Kupujeme Oplíka
Moderátor: Moderátoři
Re: Kupujeme Oplíka
to vím taky,ale ta Omega má hodně najeto,nebojím se o motor,ale o převodovku.Když bych pro ni šel muselo by to být natuti,jinak by to byl hooodně drahý výlet (350 km).Ta Vectra by zase měla mít o něco menší spotřebu.Je menší a lehčí o cca 200 kg.Ale nemá pal. pc a je nějaká rozkvetlá... Dnes se na ni podívám a uvidím
Opel Omega 2.0 16v CD
Mazda Xedos 6 2.0 V6 automat
Renault Laguna RXE 1.8i 16v
Fiat Multipla 1.6 16v
Citroen Xsara Picasso exclusive 1.8i 16v
Opel Vectra B 2.0 16v CD
Mazda Xedos 6 2.0 V6 automat
Renault Laguna RXE 1.8i 16v
Fiat Multipla 1.6 16v
Citroen Xsara Picasso exclusive 1.8i 16v
Opel Vectra B 2.0 16v CD
- Reklama
Re: Kupujeme Oplíka
Zdravím, taky přemýšlím o koupi omegy. Při projíždění inzerátů mě ale zarazilo toto:http://www.tipcars.com/opel-omega/25i-v ... 40199.html versus http://www.tipcars.com/opel-omega/26i-v ... 80046.html Ty dva-šestky jsou nějaké nepovedené, nebo pro proč je tak levná, když má najeto prakticky půlku?
Re: Kupujeme Oplíka
Zdravím, taky přemýšlím o koupi omegy. Při projíždění inzerátů mě ale zarazilo toto:http://www.tipcars.com/opel-omega/25i-v ... 40199.html versus http://www.tipcars.com/opel-omega/26i-v ... 80046.html Ty dva-šestky jsou nějaké nepovedené, nebo pro proč je tak levná, když má najeto prakticky půlku?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 07 lis 2008, 23:55
- Bydliště: Rumburk - LOC 50°57'5.428"N, 14°33'25.161"E
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kupujeme Oplíka
2,6 jsou OK motory, ty s davaly i do Cadillacu CTS
Pohřební služba ANUBIS - Vaše smrt naše živobytí.
Re: Kupujeme Oplíka
Motor 2.6 ve srovnání se starším 2.5 :
1. je ve vyšší kategorie povinného ručení
2. již splňuje emisní normu Euro 3, takže se při převodu neplatí žádný ekopoplatek
3. nemá EGR ventil, volnoběžný ventil, sekundární vhánění vzduchu a mech. táhlo plynu, zato má
4. elektronický pedál plynu, elektronickou škrtící klapku, čtyři katalyzátory a čtyři lambdasondy.
1. je ve vyšší kategorie povinného ručení
2. již splňuje emisní normu Euro 3, takže se při převodu neplatí žádný ekopoplatek
3. nemá EGR ventil, volnoběžný ventil, sekundární vhánění vzduchu a mech. táhlo plynu, zato má
4. elektronický pedál plynu, elektronickou škrtící klapku, čtyři katalyzátory a čtyři lambdasondy.
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Kupujeme Oplíka
Sakra,to je teda strojColommbo píše:čtyři katalyzátory a čtyři lambdasondy.
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Re: Kupujeme Oplíka
Na každý výfukový větvi je jeden jakýsi "startovací", který údajně pracuje do doby, než se zahřeje za ním uložený normální kat. A z každé strany toho prvního katu jedna lambda. Asi to nějak funguje...
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Kupujeme Oplíka
na výměnu sond a katalyzátorů je tedy potřeba si vzít hypoteku,ne ?
Opel Omega 2.0 16v CD
Mazda Xedos 6 2.0 V6 automat
Renault Laguna RXE 1.8i 16v
Fiat Multipla 1.6 16v
Citroen Xsara Picasso exclusive 1.8i 16v
Opel Vectra B 2.0 16v CD
Mazda Xedos 6 2.0 V6 automat
Renault Laguna RXE 1.8i 16v
Fiat Multipla 1.6 16v
Citroen Xsara Picasso exclusive 1.8i 16v
Opel Vectra B 2.0 16v CD
Re: Kupujeme Oplíka
Opel Omega Caravan 2.2 DTI
Zdravím lidi, jak jinak přišel jsem sem pro radu. Rád bych koupil tohoto naftového Oplíka s najetými téměř 180000 z Německa, mám tedy jeden kousek vyhlédnutý, ale rád bych se zeptal všech co s ním měli kdy co dočinění, jestli je něco na co si dát při jeho koupi velký pozor. resp jestli jsou známé nějaké notorické chyby a vady, kterými tento model obvykle trpívá. Cokoliv na co jsi dát pozor a čeho se vyvarovat a jestli je vůbec vhodné ho koupit (je zdruhé ruky za 50K což je i finanční strop)
Za jakékoliv upozornění budu moc vděčný.
Zdravím lidi, jak jinak přišel jsem sem pro radu. Rád bych koupil tohoto naftového Oplíka s najetými téměř 180000 z Německa, mám tedy jeden kousek vyhlédnutý, ale rád bych se zeptal všech co s ním měli kdy co dočinění, jestli je něco na co si dát při jeho koupi velký pozor. resp jestli jsou známé nějaké notorické chyby a vady, kterými tento model obvykle trpívá. Cokoliv na co jsi dát pozor a čeho se vyvarovat a jestli je vůbec vhodné ho koupit (je zdruhé ruky za 50K což je i finanční strop)
Za jakékoliv upozornění budu moc vděčný.
Re: Kupujeme Oplíka
v dízlech se nevyznám,to ti poradí druzí, ale u Omegy obecně pozor na korozi lemů a dveří,vyzkoušej funkčnost elektroniky a prohlédni si displeje,jestli svítí všechny segmenty.Vyskoušej klimu a servo.Z vlastní zkušenosti se podívej na stav provozních kapalin,aby tě netrefil šlak.Motor by neměl být potečený od oleje.Pokud má zadní brzdy kotoučové,rozhodně vyskoušet ruční brzdu.
Opel Omega 2.0 16v CD
Mazda Xedos 6 2.0 V6 automat
Renault Laguna RXE 1.8i 16v
Fiat Multipla 1.6 16v
Citroen Xsara Picasso exclusive 1.8i 16v
Opel Vectra B 2.0 16v CD
Mazda Xedos 6 2.0 V6 automat
Renault Laguna RXE 1.8i 16v
Fiat Multipla 1.6 16v
Citroen Xsara Picasso exclusive 1.8i 16v
Opel Vectra B 2.0 16v CD