Stránka 3 z 4

Re: ztráta výkonu 1,9 cdti 110 kw

Napsal: 23 úno 2011, 13:01
od lubaan
Ještě mě napadlo,že ucpání DPF často způsobí netěsnost v sacím traktu.Příčinou bejvá prasklá hadice nebo chladič stlačenýho vzduchu,chtělo by to taky okouknout.

Re: ztráta výkonu 1,9 cdti 110 kw

Napsal: 23 úno 2011, 20:39
od denny
Jen na zkoušku můžeš to těsnění s dírkama nahradit zcela plným třeba z 2mm azbestu a jestli to pak pojede,tak je KO EGR,i když jsi ho vyčistil a i kdyby vyhověl testu diag.Nedavno mě tu taky jeden "vyškolil".Vše bylo OK,testy seděly,hodnoty vahy,čistej byl,jakmile jsem ho zaslepil,auto jelo jak raketa.Dal jsem nový a tradáááááááá.

Re: ztráta výkonu 1,9 cdti 110 kw

Napsal: 24 úno 2011, 20:19
od vvenca
Díky všem za typy, dneska jsme změřili kompresy ve válcích a v 1.a ve 2. válci neni komprese vůbec žádná, takže buď chycený ventily, ale spíš bych to viděl na těsnění pod hlavou, když to je zrovna 1. a 2. válec. Uvidím o víkendu, začnu to znova rozebírat. Nevíte, jestli jde hlava sundat i se sánim, nebo se musí sání znova sundavat? Já mam takovem pocit, že všechny ty šrouby jsou chycený právě v hlavě, ale nejsem si úplně jistej.

Re: ztráta výkonu 1,9 cdti 110 kw

Napsal: 04 bře 2011, 17:51
od vvenca
Takže po sundání víka ventilů jsem zjistil, že na 1. válci jsou prasklý obě vahadla na sacích ventilech. Když jsem sundal hlavu, tak všechny ventily jsou ok, neni na nich ani známka nějakého poškození. Vůbec nevim, jak to mohlo prasknout. Motor má naběháno 115.000 km. Těsnění pod hlavou bylo taky v pohodě. Tento víkend to chci začít dávat zpátky dohromady, tak bych se chtěl zeptat, jestli někdo nevíte, jakou silou se utahujou šrouby na hlavě? Jo, jinak, kdybyste někdo sundaval na motoru 1,9 cdti 110kw hlavu, tak hlava jde ven s turbem i s celým sáním. Aspoň já to tak dělal, protože turbo kryje takovej plech a na šrouby u toho plechu se dle mého názoru nejde dostat. Možná tak sundat nárazník, přední masku, chladiče. Díky všem za odpovědi.

Re: ztráta výkonu 1,9 cdti 110 kw

Napsal: 04 bře 2011, 18:58
od denny
Vyměňte šrouby
Stupeň 1 20 (Nm)
Stupeň 2 65 (Nm)
Stupeň 3 90 (°)
Stupeň 4 90 (°)
Stupeň 5 90 (°)
Hlava válců

Re: ztráta výkonu 1,9 cdti 110 kw

Napsal: 04 bře 2011, 19:24
od vvenca
Mockrát děkuji!!

Re: ztráta výkonu 1,9 cdti 110 kw

Napsal: 08 bře 2011, 00:36
od kocour_easy
tesneni s dirkam vedle EGR ventilu zamezuje zanaseni bordelem klapky sani. Vse napsane zde Klasicka chyba a to vadny konektor a 3 valci z leva. Navod na opravu zde http://moje.auto.cz/kocour-easy/opel-vectra.html

Re: ztráta výkonu 1,9 cdti 110 kw

Napsal: 26 bře 2011, 19:38
od vvenca
Takže už asi 14 dní mám konečně auto pojízdné, koupil jsem 2 nový vahadla, motor složil nazpátek a chytil na otočení :lol: Docela mi spadnul kámen ze srdce, protože jsem měl Vekinu nepojízdnou skoro 3 měsíce, aspoň nejezdila v zimě v tý soli :lol: Jinak jedno vahadlo stojív Opelu 240,- Kč. Je rozdíl, jestli je motor vyrobený v Německu, nebo v Itálii. Já mám motor vyrobený v Německu, takže právě proto stálo 240,- Kč. Itálský motory mají prý jiný vahadla a cena jednoho je kolem 600,- Kč. Toto mi řekli v Opelu. Když jsem udělal zkušební jízdu, tak spotřeba byla skoro 8 litrů, docela jsem se zalekl, ale po pár dnech se ustálila a v současné době je spotřeba 5,8l. Regenerace DPF proběhla po pár minutách první jízdy a probíhá v pořádku i nyní. Když jsem měl ucpanej DPF, tak jsem ho vypálil dle rady Pepy Novotného, akorát jsem nasadil na kompresor stříkací pistoli, do který jsem nalil trochu benzínu, DPF jsem uvnitř zapálil a pistolí stříkal benzín dovnitř. DPF se za chvilku krásně rozžhavil, byl uvnitř úplně rudej. Doufam, že na motor už hodně dlouho nebudu muset sáhnout :lol: .

Re: ztráta výkonu 1,9 cdti 110 kw

Napsal: 28 bře 2011, 01:28
od novotnypepa
To jsem rád, že moje trpká zkušenost byla pro někoho dobrá :lol:
ps.: pincek když nejezdil stačilo vyálit vejfuk ne :lol:

Re: ztráta výkonu 1,9 cdti 110 kw

Napsal: 22 úno 2012, 07:35
od pepino66
vvenca píše:Takže jsem sundal kryt motoru a taková ta tyčka od vířivých klapek je úplně vypadlá, takže sání bude muset na výměnu :cry: Chtěl bych se zeptat, jestli s tím má někdo zkušenosti a dále, kolik stojí výměna sání. Něco jsem hledal různě na fórech a dočetl jsem se, že výměna vyjde na cca 20.000,- Kč. Ještě jsem se dočetl, že u někoho se špatné sání vůbec neprojevilo ztrátou výkonu a motor fungoval úplně normálně, tak by mě zajímalo, jestli je to pravda, nebo ne. Díky za odpovědi.


Celkem se doporučuje občas vytočit motor do 4000 otáček a tím rozhýbat klapky to v případě jestli jezdíš v nízkých otáčkách tím se předejde zatuhnutí klapek a jejich funkčnost je v celém rozsahu tím se zamezí vypadávaní táhla pepino66