opel vectra gts 3,2 V6 2003

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
maserkovi
Příspěvky: 42
Registrován: 13 dub 2010, 07:54

Re: opel vectra gts 3,2 V6 2003

Příspěvek od maserkovi »

Takže jsem zkusil na relatku propojit kontakty 85 a 86 přes baterku a v relátku cvakalo takže by mělo byt asi dobrý. Pak jsem zkusil při startování změřit napětí v dírách po relátku a nic tam nešlo. Takže mi teda asi nejde do zádu štáva. Buď překousanej kabel od myší (pár jsem jich našel ohryzanejch ale ne přehryzanejch) nebo jak jste psali čidlo kliky. Doufám že jsem něco neudělal špatně :(
Reklama
 

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 785
Registrován: 09 úno 2009, 21:08
Bydliště: Brozany u Pardubic

Re: opel vectra gts 3,2 V6 2003

Příspěvek od denny »

Pojistka č 10/20A/ v zadní pojistkovce je OK?.Je na ní napětí?Je pro hlavní kontakt relé čerpadla-vede na pin 30 u relé.
Uživatelský avatar
maserkovi
Příspěvky: 42
Registrován: 13 dub 2010, 07:54

Re: opel vectra gts 3,2 V6 2003

Příspěvek od maserkovi »

Pojistka je dobrá ale napětí tam nejde ani při zapnutém klíčku a ani při startování :(
Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 785
Registrován: 09 úno 2009, 21:08
Bydliště: Brozany u Pardubic

Re: opel vectra gts 3,2 V6 2003

Příspěvek od denny »

Tak od baterky natahni klidně venkem vodič od plusu,píchni ho do pojistky a zkus natočit auto.
Ještě maličkost-relé R2 spíná po zapnutí klíčku?\Druhé velké od shora\.
Uživatelský avatar
maserkovi
Příspěvky: 42
Registrován: 13 dub 2010, 07:54

Re: opel vectra gts 3,2 V6 2003

Příspěvek od maserkovi »

Ok,zítra zkusím. Dík za radu
Uživatelský avatar
maserkovi
Příspěvky: 42
Registrován: 13 dub 2010, 07:54

Re: opel vectra gts 3,2 V6 2003

Příspěvek od maserkovi »

Kabel jsem natáhl do pojistky ale auto nenastartoval,to r2 relátko prej cvaká. Pak jsem zkusil natáhnout plus rovnou na čerpadlo a auto normálně nastartoval. Nikam jsem radši nejel protože nevím jestli to čerpadlo má jít v kuse. Takže v čem by mohl být problém?
Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 785
Registrován: 09 úno 2009, 21:08
Bydliště: Brozany u Pardubic

Re: opel vectra gts 3,2 V6 2003

Příspěvek od denny »

To,že relé cvaká neznamená,že převádí silovými kontakty proud.
Může být chyba jak v obou relátkách tak přímo v zadním el centru nebo ve vodiči k čerpadlu.
Čerpadlo samosebou běží stále,jen po zhasnutí motoru nemá jednotka ot impuls a tím shodí i relé pro něj.Jako nouzovku na dojetí ten vodič natvrdo tam mít můžeš.Jen nesmíš havarovat,protože i po zhasnutí motoru běží čerpadlo dál a kdyby došlo k narušení palivového vedení,tak ti auto shoří,protože dostane ještě 8atm benzínovou injekci.
Uživatelský avatar
maserkovi
Příspěvky: 42
Registrován: 13 dub 2010, 07:54

Re: opel vectra gts 3,2 V6 2003

Příspěvek od maserkovi »

Ještě jsem se chtěl prosím zeptat jak je to teda celé zapojené? Jdou kabely z baterky do relátek pak do pojistky a pak čerpadla nebo je to jinak?
Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 785
Registrován: 09 úno 2009, 21:08
Bydliště: Brozany u Pardubic

Re: opel vectra gts 3,2 V6 2003

Příspěvek od denny »

Trvalé napětí jde na pojistku a odtud na kontakt č.30 relátka.
Uživatelský avatar
maserkovi
Příspěvky: 42
Registrován: 13 dub 2010, 07:54

Re: opel vectra gts 3,2 V6 2003

Příspěvek od maserkovi »

Takže když nejde napětí do pojistek tak bude asi problém někde v kabelu od baterky. To už nějak dovyřeším ale ted mám nový problém. Když zapnu klíček tak tak pořád svítí brzdové světla i když vyndám pojistku. Nevím přeně kdy a jak to začalo dělat.
Odpovědět

Zpět na „Benzín“