Re: zvolávačka DPF filter 2.0CDTI
Napsal: 19 črc 2017, 19:41
presne to sa mi stalo minule SW mam najnovsi urobilo to vadne cidlo vyfukovych plynov.
Sunman píše:Bug sa prejavuje tak, že pri bežnej jazde zrazu vyletí teplota motora na "budíku" na doraz 130°C a objaví sa alarm na displeji "motor prehriaty okamžite vypnite motor". Auto ešte trochu kašle ale po vypnutí motora už nejde naštartovať. Pri točení štartérom sa motor háda s válcami a vydáva divné nepríjemné zvuky.
Pomôže reset poruchy pomocou diagnostiky a auto ide zase ako nové.
Tento bug sa u niektorých motorov neprejaví nikdy, u niektorých sa to stane raz, u ďalších po určitom čase stále.
Moje auto - 2.0CDTI 96kW MY14 - jazdilo 13 mesiacov bez problémov . Po 13 mesiacoch malo najazdené 87 000 km a zastavilo na diaľnici. Prvý servis po odťahu zresetoval poruchu a auto jazdilo nasledujúcich 5 dní. Potom zastavilo znova. V zahraničí vymenili DPF za nejaký čínsky šit ktorý musel byť vymenený znova v opli doma, pretože netesnil a pri regenerácii bolo potrebné zastaviť kvôli dymu v kabíne.
Po výmene DPF (ale ten pôvodný nebol vadný) a prehratí nového SW auto dojazdilo a jazdí dodnes bez problémov - pri predaji malo 180 000 km.
Opýtaj sa, či má tvoj servis upgrade SW. Problém je zrejme v tom, že zatiaľ čo u Vectry ak teplomery na DPF neukazovali rovnaké hodnoty dali sa nakalibrovať alebo proste jazdiť s rozsvieteným žltým autíčkom - auto ale išlo ďalej. U Insignie pri takejto nezrovnalosti išlo auto do stopu a programátor debil vymyslel že to je porucha motora.