Stránka 3 z 4

Re: Prasklé těsnění pod hlavou?

Napsal: 02 pro 2011, 17:53
od P.S.
to je jednoduchý dej ho po celý dosedací-těsnící ploše :idea:

Re: Prasklé těsnění pod hlavou?

Napsal: 02 pro 2011, 17:54
od Mirin
tak fajn :) zejtra to porobím a snad bude vše v pořádku. Díky moc všem :)

Re: Prasklé těsnění pod hlavou?

Napsal: 06 pro 2011, 15:15
od Mirin
Takže problémy pokračují. olej neteče, přetěsnění ventildeklu se podařilo. Ale objevil se olej v chladící kapalině a po vyčištění škrtící klapky mírně kolísá volnoběh (jednotka resetována), možná se ustálí po více km, zatím jen 40 najeto. Takže to těsnění pod hlavou? nebo jiná možnost?

Re: Prasklé těsnění pod hlavou?

Napsal: 06 pro 2011, 15:19
od ernst
pokud máš ojej ve vodě tak to bude nejspíš těsnění nebo hlava..
popřípadě by to mohl být výměník olej-voda ale nevím jestli ho máš...

Re: Prasklé těsnění pod hlavou?

Napsal: 06 pro 2011, 15:23
od Mirin
toto už budu řešit servisem. sám to doma neudělám. nemáte někdo tušení na kolik vyjde cca oprava?

Re: Prasklé těsnění pod hlavou?

Napsal: 06 pro 2011, 16:32
od Hellborn
Těsnění pod hlavou vyjde tady v místní dílně i s prací na 2000Kč
Ale záleží určtě u koho. V autorizovanym to bude určitě o poznání víc.

Re: Prasklé těsnění pod hlavou?

Napsal: 06 pro 2011, 16:43
od Mirin
tak v opel servisu by to zas bylo přes známý ;) ale asi to hodím k místnímu. popř. co třeba GO motoru? mám nalítaný 145 000, možná by to chtělo vyměnit víc věcí, když už to bude rozdělaný.

Re: Prasklé těsnění pod hlavou?

Napsal: 06 pro 2011, 18:45
od Miro
máš natočenejch 145tis ;) generálka asi nebude tak žhavá.... spíš přetěsnít, vyměnit všechny náplně a bude to fajne

Re: Prasklé těsnění pod hlavou?

Napsal: 06 pro 2011, 18:59
od Mirin
Tak to teda hodím do servisu a oni si s tím poraděj. Doufám, že když tam mám známý, že to udělaj pořádně a neoj*bou mě.

Re: Prasklé těsnění pod hlavou?

Napsal: 07 pro 2011, 10:30
od Mirpie
no nevim na kolik je údaj 145tis km na rok výroby 1996 reálný. Pokud ti motor nebral moc oleje či nekouřil, pak by mohl být v pohodě a také bych ho jen kompletně přetěsnil + drobně zainvestoval a dal nové takové ty "prkotiny" jako svíčky, zapalovací kabely, filtry, termostat + případně rozvodák s kladkama.
A ještě bych omrknul výfukové sběrné potrubí, jestli není prasklé - případně vyměnil nebo nechal zavařit, někým kdo to opravdu umí.