1.7 CDTI 74kw typ Z17DTH nejde naštartovať keď je zohriaty
Moderátor: Moderátoři
Re: 1.7 CDTI 74kw typ Z17DTH nejde naštartovať keď je zohria
Štartér to nebol, už je vymenený a robí to stále. Po krátkych cestách (asi 5 - 7 km) to nerobí. Ale dnes po asi 27 km a prestávke po vypnutí motora asi hodinu a pol neštartoval, až potom naskočil. Neviete niekto poradiť? Ďakujem
- Reklama
Re: 1.7 CDTI 74kw typ Z17DTH nejde naštartovať keď je zohria
Že zahřátý motor nejde nastartovat, bývá opravdu i vinou čidla kliky (studené funguje, zahřeje-li se spolu s motorem, přestane, po vychladnutí to může být zase dobré.) Motor ale točí (starter motorem spolehlivě otáčí), jen motor nechytí. Je to jen úvaha, nápad...
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: 1.7 CDTI 74kw typ Z17DTH nejde naštartovať keď je zohria
Idem práve zo servisu. Vyzerá to tak, že nenaštartuje len po tom, keď autom prejdem viac kilometrov (dnes 30), motor sa zahreje na napr. 80-90 stupňov. Po 20 minútach od vypnutia motora už nenaštartoval, ešte po 15 naskočil bez problémov. Potom nenatočí asi 2 hodiny, až kým zrejme nevychladne. Pri krátkych vzdialenostiach (do 10 km) nie je problém so štartovaním. Ako keby sa prehriala nejaká elektronika a potom nefunguje správne, keď chladne.
Na diagnostike vyhodilo, že je prerušený obvod medzi kľúčom a imobilizérom. Skúsili sme štartovať s náhradným kľúčom, ale nenatočilo. Vykrútil aj snímač teploty motora, ani to nepomohlo. Pozrel, či vstrekuje naftu a to našťastie robilo.
Auto ostalo v servise a neviem, čo s ním je.
Na diagnostike vyhodilo, že je prerušený obvod medzi kľúčom a imobilizérom. Skúsili sme štartovať s náhradným kľúčom, ale nenatočilo. Vykrútil aj snímač teploty motora, ani to nepomohlo. Pozrel, či vstrekuje naftu a to našťastie robilo.
Auto ostalo v servise a neviem, čo s ním je.