Stránka 3 z 4

Re: Koupě Vectry GTS v naftě

Napsal: 09 lis 2010, 09:28
od lubaan
Fragma14 píše:Určite máte chlapi pravdu, je to jeté auto a nemám na něj tolik peněz, ale zas mi přijde divný že by to čerpadlo bylo tak zlý když se dávalo to samé do mondea, A6, focuse nebo 626tky ?
1,9Cdti se da sehnat celkem i levně už, ale bohužel nev GTS verzi, to co sem měl vyhlídnuté za 129k se dnes prodalo.
Mně prdnul řemen, takže řetěz by mi snad smazal nějakou tu vrásku z čela :D .
Je pravda,že čerpadlo VP44 se dávalo do všech možnejch aut,dokonce na něj jezdily i nějaký Mercedesy,ale v céčkovej Vectře v motoru 2.2DTI je použito čerpadlo VP44 PSG16(vyjma Vectry ho používá už jen a pouze SAAB 2.2TiD) a to je ten problém.Je to komplet čerpadla a zároveň řídící jednotky motoru.Takže pokud odejde jedno nebo druhý,musí se samozřejmě vyměnit celej komplet.A to něco stojí.
Pokud se chceš tomuhle čerpadlu vyhnout,doporučuju 1,9CDTI 88kW.Tam nejsou swirl klapky jako u 110kw,tudíž problém s klapkama odpadá.Verze sedan a GTS by se mohly sehnat ještě i bez filtru pevných částic,těch ale asi moc nebude.

Re: Koupě Vectry GTS v naftě

Napsal: 09 lis 2010, 10:29
od Fragma14
Dobře, díky, popřemejšlím nad tím. Nemáte ještě někdo zkušenosti s rozdílem výkonu 1,9 CDTi 88kW a 2,2DTi 95 kW ? Přecijenom je to těžký auto a já často jezdím delší vzdálenosti a rád bych si jízdu v pohodlí užíval :-).

Re: Koupě Vectry GTS v naftě

Napsal: 09 lis 2010, 10:53
od lubaan
Výkon u 2.2DTI je 92 Kw,u 1.9CDTI 88 kW,ale točivej moment je u obou stejnej,tj 280 Nm.Velkej rozdíl v tom asi nebude.Nejlepší volba by byla samozřejmě 110kW.Já bych do toho šel znova i přes ty klapky.
No a pokud jezdíš často delší vzdálenosti,tak ten šestikvalt se Ti u motorů CDTI bude zamlouvat :-)

Re: Koupě Vectry GTS v naftě

Napsal: 09 lis 2010, 11:05
od Marky
Bych řekl ještě jako mínus u 1.9 je dvouhmotový setrvačník a docela drahé vstřikovače commonrailu, kde prý je životnost tak do 250t km. Jeden repasovaný kousek vstřikovače něco kolem 5litrů nový býval kolem 10 možná už je to méně. Ale toto je "normální" u všech současných dieslů.
Ale jinak pokud budeš moci, tak ber tu 1.9 určitě lepší volba, oplácký motor je větší chrochta co zabírá víc odspodu, 1.9 je mnohem tišší a můžeš pěkně točit a jak píše lubaan má navíc 6tku, která je na dálnicích skvělá. Také bych si znovu koupil 110kW i přesto, že už jsem měnil ono sání.

Re: Koupě Vectry GTS v naftě

Napsal: 09 lis 2010, 11:32
od Fragma14
JJ, týdně najezdím tak 1000 km, z toho tak 600 na dálnicích, takže 6tka by byla asi fajn, nemá jí tu někdo třeba ? Že by mi řekl kolik si na dálnici tak ten motor řekne při 140 km/h na šestku ? 140 km myšleno tachometrovejch...
Zkusím se podívat po 1,9 CDTi, ale 110 kW asi sehnat jen tak nepůjde za ty peníze co do toho můžu dát. Jinak co říkáte na Opel Signum ? Přišla mi další nabídka na koupi, zdá se, že se asi moc dobře neprodávají, je v tom nějaký háček ?

Re: Koupě Vectry GTS v naftě

Napsal: 09 lis 2010, 12:58
od Fragma14
Tak ještě bych měl jeden takový otravný dotaz :), tak doufám že mi na něj někdo odpoví :-).
Kolik tady někomu žere z Vás na dálnici 2,2 DTi na pětku při 140 km/h a kolik 1,9CDTi při 140 km/h na šestku ?
A eště 2,2 DTi mají řetěz jako rozvody, co 1,9 CDTi ?

Re: Koupě Vectry GTS v naftě

Napsal: 09 lis 2010, 13:35
od novotnypepa
Fragma14 píše:Tak ještě bych měl jeden takový otravný dotaz :), tak doufám že mi na něj někdo odpoví :-).
Kolik tady někomu žere z Vás na dálnici 2,2 DTi na pětku při 140 km/h a kolik 1,9CDTi při 140 km/h na šestku ?
A eště 2,2 DTi mají řetěz jako rozvody, co 1,9 CDTi ?
1,9 na šestku ve 140km/h na tempomat 5,5-6l, jak to přesáhneš tak to letí nahoru, samozřejmě záleží i na jiných okolnostech. 1,9 má řemen, výměna po 150 000km/10let.

Re: Koupě Vectry GTS v naftě

Napsal: 09 lis 2010, 22:33
od Fragma14
S tou 2,2 DTi nemá nidko zkušenosti kolik žere ? :(
Jinak na netu sem našel už několik 2,2 DTi s 6 kvaltama ? Je to možné a od kdy se tohle vyrábělo nebo je to jen špatné info ?

Re: Koupě Vectry GTS v naftě

Napsal: 10 lis 2010, 07:23
od Lazak
2.2DTI bude mít zhruba totožnou spotřebu. Jinak 6ti kvalt se do 2.2DTI nedával pokud je mi známo. Ta spotřeba je dána jiným zpřevodováním a jsem názoru že 6ti kvalt není až tak ideál jak si kdo představuje(spotřeba). Měl jsem 6ti kvalt na Grandscenicu a přišlo mi, že jsem akorát více řadil rychlosti.

Lazak

Re: Koupě Vectry GTS v naftě

Napsal: 10 lis 2010, 08:56
od Marky
Já teda nedávám 6ku jinde než na dálnici, na okrskách to víceméně nejde použít, aby se nepodtáčel motor, pokud jezdím i něco málo přes povolený limit tak je to stalé na 5tku.

Kód: Vybrat vše

Dlouhé převody se dobře hodí na dálnici, kde se pracuje v nezvykle nízkých otáčkách se stálým dostatkem síly. K dálniční stotřicítce stačí na šestku 2300 otáček a v případě potřeby lze podřadit na pětku (2700) i čtyřku (3600); vysokootáčkový agregát dokonce zvládne i trojku (4900), což ale postrádá praktický smysl. Ještě při stošedesáti motor na nejvyšší stupeň vyvíjí stále optimálních 2800 otáček a hladce přelétává i prudší stoupání.
http://www.auto.cz/opel-vectra-1-9-cdti-caravan-stopadesatisprezi-pro-rsselsheimsky-kocar-1288
Jinak toho Signumu se neboj je to jen jina karosářská varianta, postavena na podvozku kombajna, jo ale bacha to 5té sedadlo je jen nouzovka, takže to je spíš 4místné auto s křeslama vzadu.