Stránka 3 z 3
Re: 2.0 16v netáhne... :(
Napsal: 04 dub 2012, 11:49
od Jenicek
Tak s tím čištěním váhy vzduchu pomalu! Já jsem si takhle úplně zdravou váhu zničil.Mám VeB X18XE - stejné skoro vše až na vrtání motoru (prům. 81,6 oproti 86).Povolil jsem si totiž víčko té váhy a otevřel ho.Je to zalité stále lepkavým lepidlem a jak jsem to zved,udělalo to takové ty nitě a už jsem věděl,že je zle.Spoje jsou totiž řešené jako kontaktní,takže to musí dobře sedět.Jinak ta váha funguje na principu ochlazování žhavené destičky (jsou dvě),tak se jen mrkni přes vstupní a výstupní otvor,jak je na tom s bordelem.Jo a moc jí nesedí ty rádoby sport. filtry.Dostane se přes ně víc prachu.No a jestli máte lenivý motory a vše je v pořádku,tak jen otázka: V jakém režimu ot. pracuje pod vaším vedením motor během jízdy? On tedy ten dlouhý převod udělá hodně.Já také občas kvetu,když po městě musím jezdit i na dvojku.Snažím se to nepodtáčet,asi to víc papá,ale zas to nemám líný.A to je jen 85kW...
Re: 2.0 16v netáhne... :(
Napsal: 19 dub 2012, 16:33
od hans
Ahoj kluci, mám doma dvě vectry v kombíku. Jednu 1.8 a druhou 2.0. Váha stejná, dá se říct úplná identita. Se slabší jezdí kluk a s druhou já. A taky se mi zdá, že 2.0 je dost líná. Včera jsem na obou měříl tlaky- na auta které mají najeto 250000 a 200000 tisíc výborné. 1.8- 12 atmosfér a 2.0 -13 atmosfér. U 2.0 je stále cítit při otevřených předních oknech benzin, už jsem si myslel, že někde teče, ale nic - takže asi katalyzátor. Jenomže na emisích vykzující hodnoty- stav auta v záběhu, tak nevím. Zajímalo by mě, jestli někdo nevíte vrtání a zdvih u 1.8i 85kw a 2.0i 100kw. Mladý mě udělá na 100 metrech. A spotřeba 1.8 - 7 l, 2.0 10 l
Re: 2.0 16v netáhne... :(
Napsal: 19 dub 2012, 16:55
od Jenicek
X20XEV je čtvercový motor - zdvih a vrtaní stejné - 86mm. X18XE je krom sníženého obsahu menším vrtaním (81,6mm , zdvih 86mm) stejný.
Re: 2.0 16v netáhne... :(
Napsal: 22 dub 2012, 10:53
od TomC20LET
hans: u Vectry B je zápach benzínu běžný problém a je to většinou způsobeno špatně těsnícím víkem na vrchu nádrže pod zadní sedačkou..
s tím výkonem určitě májí něco společného i najeté kilometry, jak je známo tak s odjetými kilometry motor "ztrácí koně" protože u těhle motorů se většinou maximalně nechá udělat hlava a přetěsnění ale na spodek motoru už nikdo nesáhne takže tlaky budou jiné než u nového motoru a mechanické díly už mají své vůle takže není nic divného na tom že tě udělá mladej s 1,8.. můj kamarád si nechal měřit výkon na Vectře 1,8 16V 85kw rv 98 kterou v té době měl už druhým rokem a nic se na ní nedělalo a měla najeto 275tis km a naměřili mu 71,8kw!!