Stránka 3 z 4
Re: Čidlá tlaku v pneumatikách
Napsal: 23 říj 2015, 09:54
od homberg
Sunman> hezky sesumirovane, pekne formulovane. Ale - vsechno tohle prinesl cas, vyvoj a zkusennosti. A ted si to proste kupujes s novym vozem a priplacis si za nektere vychytavky, ktere jeste nemas v zakladu a chces je. Ale ne kazdy chce vsechno. A podle meho nazoru chytry ventilek neni z te must have kategorie, ten te proste pred defektem neuchrani a kolo budes menit v kamionovem pasu stejne, jako kolo s hloupym ventilkem.
System mereni tlaku v pneu u Opelu by nebyl spatny, kdyby nepredpokladal dalsi pravidelne investice. Jiste by nebyl problem vyrobit ventilek s vymenitelnou baterii. Ale proc by to Opel delal, ze?
Re: Čidlá tlaku v pneumatikách
Napsal: 23 říj 2015, 18:13
od jarin
Hoši nehádejte se ,je pravda ,že ty ventilky jsou zbytečné ,dříve nebyli a taky se jezdilo a jezdí se dál a nikomu nechybí(snad)....mě jenom sere ,že 1.6 benzín si ty ventilky sama nenačítá a ani řidič to neovlivní,neboť tento vůz to prostě
neumí !!!!!protože se na počítači nezobrazují kola s tlakem ,ale pouze ECO HI a LO.Toť vše,proto se ptám ........
jde zhasnout kontrolka ? Jinak jde vůz do světa,nehodlám platit 2x do roka načipování ventiků.!!!!!!
Re: Čidlá tlaku v pneumatikách
Napsal: 25 říj 2015, 16:49
od Sunman
Kluci, nemám se zde proč hádat. Mně čidla zachránili minimálně nervy, auto a možná život. sice nezabrání defektu, ale indikují že je něco s kolem dávno předtím než to zjistíš sám taháním volantu. Takže máš čas zastavit tam kde to jde.
Zapoměli jste na to, že aut bylo kdysi možná 20% z dnešního počtu a kamiónů ještě méně.
Přeji vám všem, aby jste to nikdy nepotřebovali. klidně je vyhoďte, auto bez toho pojede. Stejně jako bez airbagů a podobných nesmyslů.
Re: Čidlá tlaku v pneumatikách
Napsal: 27 říj 2015, 10:37
od Sunman
tak pro tu srandu zrovna dnes slyším mlaskáni na cestě přes pootevřené okno a ejhle - maník ve Ford Fusion přede mnou si to hasí na prázdné pneumatice. Blikám a houkám na něj asi 1km, žádná reakce. Na té pneu už určitě víc nikam nepojede. Protože většinou již není stejný typ dezénu skladem, koupí pneu dvě. Pokud tu prázdnou někde v zatáčce nezuje a netrefí sloup.
Lepení mu bude na dvě věci až zastaví, takže navrch ještě odtah do servisu. tenhle by určitě rád zaplatil za čidla 200EUR/ks
Re: Čidlá tlaku v pneumatikách
Napsal: 27 říj 2015, 18:34
od jarin
a co když mu to bylo zcela fuk a ford byl kradený,majitel by určitě takovou prasečinu nedělal
Re: Čidlá tlaku v pneumatikách
Napsal: 03 lis 2015, 13:08
od Sunman
tak ešte info k prapodstate tohoto vlákna.
vymenil som zimnú sadu a presne ako tu píšete, ventilky hluché. Z informácií od opel servisu a pneuservisu, ktorý použil na zimnú sadu "pirátske ventilky":
- origo Opel ventilky sú uložené v riadiacej jednotke diagnostikou Opel a auto ich pozná aj po roku. toto skutočne fungovalo keď som menil zimnú sadu za originálnu letnú
- pirátske ventilky fungujú iným spôsobom - tvária sa voči jednotke ako klon originálnych (predávam ako som kúpil). Takže opel servis tieto ventilky ani nevedel oživiť. Pneuservis použil prístroj, ktorým načítal výrobné číslo ventilka a naládoval konfiguráciu do RJ. Pneu mechanik potvrdil, že to treba urobiť vždy. Práca na 5 minút, mne to urobili grátis pretože to bola ich sada pneu.
tak si vyberte.
P.S. ten ford bol určite kradnutý
teda taková žlutina, to mi nenapadlo
Re: Čidlá tlaku v pneumatikách
Napsal: 04 lis 2015, 14:16
od homberg
Diky za informace Takze na jare, az budes menit za letni budes muset zase do servisu, aby preprogramovali RJ zpatky na origo ventilky? Menim kola sam, takze na ventilky prdim.
Re: Čidlá tlaku v pneumatikách
Napsal: 05 lis 2015, 08:28
od vojta
insignia umí načíst origo ventilky bez čehokoliv, jen namontovat kola na auto a jet... moje zkušenost s modelem 2015... byly to ty ventilky co jsem na ně dal odkaz o stránku zpět
Re: Čidlá tlaku v pneumatikách
Napsal: 05 lis 2015, 21:40
od Sunman
Tak ještě jednou:
1/ originál ventilky Opel
Opel servis tvrdí, že pokud máš dvě sady pneu, t.j. dohromady 8 origo ventilků, RJ si je pamatuje a můžeš kola měnit mezi sebou. RJ pokaždé rozpozná svůj ventilek a nikam nemusíš jezdit.
Potvrzeno vlastní zkušeností, po montáži letní sady s origo ventilky po ca 10 minutách RJ načetla nové hodnoty a ventilky byli funkční.
Cena origo ventilku v Oplu 70 EUR
2/ pirátské ventilky z pneuservisu
Možná někteří používají origo, ale ty co jsem obdržel neumí Opel servis načíst a oživit.
Tvrdí, že ventilky jsou jako naklonované originální ventilky, takže pro RJ se tváří jako kdybys nic nevyměnil a pořád tam byla letní sada.
Ale toto se mi nezdá, protože v pneuservise je načetl bezdrátovou jednotkou a pak kabelem poslal do RJ. Podle vyjádření pneuservisu je pokaždé nutné uložit tyto ventilky do RJ. Někdy prý vypadne uložení i v průběhu sezóny
Oba stavy mohu potvrdit
- po montáži zimní sady minulý týden se ventilky nenačetli
- na konci minulé sezóny jeden z ventilků přestal ukazovat, protože již byl konec sezóny nechtělo se mi jezdit do servisu. Myslel jsem, že je kaput, ale teď ho načetl do přístroje i když s obtížemi a po přehrání do RJ teď normálne ukazuje.
Cena tohoto ventilku ca 35EUR, platila leasingovka tak přesnou cenu neznám
Re: Čidlá tlaku v pneumatikách
Napsal: 06 lis 2015, 13:56
od jarin
1) jaký máš typ vozu Mokka ? 1.4...1.6...atd
2)volal jsem do Prahy na Opel a tam zjistili toto.......... 1.6 benzín 85KW načítat ventilky neumí a mají pravdu,neboť jsem ověřil dále i v Opelu v HK . a potvrzeno .......vůz 1.6 benzín to neumí !!!
3) zimní sadu mám na originálech tpms a letní na tpms co používá Škodovka a další automobilky
4) při výměně na zimní sadu,což je originál se nic nenačte a opačně..vyzkoušeno...opravdu se prostě musí do Opelu na načtení tpms
5)kdo tvrdí,že 1.6 benzín to umí ...lže !!! ostatní Mokky co nejsou v základní výbavě to umět musí !!!
takže není co řešit