Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování
Napsal: 15 dub 2011, 08:46
RE: miki11
Ohledně váhy. Mojí váhu jsem bral z velkého TP a údaje na ostatní auta z webu Opel. Vem si že na kombíku není vlastně víc plechu než na sedanu. Když vezmeš kombi a zadek vytvaruješ tak je tam stejně plechu jak na sedanu. Váha například u Passatu u kombi je 1571kg a klasika má 1532 kg. Není v tom moc rozdíl. Údaj jsem našel na webu VW.
RE: Fritol
Režim SPORT na Insignii má vždy posunuté otáčky motoru směrem nahoru. V mém případě když to zmáčknu tak se razantně přitvrdí podvozek a to poznají i spolucestující. Je možný, že jsi nepoznal rozdíl v tvrdosti kvůli menším kolům které odtlumí nerovnosti a tvrdost podvozku. Mám 19" a miki11 má dokonce 20". Nastavení podsvícení a ostatní se dá nastavit přes MENU. Na dálku se v tomto režimu na našich silnicích moc nedá proto jezdím na režim TOUR který přenastaví tlumiče na měkčí režim který je v mém případě znatelný. Zjistil jsem taky že je rozdíl když to někomu ukazuju a on neřídí. Nemůže cítit tvrdší volant a pedály a tvrdost podvozku
Včera jsem pánové měl opět zapůjčený Peugeot 508 a musím toto auto přehodnotit. Posledně jsem z něho tak nadšený nebyl. Tentokráte jsem měl zapůjčenou
plnou výbavu v kombi a verzi GT 2,2 HDI se 204 koňmi. Podvozek nemá sice takový vychytávky jako Opel ale na 18" kolech se choval úplně úžasně. Pánové s Francie udělali velký pokrok.
Motor zabírá krásně od spodu a není tam moc cítit turboefekt. V té verzi co jsem jel tak jsou úžasné pohodlné masážní sedačky. Ne jako v Insignii do kterých se nevejdu s rameny. Místo na zadních sedačkách úžasné a v bílé verzi s perletí by byl jeden s finálních adeptů (s Insignií) na výběr nového auta.
Ohledně váhy. Mojí váhu jsem bral z velkého TP a údaje na ostatní auta z webu Opel. Vem si že na kombíku není vlastně víc plechu než na sedanu. Když vezmeš kombi a zadek vytvaruješ tak je tam stejně plechu jak na sedanu. Váha například u Passatu u kombi je 1571kg a klasika má 1532 kg. Není v tom moc rozdíl. Údaj jsem našel na webu VW.
RE: Fritol
Režim SPORT na Insignii má vždy posunuté otáčky motoru směrem nahoru. V mém případě když to zmáčknu tak se razantně přitvrdí podvozek a to poznají i spolucestující. Je možný, že jsi nepoznal rozdíl v tvrdosti kvůli menším kolům které odtlumí nerovnosti a tvrdost podvozku. Mám 19" a miki11 má dokonce 20". Nastavení podsvícení a ostatní se dá nastavit přes MENU. Na dálku se v tomto režimu na našich silnicích moc nedá proto jezdím na režim TOUR který přenastaví tlumiče na měkčí režim který je v mém případě znatelný. Zjistil jsem taky že je rozdíl když to někomu ukazuju a on neřídí. Nemůže cítit tvrdší volant a pedály a tvrdost podvozku
Včera jsem pánové měl opět zapůjčený Peugeot 508 a musím toto auto přehodnotit. Posledně jsem z něho tak nadšený nebyl. Tentokráte jsem měl zapůjčenou
plnou výbavu v kombi a verzi GT 2,2 HDI se 204 koňmi. Podvozek nemá sice takový vychytávky jako Opel ale na 18" kolech se choval úplně úžasně. Pánové s Francie udělali velký pokrok.
Motor zabírá krásně od spodu a není tam moc cítit turboefekt. V té verzi co jsem jel tak jsou úžasné pohodlné masážní sedačky. Ne jako v Insignii do kterých se nevejdu s rameny. Místo na zadních sedačkách úžasné a v bílé verzi s perletí by byl jeden s finálních adeptů (s Insignií) na výběr nového auta.