni (SPORT) podvozek
- pozor na interval rozvodu (zadirani vodni pumpy) u Z19DTx
- NE manualni převodovku M32 u Z19DTL a Z19DT
Jinak je VeCe velke, pohodlne (hlavne na 16-ti palcovych kolech) a nad pomery prostorne auto.
Pokud bys chtěl nejake další info, posli SZ.
OnMi
Re: 1.9 CDTi - 110 kW Rada při koupi.
Napsal: 09 čer 2017, 14:14
od Sunman
Dovolil bych si podtrhnout slovíčko "podceňované" z jinak vyčerpávajícícho popisu od kolegu výše a doplnit:
- že je to držák - moje měla 350t, podvozek bez klepání a bouchání s výměnou 2ks tlumičů (vytekl)
- že jízda zejména s 1.9DTH 150k je lehká, svižná, auto táhne do 5000 ot/min stejně jako benzín
- velmi dobrá výbava, kterou dodnes insignie nemá - chladící schránka, obsluha rádia ze zadních sedadel
- kola jsem měnil za 17", výborné i tak
výtky:
- u 1.9DTH trvá extrémně dlouho ohřev motoru v zimě (i po výměně termostatu) který trochu kompenzují vyhřívané sedačky
- bacha i na xenony - často jsou "vysvícené" paraboly
- u manuálu bacha na setrvačník
Re: 1.9 CDTi - 110 kW Rada při koupi.
Napsal: 19 zář 2017, 01:56
od ivo123
ahojte , dnes som akurát hovoril s otcom ze sa mu paci VeCE , lebo som mu dal pred par rokmi VEBE a je to vynikajuce auto aj ked uz 20rokov zachvilku oslavy ale okrem cerpadla sa nic na motore nemenilo , vsetko povodne ale uz by to chcelo neaky repas naprav
pozeraly sme nieco v DE a rakusku . chcel nieco z najazdom do 150t km a su tam neake dobre kusky okolo r v 07-08 aj do 100t km ale az okolo ceny 8-9t eur + 500eur prihlásenie a dalsie výdavky ako cesta a dovoz a tak dalej .
no a dnes som nasiel toto tu :
https://auto.bazos.sk/inzerat/77312578/ ... iXenon.php
ako sa pise v recenziách , je to vraj dobry motor co aj tu citam , aj FL takze by to tam malo byt lepsie aj spracovanim
uz je dovezene a ze vraj ma tam napisane ze ma 170t km a pri tej cene neviem , sak vseci vieme ze kazdy ce dnes zarobit , sice troska stroha vybava ale nic hrózneho
takze ma aj tak napadlo ze + prihlásenie , tak sme na 5t eur aj keby malo o 100t viac tak stale mame rezervu , lebo aj tak si dnes clovek nemoze byt nicim isty ani v DE aby malo 10rocne auto len 150t km
vsak ?
co na moje rozmyslanie poviete ?
Re: 1.9 CDTi - 110 kW Rada při koupi.
Napsal: 19 zář 2017, 08:46
od OnMi
Ahoj,
auto jako takove s OPC paketem vypada OK, ale asi bych mel strach ze tri věci:
1. 19 palcova kola jiste nejsou na CZ/SK cesty. Staci jedna dira a uz je hotovo (pneu nebo rafek). Mam original letni 17palcove s 225/45 a uz jsem musel jeden disk nechat rovnat a to si myslim, ze nebyla zase az tak strasna dira. Zimni mam 16 palcu a auto je pak daleko komfortnejsi. Nedokazu si představit jak to musí byt tvrde na 19 palcových kolech.
2. Je to motor Z19DTH rok 2006 tj. před modifikaci virivych klapek sani. Pokud ještě nebyly delane tak pocitej tak 500-1000Eur na jejich opravu/vymenu. Odejdou téměř vždy...
3. Ac se v inzeratu pise Automaticka klima, tak ovladaci panel naznacuje, ze je to spise jednoducha ECC klima. Automaticka (dual) klima ma jiny panel.
OnMi
Re: 1.9 CDTi - 110 kW Rada při koupi.
Napsal: 19 zář 2017, 10:11
od ivo123
dakujem , a este co je to tam z tlmicmy , odchadzaju pri akom najazde a su neake specialne ale klasika ?
Re: 1.9 CDTi - 110 kW Rada při koupi.
Napsal: 19 zář 2017, 21:43
od Sunman
moja urobila 350 000km. zadné tlmiče pôvodné, predné výmena pretože jeden vytiekol pri ca 275t.
Osobne by som žiadne "špeciálne" tlmiče nevymýšľal ale dal tam také aké patria origo. Nájdi si článok ako menili na octávke 8 rôznych typov tlmičov - dal by som si na to bacha, síce pasujú ale charakteristika tlmiča z toho urobila úplne iné auto.
je možné že hromadu vecí bude problém povoliť a vymeniť keď bude treba.
počítaj s tým - ak spomínaš nemecko - že s týmto autom sa pomaly nedostaneš do mnohých častí nemecka a rakúska to je zrejme EURO4
Re: 1.9 CDTi - 110 kW Rada při koupi.
Napsal: 19 zář 2017, 22:33
od lubaan
Jen
malá poznámka ke klapkám. Já jsem původní měnil za ty modifikovaný někdy kolem 200000km (už ale byly nějakou dobu rozsypaný). A teď při 360000km se rozsypaly i ty vylepšený. Rozdíl byl v tom, že u původních klapek vypadlo táhlo a klapky se pod tlakem samy otevřely a při jízdě to nebylo poznat. U těch nových táhlo ještě nějakej čas drželo, ale celej mechanismus se tak nějak vyčvachtal a nedokázaly se naplno otevřít, takže ve vyšších otáčkách už auto moc nejelo. Teď když už vypadlo i to táhlo, tak některý klapky jsou zavřený furt, neotevřou se ani pod tlakem a od 2500 otáček se motor jen klepe a výkon mizernej.
Takže naštěstí jsem nevyhodil původní sání, klapky jsem z toho vykuchal, díry po klapkách zaslepil, teď to vyměnim a bude klid.
A ani u Insignie klapky moc nevychytali:
Re: 1.9 CDTi - 110 kW Rada při koupi.
Napsal: 20 zář 2017, 07:02
od ivo123
na tlmice som sa pytal preto lebo ze vraj pri sport edicii su vyskovo nastavitelne teda adaptivne .
ma tento motor neake problemy zo vstrekmi a cerpadlom ? poprípade ked hej , daju sa repasovat ?
a s tymi klapkami , preco sa zaslepuju ? osobne viem ze na mojej VEBE 2.0dth co su klapky tak je lepsie ked su otvorene lebo ked niesu potom nema motor vzduch a nejde , tak je mi divne ze by to bolo teray naopak