KONKURENCE INSIGNIE

Zde projednáváme co se jinam nehodí

Moderátor: Moderátoři

Dix
Příspěvky: 118
Registrován: 31 říj 2010, 15:18
Bydliště: Kojetín
Kontaktovat uživatele:

Re: KONKURENCE INSIGNIE

Příspěvek od Dix »

Reklama
 

Uživatelský avatar
Dapos
Příspěvky: 197
Registrován: 15 dub 2011, 15:06
Kontaktovat uživatele:

Re: KONKURENCE INSIGNIE

Příspěvek od Dapos »

sorry ale francouzky auta opravdu ne!!! to jsou paskvily na plny care, tam ty desingneri musej snad v kuse chlastat....staci se podivat na toho Citrona DS5 dovnitr...to je paty pres devaty...
me osobne to prijde jak nejaka DIGIHRA!!! :lol: :lol: :lol:

Obrázek
Radši čerpadlo u opela za 30 tis. než ukradené auto od koncernu VW.
jgoldman
Moderátor
Příspěvky: 295
Registrován: 03 led 2011, 00:26

Re: KONKURENCE INSIGNIE

Příspěvek od jgoldman »

Musím se pánové fakt smát. Když se podívám na fóra např. VW nebo Škody tak to zase píší o Oplech :lol: . Každému se hold líbí a vyhovuje něco jiného. Když jsem měl Insignii tak jsem byl první dny taky rozpačitý ze všech tlačítek a nelogických ovladačů ale jako v nynějším Peugeotu 508 GT si na vše člověk po pár dnech zvykne a navíc Francouzská auta mají komfort o kterém by se Oplu jen mohlo zdát. Co nevyzkouším to nekritizuju, to je zase moje zásada. Měl jsem například v Insignii 160 koníků a dnes koukám že to jsou spíše Oplácký poníci, za dva roky mi Insignie vlastně nikdy nefungovala jak měla. To je jak kdyby jsi tu kritizoval Korejská auta. Ty už jsou taky kvalitou a designem úplně jinde.
Dix
Příspěvky: 118
Registrován: 31 říj 2010, 15:18
Bydliště: Kojetín
Kontaktovat uživatele:

Re: KONKURENCE INSIGNIE

Příspěvek od Dix »

Peugeot Roadshow 2012-Zlín:

3xP 208-dva benzíny,jedna nafta-proti 207 výrazný pokrok,odhlučnění na úrovni nižší střední třídy,zavírání dveří super.Brzdy příjemný nástup,filtrace nerovností taky super.Stačí v pohodě ta 1.4 70 KW.Ta 1.6 88 KW jede o něco líp,ale stačí ta 1.4.Navigace se zobrazuje v dispeji mezi budíkama.Budíky o něco výš,jsou super.Jinak na tom dsipleji se zobrazuje rychlost a PP+navigace.Řazení dvěma prstama a krátké.přesné dráhy.Celkově spokojenost.Proti 207 je to o světelné roky dál.Se mě z ní nechtělo moc vylízt a vracet ji.

P 3008 Hydrid 4-oproti normální 3008 při startu ticho.Jsem to startoval znovu,omylem,on ten eletromotor není slyšet.Jízda ke křižovatce na elektřinu super.Sladění robotizované převodovky a dislu s eletromotorem super,žádné cukání,jak u E-Hdi u P 508.Brzdy příjemný nastup.Zátah motoru velmi dobrý.Prostě nemá chybu.Vynikající.

P 508 SW GT-jezdil jsem i minulý rok.Brzdy odhlučnění,řazení automatu super.Zátah také skvělý.Na dálky vynikající auto.

P 5008 Allure 2.0 HDI 120 KW AT6-podvozek,řazení super,akorát míné zaváhání při menším kickdownu,jinak dobře se jezdilo.

P Expert 120 KW-Brzdy dobré,ohlučení také,akorát 5 a 6 rychlostí stupeň šel o něco hůř a na dálnici trochu větší hluk kolem 130,ale je to z dodávky,takže to jde tolerovat.

P 308 SW 1.6 E-HDI-brzdy dobré,příjemný posilovač,start-stop rychlé nastatování-neví se něm.Celkově spokojenost.


jgoldman má pravdu.Nedávno jsem projel Ceed II a i30 druhé generace a ten pokrok oproti předchozí generaci je znát a hodně.Případné dojmy z jízdy sem můžu dát.
izerS18
Příspěvky: 91
Registrován: 26 zář 2011, 16:11
Bydliště: Praha 4

Re: KONKURENCE INSIGNIE

Příspěvek od izerS18 »

Hoj.
Vyměnili by jste Insignii 118kw, nafta, rok 09, najeto 81 000km za BMW 530xD, 173 kw, nafta, rok 07, najeto 103 000km (je po konci operativního leasingu)

Děkuji za názory :!:
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Odpovědět

Zpět na „INSIGNIA – Pokec“